Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
De rode val werd niet alleen gegeven vanwege de verminderde grip,
maar als het zo hard regent, dat de baanposten elkaar niet meer kunnen zien,
en dus niet meer visueel met elkaar kunnen communiceren ontstaat er een onverantwoord gevaarlijke situatie.
Wat mij betreft: Volledig juist dat de rode vlag gezwaaid werd!
 
Ik vond dat tevens by far zijn mooiste motoren. Wat is er eigenlijk mis gegaan in die periode?
Iedere wedstrijd een ander frame of achterbrug maar daar bleek het niet aan te liggen hij had gewoon nr 27 er op moeten plakken zou het allemaal beter gegaan zijn. :]
 
full
 
Bedankt, heel zinvol dit. Ik ben gewoon oprecht interesseert hier hea, weet niet wat jij aan het doen bent :r

#27 is het rijnummer van Casey Stoner, de laatste man die met de Ducati wel wist te winnen. De meeste motorsportfans weten dat en snappen die verwijzing, dus misschien dacht hij dat je een flauwe grap maakte.
 
#27 is het rijnummer van Casey Stoner, de laatste man die met de Ducati wel wist te winnen. De meeste motorsportfans weten dat en snappen die verwijzing, dus misschien dacht hij dat je een flauwe grap maakte.
Ja daar ben ik mij van bewust, ik zie Stoner overigens graag terug komen, en zie nog niet zo goed waarom dat nog niet gebeurt is. Hoe dan ook, Kwajesaki omschreef ''hij had gewoon nr 27 er op moeten plakken zou het allemaal beter gegaan zijn'' en ik zie niet hoe Rossi beter gaat rijden op het moment hij er een 27 op zou plakken, mits hij suggereert dat hij werd benadeeld door het team, zoals ik sommige Lorenzo fans nu zie roepen.

Dat eigenlijk. :}
 
Ja daar ben ik mij van bewust, ik zie Stoner overigens graag terug komen, en zie nog niet zo goed waarom dat nog niet gebeurt is. Hoe dan ook, Kwajesaki omschreef ''hij had gewoon nr 27 er op moeten plakken zou het allemaal beter gegaan zijn'' en ik zie niet hoe Rossi beter gaat rijden op het moment hij er een 27 op zou plakken, mits tenzij hij suggereert dat hij werd benadeeld door het team, zoals ik sommige Lorenzo fans nu zie roepen.

Dat eigenlijk. :}

Ik denk dat hij niet anders bedoelde dan dat Ducati Stoner had moeten behouden.

Casey Stoner was de sfeer in de MotoGP-paddock meer dan zat. Hij hield niet van het reizen, van de PR, van de onbetrouwbare mensen en het wereldje als geheel. Hij kreeg in zijn ogen nauwelijks het respect dat hij verdiende, laat staan het aanzien. Hij was het zat en met name vrouw en dochter lieten hem heel duidelijk inzien dat hij zelf de keuze had om zijn leven in te richten.

Is hij niet terug? Hij is weer bij Ducati, waar ze hem hoog hebben zitten omdat hij ze hun enige wereldtitel schonk. Hij is testrijder en rijdt deze week op Misano geloof ik. Hij leeft dicht bij het racen waar hij van houdt, zonder integraal onderdeel te hoeven zijn van de donkere delen waar hij niets aan vindt. Casey geniet.

Wellicht gaat die Phillip Island wildcard er nog van komen, maar hoogstwaarschijnlijk besluiten ze daar pas rond september over...
 
Ik denk dat hij niet anders bedoelde dan dat Ducati Stoner had moeten behouden.

Casey Stoner was de sfeer in de MotoGP-paddock meer dan zat. Hij hield niet van het reizen, van de PR, van de onbetrouwbare mensen en het wereldje als geheel. Hij kreeg in zijn ogen nauwelijks het respect dat hij verdiende, laat staan het aanzien. Hij was het zat en met name vrouw en dochter lieten hem heel duidelijk inzien dat hij zelf de keuze had om zijn leven in te richten.

Is hij niet terug? Hij is weer bij Ducati, waar ze hem hoog hebben zitten omdat hij ze hun enige wereldtitel schonk. Hij is testrijder en rijdt deze week op Misano geloof ik. Hij leeft dicht bij het racen waar hij van houdt, zonder integraal onderdeel te hoeven zijn van de donkere delen waar hij niets aan vindt. Casey geniet.

Wellicht gaat die Phillip Island wildcard er nog van komen, maar hoogstwaarschijnlijk besluiten ze daar pas rond september over...

Man, had het niet beter kunnen verwoorden :} mis hem nog steeds

zit ik nu in het rossi topic :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan