Hét toertopic voor motorvrouwen

hallo allemaal
ik ga even in de agenda kijken, want een georganiseerd ritje is wel erg lang geleden en lijkt me wel weer gezellig! :)
 
Chantal2302: ik kom ook uit Drenthe (Assen) misschien leuk om eens een ritje te maken met de mensen hier uit de buurt? 16&17 kan ik helaas niet heb vroege diensten.
 
Laatst bewerkt:
Goedendag dames.
Lang geleden was ik best actief hier. Maar ik kreeg een relatie met iemand die niet zo een motor liefhebber was. dus toen maar wat kleine ritjes gereden. en natuurlijk dagelijks woon/ werk verkeer.
Maar nu is deze relatie beeindingd . En kan ik weer gaan rijden. eerst nog geprobeerd samen te rijden met mannelijke motorrijders,maar dat was niet zo een s6. en nu zie ik dit topic. een geschenk uit de hemel.
 
Hoi ,sorry voor de late reactie. maar ja mooi weer= is motor rijden.
dat ze meestal toch wel meer wilde als je begrijpt wat ik bedoel vandaar.
 
Aha, tja.. we blijven mannen he. Maar desondanks kunnen we ook gewoon op vriendschappelijke basis met elkaar rijden hoor, tenminste dat proberen we ;)
 
ja ik ben wel wat voorzichtiger geworden,vandaar dat ik de laatste tijd veel alleen ga.
Maar met dames samen heb ik dat probleem niet ;) tenminste dat denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Alleen joh, dat is soms wel wat saai.. Haha ja dat is niet altijd even duidelijk, alhoewel die korte haren wel wat kunnen verrraden :+

Naja mocht je ooit in de buurt zijn van Zaltbommel, en je durft het aan ;) , ik weet wel wat leuke routes in de omgeving :]
 
Ik rij meestal ook maar met een zeer beperkt clubje..

En daarbij heb ik de gruwelijke mazzel dat ik zowel met Amygdala als Adventuremutzz fantastisch kan sturen en dat we op dezelfde lijn zitten. Daar ben ik echt happy mee.

En die intercom he..... wat is dat voor uitkomst! *O*
 
Welke gebruiken jullie dan, allemaal dezelfde?

Amygdala heeft een Q3, Mutzz heeft inmiddels een Sena en ik heb een G4.
Maar dat maakt niet uit... alleen bij Mutzz is het wat raar... zei ziet mij als mobieltje en ik zie haar als GPS.. dat is wat komisch..

... het werkt allemaal verder prima, al hebben Amygdala en ik nog wel eens dat de verbinding na het uitzetten wonderbaarlijk weer tot stand komt/of niet. :+
De aanhouder wint in dit geval.. uiteindelijk lukt het toch wel weer.
 
Alleen joh, dat is soms wel wat saai.. Haha ja dat is niet altijd even duidelijk, alhoewel die korte haren wel wat kunnen verrraden :+

Naja mocht je ooit in de buurt zijn van Zaltbommel, en je durft het aan ;) , ik weet wel wat leuke routes in de omgeving :]

dank je wel voor het aanbod.
ik zal er over nadenken ;)
 
Amygdala heeft een Q3, Mutzz heeft inmiddels een Sena en ik heb een G4.
Maar dat maakt niet uit... alleen bij Mutzz is het wat raar... zei ziet mij als mobieltje en ik zie haar als GPS.. dat is wat komisch..

... het werkt allemaal verder prima, al hebben Amygdala en ik nog wel eens dat de verbinding na het uitzetten wonderbaarlijk weer tot stand komt/of niet. :+
De aanhouder wint in dit geval.. uiteindelijk lukt het toch wel weer.

Bijzonder is dat he, blijft toch een wonderlijk geheel die verbinding. Heb ook regelmatig pair issues na tankstops, maar over het algemeen werkt het prima. Ik rij vaak met hetzelfde groepje, dan hebben we 2* schuberth src (=cardo g4) en ééntje met een cardo g9. De verbinding is meestal wel goed, alleen met de g9 is het geluidsniveau altijd erg laag.... Heel irritant ;(
 
Dames uit Drenthe en rondom is het leuk om eens een data te prikken om eens gezellig met z'n alle op pad te gaan en onderweg een tarassje te pakken? Lijkt mij iig gezellig, wie lijkt het nog meer wat om dit te doen?! :)
 
Dat is wel een prima idee, maar ik vraag me af of ik er nog aan toe kom de komende tijd... ik zit redelijk vol in de planning. Een hele dag vrij maken wordt denk ik lastig.

Een halve moet nog wel kunnen (mits mijn man geen dienst heeft).
Over minder dan drie weken gaan we op vakantie (en ik spendeer mijn avonden op het moment met het voorbereiden van de route van september).
 
Gezellig! Alleen met plannen ben ik nooit zo goed, bekijk per dag of 'k tijd heb en of 't gaat :+ :P dus prik maar wat, bekijk 't topic regelmatig, dus als er wat voorbij komt wanneer ik aan kan sluiten ben ik er bij :) vind het ook niet erg om een eindje te rijden voor ik op locatie ben.
 
Daag meiden, alweer even geleden dat ik hier ben geweest!
Maar leuk er zijn wel mensen die rond Drenthe wonen een ritje willen maken?! Ik heb in september vakantie! Dus kan kan ik vrij wel elke dag, zijn er meer die de eerste 3 weken van september ook ergens kunnen? Kunnen we misschien wat op elkaar afstemmen! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan