Motorrit voor een goed doel, 6 juni 2015, Gelderland

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
8 jan 2003
112.119
27.762
Naast Meangreengirl
Op 6 juni 2015 word er vanuit Doesburg een jaarlijkse motorrit gereden voor en vooral met lichamelijk/geestelijk gehandicapten.

Leuke rit door een mooie omgeving waarmee ieder jaar mensen een hele leuke dag geboden word op een manier die anders onbereikbaar voor ze is. Ook voor de rijders een leuke rit, er zijn geen extra kosten aan verbonden en alles onder begeleiding van verkeersregelaars en politie.

Dit jaar blijkt dat er eigenlijk motorrijders te weinig zijn :/
Cookies op gelderlander.nl | gelderlander.nl
( de 'zaterdag 2 juni' genoemd in het artikel klopt natuurlijk niet, het gaat om zaterdag 6 juni !! )

Solo motoren zijn welkom voor degene die goed genoeg zijn om achterop te zitten, trike's en zijspannen zijn in het bijzonder zeer welkom !

Aan het eind van de rit een grote BBQ voor alle deelnemers en rijders !! :)

Kleine sfeerimpressie
HTML:
<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/2GZDbQqDc6w" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Laatst bewerkt:
Ik heb me net opgegeven met zijspan, want dat moet heel triest zijn als iemand niet mee kan die daar al wel op gerekend had. Dat wordt nog een druk weekend, want zondag is bij mij in Gemert de Diomagerun.
PeterD
 
Laatst bewerkt:
In 2012 was 2 juni WEL op een zaterdag, is het geen oud artikel? Zo te zien aan de datum?

Wat natuurlijk niet weg neemt dat dit een ontzettend goed en leuk initiatief is. En ik eens ga bekijken of ik mee kan rijden!
 
Laatst bewerkt:
In 2012 was 2 juni WEL op een zaterdag, is het geen oud artikel? Zo te zien aan de datum?
Wat natuurlijk niet weg neemt dat dit een ontzettend goed en leuk initiatief is. En ik eens ga bekijken of ik mee kan rijden!

WTF :X

Ik kwam t artikel tegen en aangezien ik zelf ook al wat jaren meegereden heb dacht ik het maar eens snel door te plaatsen hier, schijnbaar niet goed genoeg opgelet ?? :X

Anyway... het is en blijft een leuke rit, die geen inschrijfgeld of dergelijke kost, hoe meer hoe beter en ik heb al vaker meegemaakt dat als er 1 uitvalt er dan voor de bijrijder geen ander vervoer is en die dan dus gewoon in een van de busjes mee moet rijden, dus reserve is volgens mij altijd welkom ! :)




Toch ook nu weer tekort '( erg jammer. Behalve de rit is het gewoon goed om ook die mensen een leuk dag te bezorgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel nog . En mijn motor is op dit moment stuk en zit nog op laatste onderdeel re wachten en is een solo motor en wil niemand teleur stellen
 
hmm zal ook eens in de agenda thuis neuzen. Helaas ook alleen solo motor geen zijspan.

Ter info, ik heb dit ook al eens eerder gedaan, erg leuk. (Bij Haarlem ergens)
Ik was wel munt, zo'n grote vent achterop die de hele weg aan het zwaaien en bewegen is.
(Toen nog sportstuur) en dat met een slakkegangetje.

Dat was best zwaar, langzaam rijden en hoop beweging achterop. Vraagt iets meer van je als snelweg tuffen ;)

Maar mooi zo blij als die man achterop was, die had de dag van zijn leven, daar doe je het voor :)

edit: hebben ze wel spullen? ik moest toen helm en handschoenen meenemen.
En een tweede set heb ik niet meer, mijn helm en kleding aan de TransTourtocht geschonken die doen ook net zoiets.
 
Laatst bewerkt:
edit: hebben ze wel spullen? ik moest toen helm en handschoenen meenemen.
En een tweede set heb ik niet meer, mijn helm en kleding aan de TransTourtocht geschonken die doen ook net zoiets.
Er werd mij alleen gevraagd: Beschikt u over een extra helm?
Zo ja voorzie die ook van uw naam.
PeterD
 
Hmm, ik draag graag een steentje bij maar heb enkel een solo supersport en geen ervaring met iemand achterop. Denk niet dat daar bijster veel mee bij te dragen is?
 

Had je het aanmeld formulier gebruikt?
Ook ingevuld, maar verder niets meer gehoord? Vraag me af of het goed is gegaan.
(paar dagen verder nu)

Alleen autoreply op formulier, maar ok dat zegt niet zoveel weet ik als ICT'r :')
Ik wacht het wel af en anders zullen ze er nu wel genoeg hebben. Ik ben tenslotte solo rijder en ze zoeken meer zijspan rijders.

Ik wil er wel een zaterdag voor opgeven :)
 
Laatst bewerkt:
Met een GSX-R solo zul je niet echt een passagier een fatsoenlijke zitplaats kunnen bieden aan iemand uit deze doelgroep, ben ik bang idd :+

Helmen hebben ze zelf over het algemeen niet, dus als die meegenomen kunnen worden is dat wel handig.

Geen idee hoe dat met t formulier zit, ik rij mee maar heb verder ook niets met de organisatie te maken.
Gewoon op het beginpunt langskomen en meerijden zal ook geen probleem zijn als je t gewoon s allemaal wil meemaken.
Even stevig gassen zit er niet in, als je met zo'n grote groep bij elkaar wilt blijven, maar t zijn wel leuke evenementen om mee te maken, met vaak best bijzondere motoren/zijspannen/trike's :Y
 
Had je het aanmeld formulier gebruikt?
Ook ingevuld, maar verder niets meer gehoord? Vraag me af of het goed is gegaan.
(paar dagen verder nu)

Alleen autoreply op formulier, maar ok dat zegt niet zoveel weet ik als ICT'r :')
Ik wacht het wel af en anders zullen ze er nu wel genoeg hebben. Ik ben tenslotte solo rijder en ze zoeken meer zijspan rijders.

Ik wil er wel een zaterdag voor opgeven :)
Ik had een mailtje gestuurd aan: motorrundoesburg@outlook.com en kreeg met het antwoord een formulier in bijlage. Dat heb ik ingevuld en weer als bijlage teruggestuurd. Enkele uren later antwoord.
PeterD
 
Terug
Bovenaan Onderaan