Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Relax. Het is een eerste kennismaking. Rustig de brommert leren kennen vinden ze bij Yamaha denk ik ook fijner dan iemand die hem direct opvouwt.
 
Is toch een heel ander verschil dan een "nieuwe "fiets ;)
Die Blade gaat echt niet veel anders zijn hoor... frame is identiek. misschien heeft hij iets meer porrie en betere elecktronica. dus ik denk dat in die situatie geen verschil zit. ;) verders zijn de kuipen wat anders maar dat is het schilletje onderhuids denk ik dat de sbk fiets niet heel anders gaat zijn dan nu.
 
CxfmHyRXUAEXJap
 
Dat had een betere kennismaking geweest. hij zat er vandaag 2 seconden achter... das toch wel veel. Jammer dat we zijn verhaal nog niet kunnen horen/lezen.

Had ergens gelezen dat ze met race simulaties bezig waren op oude banden?
Kan wellicht die 2 sec verklaren.

Daarbij zegt niet veel :)
 
Mickey gaat nog ff knallen op de Ten Katen Honda in de Speedweek van Zeelenberg Racing .....maar Pata Honda ????

[afbeelding]
Hij gaat instructie geven waarschijnlijk. Gok dat dit z'n 2014 World Supersport machine is waar hij WK op geworden is. Zal nog wel met contractuele verplichtingen zitten dat hij niet op een Yamaha mag rijden daar en deze hadden ze nog staan bij Ten Kate, iets in die richting.
 

Hij gaat instructie geven waarschijnlijk
. Gok dat dit z'n 2014 World Supersport machine is waar hij WK op geworden is. Zal nog wel met contractuele verplichtingen zitten dat hij niet op een Yamaha mag rijden daar en deze hadden ze nog staan bij Ten Kate, iets in die richting.

Hij is Marshall al jaren en idd geen Yamaha dit jaar ,....volgend jaar wel op Yamaha .
 
Hij gaat instructie geven waarschijnlijk. Gok dat dit z'n 2014 World Supersport machine is waar hij WK op geworden is. Zal nog wel met contractuele verplichtingen zitten dat hij niet op een Yamaha mag rijden daar en deze hadden ze nog staan bij Ten Kate, iets in die richting.

:^ Gezien de neus is dit de 600 supersport waar hij voor de superbikes mee reed.
 
Ik ga het van de week meemaken in Spanje. Jammer van de weersvoorspellingen...
 
Had ergens gelezen dat ze met race simulaties bezig waren op oude banden?
Kan wellicht die 2 sec verklaren.

Daarbij zegt niet veel :)
Misschien om de rijder niet gelijk TEveel te laten pushen?
Maar wel om lekker het gevoel te krijgen. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan