Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sykes en/of Melandri hebben niet het eeuwige race-leven, en er moet toch een heel snel ervaren iemand op zo'n toffe Ducawasaki gezet worden... Ik houd hoop hoor, Rea had ook jáááren nodig voor hij op de juiste motor kon stappen! :Y

Da's ook weer waar.

Maar god weet is yamaha over 2 jaar wel ,de te kloppen motor :)
 
vdm op jacht!

18192627_1465142500225974_8266360792913912216_o.jpg
 
Michael liep meteen na de finishlijn wel enorm met zijn rechterarm te schudden. Leek er op dat hij daar behoorlijk last van had. Misschien nog door de valpartij van de dag tevoren?
Hopelijk geen arm pump.
 
Laatst bewerkt:
Michael liep meteen na de finishlijn wel enorm met zijn rechterarm te schudden. Leek er op dat hij daar behoorlijk last van had. Misschien nog door de valpartij van de dag tevoren?
Hopelijk geen arm pump.


nope geen armpump was van de crash.
 
Michael tevreden over z'n tweede race, fijn! *O*

Hoog tijd dat iemand, wie dan ook, z'n fiets tussen de Ducawasaki's zetten kan. Rea pakt de titel, dat mag vast wel gezegd worden, maar of het nou Sykes is of Davies die tweede wordt interesseert me niet zoveel. :X

Rea word het niet eens tijd voor een nieuwe uidaging voor hem? in de Motogp hebben ze maar liefst 6 fabrieks teams zal vast wel een plekje voor hem zijn ondanks dat hij de jongste niet meer is.
 
Rea word het niet eens tijd voor een nieuwe uidaging voor hem? in de Motogp hebben ze maar liefst 6 fabrieks teams zal vast wel een plekje voor hem zijn ondanks dat hij de jongste niet meer is.

Rea zal in elk geval de boeken in willen gaan als de enige coureur met drie titels op rij. En als het zo gaat als het gaat, zie ik hem zijn carrière op deze manier wel willen voortzetten hoor. Vergeet niet: in tegenstelling tot de meeste MotoGP-coureurs heeft Johnny Rea een familie, een stabiel thuis, een relaxed off-season, een grote zomerstop en "slechts" dertien raceweekenden. Ga je, voor de centen die hij ongetwijfeld niet meer nodig heeft en de prestige van een top tien zitje met uitzicht op misschien een keer een podium, je hele leven op de kop gooien?

Hij heeft wat ik Van der Mark toewens. In het land der blinden is Rea...
 
Een bijzonder interview met Michael van der Mark door Jack van Gelder bij Peptalk (Ziggo Sport). Wat mij namelijk vooral opvalt: wat is "onze" motorsport toch een onbekende tak van sport! Het verschil tussen prototype MotoGP en productie Superbikes moest even uitgelegd worden - dat is niet zo gek - maar verder gaat het over hoe hoog de snelheden zijn, en hoe gevaarlijk motorracen is. Van Peptalk mag je verwachten dat er sportliefhebbers naar kijken, maar overduidelijk is dat de mannen aan tafel (en in het verlengde daarvan, het publiek) echt onbekend zijn met motoren en motorracen.

Als het over voetbal gaat, weet iedereen precies hoe alles zit. Trainers, clubs, geschiedenis, geen enkel detail blijft onbesproken of wordt voor onbekend verondersteld. Voor Formule 1 geldt, zij het in mindere mate, hetzelfde. Tussendoor wordt even gegeild op Max Verstappen door een Facetimegesprekje (en terecht, de heerlijke droogkloot!). Je ziet gelijk het verschil: niemand die zich afvraagt hoe hard een F1 auto gaat, niemand die zich afvraagt of dat niet een beetje link is, niemand die zich verwondert over het lef dat een coureur moet hebben. Dat zijn de vragen die Michael vooral krijgt, terwijl het enige significante verschil tussen hem en Max is dat er twee wielen minder aan het voertuig zitten...

Door zo'n basaal interview word je met de neus op de feiten gedrukt. "Nederlanders", het grote publiek, heeft de ballen verstand van motoren of motorsport. Ze snappen dat ze er doodsbang van zijn, en zelf nog niet eens dichtbij zouden durven staan, laat staan rijden op een motor. Het is een niche sport die, door middel van succesvolle Nederlandse coureurs, hopelijk steeds vaker van zichzelf laat zien. Ik hoop het in ieder geval!
 
Ik had graag willen kijken, maar hier geen Ziggo. Al even gezocht naar een wat zaken, maar tot nu toe niet gevonden. Zal vast wel langskomen.
 
De tijd Wil Hartog, Boet van Dulmen Jack Middelburg , streuer en schnieders en jonkie Wilco Zeelenberg e,a ,zal niet zo gauw meer terugkomen.Andere tijd was het toen daarbij is tegenwoordig iedereen te druk met zichzelf bezig.

Motoren zijn/worden tegenwoordig gehaat destijds was het nieuw in die zin je werd toe en uitgewaaid.Nu krijg je een middelvinger omhoog wordt afgesneden men geeft je geen ruimte en met verboden motorzones.
 
Laatst bewerkt:
Een bijzonder interview met Michael van der Mark door Jack van Gelder bij Peptalk (Ziggo Sport). Wat mij namelijk vooral opvalt: wat is "onze" motorsport toch een onbekende tak van sport! Het verschil tussen prototype MotoGP en productie Superbikes moest even uitgelegd worden - dat is niet zo gek - maar verder gaat het over hoe hoog de snelheden zijn, en hoe gevaarlijk motorracen is. Van Peptalk mag je verwachten dat er sportliefhebbers naar kijken, maar overduidelijk is dat de mannen aan tafel (en in het verlengde daarvan, het publiek) echt onbekend zijn met motoren en motorracen.

Als het over voetbal gaat, weet iedereen precies hoe alles zit. Trainers, clubs, geschiedenis, geen enkel detail blijft onbesproken of wordt voor onbekend verondersteld. Voor Formule 1 geldt, zij het in mindere mate, hetzelfde. Tussendoor wordt even gegeild op Max Verstappen door een Facetimegesprekje (en terecht, de heerlijke droogkloot!). Je ziet gelijk het verschil: niemand die zich afvraagt hoe hard een F1 auto gaat, niemand die zich afvraagt of dat niet een beetje link is, niemand die zich verwondert over het lef dat een coureur moet hebben. Dat zijn de vragen die Michael vooral krijgt, terwijl het enige significante verschil tussen hem en Max is dat er twee wielen minder aan het voertuig zitten...

Door zo'n basaal interview word je met de neus op de feiten gedrukt. "Nederlanders", het grote publiek, heeft de ballen verstand van motoren of motorsport. Ze snappen dat ze er doodsbang van zijn, en zelf nog niet eens dichtbij zouden durven staan, laat staan rijden op een motor. Het is een niche sport die, door middel van succesvolle Nederlandse coureurs, hopelijk steeds vaker van zichzelf laat zien. Ik hoop het in ieder geval!
Zo gaat dat al jaren.
Het interesseerd ze geen reet.
Maar willen wel altijd een graantje mee pikken als er succes is.
Om hun eigen ego te strelen.
 
Een interview van een laag niveau door die sukkel van een Van Gelder,walgelijk mannetje :r
Laten ze ook nog beelden zien van die dikke ugly in een zijspan :X
Natuurlijk beelden van het ongeval in de stock1000 ,te zot voor woorden :N .
Valt mee dat men geen beelden liet zien van de Zaterdagpech van Micheal .
Het WKSBK is niet echt bekend alleen de TT van Assen bij het publiek ergens begrijpelijk maar zet het dan in een positief daglicht als laatste trede voor Van de Mark naar hopelijk een goed zitje in de Motogp.

Landen als Spanje en waar die 46 woont zijn het goden :}
Van die F1 ga ik gvd aan de schijt Max dit Max dat. :X
 
Haha mja, vond vorige week dat interview van Herlings ook al van zo'n laag niveau, nu dus weer begrijp ik?
 
Een interview van een laag niveau door die sukkel van een Van Gelder,walgelijk mannetje :r
Laten ze ook nog beelden zien van die dikke ugly in een zijspan :X
Natuurlijk beelden van het ongeval in de stock1000 ,te zot voor woorden :N .
Valt mee dat men geen beelden liet zien van de Zaterdagpech van Micheal .
Het WKSBK is niet echt bekend alleen de TT van Assen bij het publiek ergens begrijpelijk maar zet het dan in een positief daglicht als laatste trede voor Van de Mark naar hopelijk een goed zitje in de Motogp.

Landen als Spanje en waar die 46 woont zijn het goden :}
Van die F1 ga ik gvd aan de schijt Max dit Max dat. :X

Walgelijker vind je ze bijna niet, hoewel, de naam Mart Smeets doemt ineens op :r

Motorsporthater eerste klas.
 
Een interview van een laag niveau door die sukkel van een Van Gelder,walgelijk mannetje :r
Laten ze ook nog beelden zien van die dikke ugly in een zijspan :X
Natuurlijk beelden van het ongeval in de stock1000 ,te zot voor woorden :N .
Valt mee dat men geen beelden liet zien van de Zaterdagpech van Micheal .
Het WKSBK is niet echt bekend alleen de TT van Assen bij het publiek ergens begrijpelijk maar zet het dan in een positief daglicht als laatste trede voor Van de Mark naar hopelijk een goed zitje in de Motogp.

Landen als Spanje en waar die 46 woont zijn het goden :}
Van die F1 ga ik gvd aan de schijt Max dit Max dat. :X

Helaas, deze actie lieten ze ook zien, aan het begin :X
 
Laatst bewerkt:
hoe dan ook het is een begin en ik vind peptalk best leuk gedaan alleen de vragen kunnen beter maar dat komt ook nog wel goed.

Een bijzonder interview met Michael van der Mark door Jack van Gelder bij Peptalk (Ziggo Sport). Wat mij namelijk vooral opvalt: wat is "onze" motorsport toch een onbekende tak van sport! Het verschil tussen prototype MotoGP en productie Superbikes moest even uitgelegd worden - dat is niet zo gek - maar verder gaat het over hoe hoog de snelheden zijn, en hoe gevaarlijk motorracen is. Van Peptalk mag je verwachten dat er sportliefhebbers naar kijken, maar overduidelijk is dat de mannen aan tafel (en in het verlengde daarvan, het publiek) echt onbekend zijn met motoren en motorracen.

Als het over voetbal gaat, weet iedereen precies hoe alles zit. Trainers, clubs, geschiedenis, geen enkel detail blijft onbesproken of wordt voor onbekend verondersteld. Voor Formule 1 geldt, zij het in mindere mate, hetzelfde. Tussendoor wordt even gegeild op Max Verstappen door een Facetimegesprekje (en terecht, de heerlijke droogkloot!). Je ziet gelijk het verschil: niemand die zich afvraagt hoe hard een F1 auto gaat, niemand die zich afvraagt of dat niet een beetje link is, niemand die zich verwondert over het lef dat een coureur moet hebben. Dat zijn de vragen die Michael vooral krijgt, terwijl het enige significante verschil tussen hem en Max is dat er twee wielen minder aan het voertuig zitten...

Door zo'n basaal interview word je met de neus op de feiten gedrukt. "Nederlanders", het grote publiek, heeft de ballen verstand van motoren of motorsport. Ze snappen dat ze er doodsbang van zijn, en zelf nog niet eens dichtbij zouden durven staan, laat staan rijden op een motor. Het is een niche sport die, door middel van succesvolle Nederlandse coureurs, hopelijk steeds vaker van zichzelf laat zien. Ik hoop het in ieder geval!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan