Project Rebel 2.0

ojee, sissybar................. het ging zo lekker haha..

Dat is nu nog een idee he!
Misschien ziet het er wel helemaal niet uit als het er op zit.... Het is in ieder geval niet de bedoeling om ergens achteraan iets te bouwen. Hij zou regelrecht achter het (solo) zadel moeten komen staan. Het frame gaat daar veranderen dus misschien is het een optie.
 
waar heb je je boutjes besteld?


Sinds een tijdje koop ik ze online bij www.rvspaleis.nl

Ruim assortiment van allerhande types rvs bout en moer spul. Maar ja, als je eenmaal aan begint te vinken dan ben je zo weer €50 verder. Hoef je geen verzendkosten meer te betalen overigens. (vanaf €50 dus)
 
Dit is dus niet de bedoeling;

full
 
Toen kwam de linkerkant aan de beurt.
Ikke zoeken naar de juiste binnenbusjes om iets van te maken tot het licht ineens aan ging. :+ Laat ik eens de oude binnenbus uit de brug van de Rebel trekken en die eens gebruiken.

Tadaa!

full
 
De buitenringen zijn van aluminium puur voor het aanzicht. Tiende krimp, warm stoken en samenstellen;

full
 
De lange bus is die van de Rebel, die andere twee was ik van plan te combineren en aan te vullen om zo de juiste breedte te krijgen.
Dat bleek dus een hele simpele oplossing te hebben; de oude van de Rebel gebruiken;



full
 
Laatst bewerkt:
En natuurlijk de hele boel gemonteerd en zo zou de brug netjes in het midden moeten staan. Dat ga ik natuurlijk nog even controleren.
Rechterkant van de achterbrug komt wel tegen het frame aan die daar moet ik ook nog even wat aandacht aan besteden.

Brug op z'n plek;

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan