Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gezien het topic denk ik niet dat die vraag over de M1 motoren gaat, maar de R1M motoren van Guintoli en Lowes. ;-)

Een dagsuccesje voor Yamaha betekent wat mij betreft weinig: Honda heeft die successen gedurende het jaar net zo goed geboekt en dat vindt men niet goed genoeg / is niet goed genoeg om ieder weekend voor podium of zelfs maar winst te vechten. Ik zie ook niet gebeuren dat de Yamaha motoren volgend jaar ineens wel met de Kawasaki's meekunnen. Ze moeten eerst nog op het niveau van Ten Kate Honda geraken...

Klopt , ik zag het op moment van plaatsen maar dacht ze zullen het wel begrijpen . *D
 
Wie zegt mij dat Honda's nieuwe Fireblade direct vanaf de eerste wedstrijd sneller en beter is dan de huidige Blade? Ten Kate heeft ook tijd nodig.
Tijd wat Yamaha al een jaar lang heeft gehad.
 
Morgen mag Mickey los op zijn nieuwe fiets! 👍🏻💪🏻

AWDA09YSEC51SVMMZO94-1400x933.jpg
 
Ah mooi. Had al zitten zoeken, maar kon niet vinden wanneer de eerste test was. Op welk circuit testen ze?
 
Dik profiel die Pirelli achter.
Apart gezicht op een racemotor. :)
 
Ik kan nog niet heel enthousiast zijn. Hoop dat dat komt gedurende het komende seizoen :Y
 
Zou leuk zijn als de volgorde van dit lijstje van gisteren vanavond precies andersom zou zijn..
Speedweek.com :
Zeiten Superbike-Test Aragón, Mittwoch:

1. Tom Sykes (GB), Kawasaki, 1:50,3 min
2. Chaz Davies (GB), Ducati, 1:50,7
3. Jonathan Rea (GB), Kawasaki, 1:51,0
4. Nicky Hayden (USA), Honda, 1:51,4
Marco Melandri (I), Ducati 1:51,4
6. Alex Lowes (GB), Yamaha, 1:51,5
7. Stefan Bradl (D), Honda, 1:51,8
Michael van der Mark (NL), Yamaha, 1:51,8


Aan de andere kant zijn het ook maar tests, als Mickey in Philip Island weer op het podium staat is er niks aan de hand en heeft ie gewoon een goede keus gemaakt :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan