Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben om die reden ook heel nieuwsgierig wat hij op de Duc kan.....lang niet gezien wat hij afgelopen zondag liet zien. Totaal geen vertrouwen.
En dan kan je beter niet pushen met een crash tot gevolg en geen punten pakken. Geen vertrouwen op de moto, is race uitrijden en kijken waar het schip strand :}
 
*zucht* wie weet...
full
 
:} :} ik heb lang volgehouden dat de nieuwe rossi nog geboren moet worden,ik had het mis, hij is al 18 jaar oud met de zelfde feeling passie en wilskracht voor racen.
gezien de leeftijd van rossi kan hij nog wat laten zien in de toekomst en is zeer goed voor de nederlandse racesport.
zijn naam is MAX VERSTAPPEN!!!!
 
:} :} ik heb lang volgehouden dat de nieuwe rossi nog geboren moet worden,ik had het mis, hij is al 18 jaar oud met de zelfde feeling passie en wilskracht voor racen.
gezien de leeftijd van rossi kan hij nog wat laten zien in de toekomst en is zeer goed voor de nederlandse racesport.
zijn naam is MAX VERSTAPPEN!!!!

Ik heb F1 zitten kijken tussen neus en lippen door ,....super gereden.
Maar wat ben ik bij dat ik geen bezoek ga brengen aan dat circuit , voor TV waanzinnig maar live zit je 300 meter van de baan af ....dus dat gaat hem nooit worden :N *D
 
:} :} ik heb lang volgehouden dat de nieuwe rossi nog geboren moet worden,ik had het mis, hij is al 18 jaar oud met de zelfde feeling passie en wilskracht voor racen.
gezien de leeftijd van rossi kan hij nog wat laten zien in de toekomst en is zeer goed voor de nederlandse racesport.
zijn naam is MAX VERSTAPPEN!!!!
Goede grap.
 
ben 1x naar nurbergring geweest en gelijk de laatste keer F1 kijken op de baan is waardeloos niet te vergelijken met gp nu max meerijdt volg ik het weer op tv want we hebben er wel een supertalent bij.

Ik heb F1 zitten kijken tussen neus en lippen door ,....super gereden.
Maar wat ben ik bij dat ik geen bezoek ga brengen aan dat circuit , voor TV waanzinnig maar live zit je 300 meter van de baan af ....dus dat gaat hem nooit worden :N *D
 
Ik heb F1 zitten kijken tussen neus en lippen door ,....super gereden.
Maar wat ben ik bij dat ik geen bezoek ga brengen aan dat circuit , voor TV waanzinnig maar live zit je 300 meter van de baan af ....dus dat gaat hem nooit worden :N *D

Ik laat het je over een maandje of twee weten! Nu was het met de F1 absoluut niet druk. MotoGP nagenoeg uitverkocht. Ik zit op een tribune die ergens bij die grote roestige koe word opgebouwd, T7 dus ben benieuwd!
 
Rossi had gewoon een marquez dag in assen. Lag ruim 2 seconden voor maar moest toch pushen zodat hij viel. Erg dom. Hopenlijk hebben we nog een paar regen races waar onze maat Lorenzo 0 punten haalt dan kan Rossi nog wat goed maken.

Word taai de rest van het seizoen. Maarja je weet nooit hoe het loopt wie weet loopt marquez een blessure op oid niet dat ik hem dat gun maar je weet het nooit.
 
Was ook de bedoeling. ....maar ga echt niet.
Silverstone en Valencia dat is zeker.
Ik ga wel heen en daarna met 9 man door naar BRNO (ultieme zomervakantie :P )
Dacht dat de staanplaatsen tegen de berg aan nog redelijk dicht bij de baan waren.

Het is wel € 95,- voor een staanplaatsje, ik hoop dat het niet gaat tegenvallen dan -O-

Misschien eind dit jaar weer naar Valencia, is op de uitslag na en mijn gestolen iPhone verder goed bevallen vorig jaar. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan