Goed adres Cuijk e.o.

Rien

MF'er
29 apr 2004
128
79
Voor onderhoud en reparatie van je motor omgeving Cuijk-Boxmeer-Nijmegen kan ik Motortechniek Cornelisssn in Molenhoek echt aanbevelen. Bjorn is echt een pietje-precies en loopt alles goed na. Eerlijke tarieven en hij is echt deskundig voor alle soorten motoren.
Ben er zeer tevreden over. Hij is nog niet zolang voor zichzelf begonnen maar heeft wel een ruime ervaring en ik gun hem echt meer vaste klanten.
Geen reclame dus maar gewoon een goed adres voor je motor. Op Google vindt je zijn website
 
Voor onderhoud en reparatie van je motor omgeving Cuijk-Boxmeer-Nijmegen kan ik Motortechniek Cornelisssn in Molenhoek echt aanbevelen. Bjorn is echt een pietje-precies en loopt alles goed na. Eerlijke tarieven en hij is echt deskundig voor alle soorten motoren.
Ben er zeer tevreden over. Hij is nog niet zolang voor zichzelf begonnen maar heeft wel een ruime ervaring en ik gun hem echt meer vaste klanten.
Geen reclame dus maar gewoon een goed adres voor je motor. Op Google vindt je zijn website
Op dat adres zat MSC ?? Is Henk gestopt ?
 
Klopt. Henk is op oude adres gestopt en zit nu in Heijen. Werkt al langer samen met Bjorn. Henk doet niet veel meer. Alleen verkoop onderdelen
Ahhh ok, heb vorig jaar nog onderdelen bij Henk gehaald in Heijen.
Binnenkort weer ff olie en filter halen bij good old Henk :)
 
Niet allemaal tegelijk naar Henk. Zodra het op werk begint te lijken, stopt hij daar ook mee.
Met Henk heb ik eigenlijk niet zo'n goede ervaringen. Mijn motor heeft er 2 jr geleden 6 weken gestaan voor een simpele beurt. Verder facturen kwijt, een besteld onderdeel wat hij niet meer kon vinden terwijl het wel binnen was. Is tijd dat hij, gezien zijn leeftijd, stopt.
Daarintegen was ik blij dat Bjorn voor hem ging werken.
 
Zelf ken ik Henk nog van heel lang geleden. Hij werkte toen voor een motorzaak in Venlo. Hij was toen een racefanaat en reed dus zelf ook wedstrijden .
Bv in Oss de 24 uurs maar ook andere wedstrijden... Stratencircuit (Oss) met dikke bomen en een strobaal er tegenaan. De laatste keer in Oss die ik daar zelf heb gezien verongelukte de bekende (in die tijd) Hans Hutten ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan