Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lowes kennende is zijn optreden meer geluk dan wijsheid. vdM heeft het dichtst tegen de grens aan gereden hem kennende van wat mogelijk is met de R1 op dit moment.
Lowes rijdt over de grens wat dit keer gelukt is dat ie er op bleef zitten. Is een kwestie van tijd en dan stuitert ie er weer af en rijdt ie ook weer in de buurt van P8.
Ik denk dat op dit moment met de R1 beter rijden dan P6 al niet mogelijk is. Zowel kawa als (oude) ducs zijn beter dan de R1 en de Honda's.
Benieuwd naar morgen


Komt op mij nu een beetje over als zure reactie van een fan van MvdM die altijd wel een reden kan vinden om aan te tonen dat zijn rijder beter is.

Ik constateer op dit moment dat Lowes de zaken beter voor elkaar heeft, dus de snellere rijder is. En misschien ook wel beter, al hoop ik dat zeker niet ;) . MvdM gaat er wel komen. Wacht maar!
 
C5kOkP5UYAAqoxC.jpg

C5kzdcMU0AIufIT.jpg:large

C5hu1JdXQAA4I5l.jpg
 
...of Michael gaat gewoon nog niet zo goed met de R1 als dat mogelijk is. De R1 kan niet beter dan P6, terwijl Lowes er letterlijk zojuist p4 mee gereden heeft en constant bij dat voorste groepje te vinden was? Ik ben bang dat je jezelf iets wijs probeert te maken om Michael's negende plaats goed te praten.

Wat mij betreft is goedpraten niet nodig. Alex Lowes heeft ook weer de nodige ervaring achter de rug ondertussen, en is nu eenmaal geen langzame coureur. Laat hem de lat maar lekker hoog leggen, en laat ons maar juichen wanneer Michael daar overheen gaat! Eén ding is zeker: hij stond zaterdag vóór de Honda's, dus die winst is alvast binnen.

Dit dus. En vermoedelijk komt dit door de nieuwe startopstelling, maar vandaag op 7 seconden achterstand op p1 en gister 12 seconden.
 
Top, de Yammie heeft potentie en VDM heeft 2 goed races gereden. Niet verkeerd voor de eerste keer op die fiets, op naar de volgende!
 
Lowes bevestigd de potentie van de Crescent Yamaha. En dat ze wel degelijk verder zijn dan ik in eerste instantie dacht. Dat is gewoon goed nieuws! Nu hopen dat Michael zich snel kan aanpassen om de meters die hij achter ligt goed te maken.

Voor de Ten Kate crew nog een hele lange weg te gaan! Maar de Red Bull Honda is een mooie verschijning. Hoop echt dat ze de financiële middelen krijgen om snel stappen te maken.

Melandri revancheert redelijk vandaag. Maar blijf erbij dat hij de gemiste punten wel eens zou kunnen gaan missen aan het einde van het seizoen voor het kampioenschap. Heb dit helaas te vaak gezien. Maar hopen voor de fans, dat ik er naast zit.

Raar om te te zien dat de Milwaukee Appie vooraan meerijd zonder Brookes. Ik had het hem gegund :Y

En wat een mooie race zeg! Er werd vooraan constant stuivertje gewisseld. Rea zei voor de race: "Hier wordt het pas beslist in de laatste 5 ronden". Weet weer meteen waarom hij een van mijn favorieten is: Met iedereen vooraan is hij het duel aan gegaan en weet toch weer nipt te winnen. Want hij kreeg het niet cadeau! :}
 
Laatst bewerkt:
Lowes bevestigd de potentie van de Crescent Yamaha. En dat ze wel degelijk verder zijn dan ik in eerste instantie dacht. Dat is gewoon goed nieuws! Nu hopen dat Michael zich snel kan aanpassen om de meters die hij achter ligt goed te maken.

Voor de Ten Kate crew nog een hele lange weg te gaan! Maar de Red Bull Honda is een mooie verschijning. Hoop echt dat ze de financiële middelen krijgen om snel stappen te maken.

Melandri revancheert redelijk vandaag. Maar blijf erbij dat hij de gemiste punten wel eens zou kunnen gaan missen aan het einde van het seizoen voor het kampioenschap. Heb dit helaas te vaak gezien. Maar hopen voor de fans, dat ik er naast zit.

Raar om te te zien dat de Milwaukee Appie vooraan meerijd zonder Brookes. Ik had het hem gegund :Y

En wat een mooie race zeg! Er werd vooraan constant stuivertje gewisseld. Rea zei voor de race: "Hier wordt het pas beslist in de laatste 5 ronden". Weet weer meteen waarom hij een van mijn favorieten is: Met iedereen vooraan is hij het duel aan gegaan en weet toch weer nipt te winnen. Want hij kreeg het niet cadeau! :}
Als dit de voorbode is voor het hele seizoen .
Zitten we goed :t
 
Melandri heeft weer laten zien waar hij goed in is: Als een gek van start gaan en er wederom af gaan. Sorry voor de Melandri fans, maar dit is niet nodig voor iemand met zijn ervaring.
Dit dacht ik ook. Maar zondag inderdaad revanche voor Melandri, zoals je ook zei. :Y
En de man heeft zich wel snel aangepast, direct snel met de Duc. :}

Nu Michael nog voor Lowes (op dezelfde plek graag blijven, voor aan, top gereden Alex :t ), dan zijn we weer tevreden. :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Dit dacht ik ook. Maar zondag inderdaad revanche voor Melandri, zoals je ook zei. :Y
En de man heeft zich wel snel aangepast, direct snel met de Duc. :}

Nu Micheal nog voor Lowes (op dezelfde plek graag blijven, voor aan, top gereden Alex :t ), dan zijn we weer tevreden. :+ :+

Ja vanaf het bankje is het sowieso makkelijk commentaar geven he :)
Je hebt inderdaad een punt, hij heeft zich wel snel aangepast aan de Duc, wat ook al een prestatie is.
 
Dat leek mij ook ja een ook nog op een punt dat je denk :X Werd helaas geen replay van getoond.

Dacht te zien dat Lowes hem al in bocht 1 inhaalde en Melandri dacht zich in bocht 2 er weer tussen te zetten en hierbij de situatie verkeerd in te schatten? (aangezien lowes hem niet zag en de deur dicht deed?)
 
Was u erbij? :t

De voormalige Van Nellefabriek aan de Delfshavense Schie in Rotterdam geldt als het voornaamste industriële monument in Nederland.
Dit is als zodanig ook wereldwijd erkend, toen het in juni 2014 tot UNESCO werelderfgoed werd verklaard


Van Nellefabriek - Wikipedia

Ik was er niet bij , maar ik heb veel werk voor de TD bij Jacobs Douwe Egberts en daar werken een paar ex medewerkers van de Van Nelle en die vertellen veel over die periode en periode Sarah Lee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan