Carburateur issue

Status
Niet open voor verdere reacties.

copez

Rookie
30 nov 2015
4
0
Beste MF-ers,

Wellicht dat jullie me kunnen helpen met het volgende;
Ik was bezig om het plaatje uit te boren dat voor de pilot-schroef zit. Op zich wel gelukt maar nu blijkt dat ik het plaatje van de vacuumgang heb doorgeboord. (Carburateur stond op zijn kop afgebeeld in het handboek :-s)

Mijn vraag is waar ik zo'n nieuw plaatje (11mm rond) vandaan kan toveren om de vacuumgang weer te dichten.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Pedro
 
Laatst bewerkt:
Knappe blunder.

Die gang moet weer redelijk duurzaam dicht. Dat kan ook met andere dingen dan een oem messing dop.

Iemand met n draaibank kan ook wel wat. Moet je wel precieze maatvoering hebben.

Ik zou iets zoeken wat ongeveer past, en dat loktite of metalbond er in zetten.
 
Beste MF-ers,

Wellicht dat jullie me kunnen helpen met het volgende;
Ik was bezig om het plaatje uit te boren dat voor de pilot-schroef zit. Op zich wel gelukt maar nu blijkt dat ik het plaatje van de vacuumgang heb doorgeboord. (Caberateur stond op zijn kop afgebeeld in het handboek :-s)

Mijn vraag is waar ik zo'n nieuw plaatje (11mm rond) vandaan kan toveren om de vacuumgang weer te dichten.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Pedro
Welkom op MF.
 
wat is een caberateur???????? :?

Jezus gast, ga even lekker huilen in een hoekje ofzo... Mag ik ook een typo maken?
Het gebruik van je vele vraagtekens roept bij mij (en wellicht mede forumleden) vragen op over jouw spelling- en grammaticakwaliteiten.

Je zou je huiswerk nog eens moeten doen op je website: Staat tamelijk bol van spelling- en gramaticafouten. Just my 2 cents...
(Ik denk dat ik er verstandig aan doe om je postings hier op de site niet te checken of wel?)
 
Laatst bewerkt:
@Allen met uitzondering van de azijnze*kers,

Dank voor de reacties. Inmiddels opgelost: Een constructiebedrijf hier om de hoek heeft voor mij een paar afdekplaatjes / dopjes geponst en één daarvan in de vacuumgang geperst.

Bedankt voor jullie input.

Groet Pedro
 
Laatst bewerkt:
"Verder is Ruud al heel veel jaren instrukteur geweest bij het CRT"

Die snor is al zo oud, toen schreef je instructeur nog met een k...

Maar inderdaad, z'n hele website staat vol met spelfouten
 
Laatst bewerkt:
Jezus gast, ga even lekker huilen in een hoekje ofzo... Mag ik ook een typo maken?
Het gebruik van je vele vraagtekens roept bij mij (en wellicht mede forumleden) vragen op over jouw spelling- en grammaticakwaliteiten.

Je zou je huiswerk nog eens moeten doen op je website: Staat tamelijk bol van spelling- en gramaticafouten. Just my 2 cents...
(Ik denk dat ik er verstandig aan doe om je postings hier op de site niet te checken of wel?)

Ook welkom en wen er maar vast aan ;) of niet........maar dan krijg je het moeilijk hier :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan