Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
DEbt40wVwAEfC9O.jpg
 
Wel spannend een endurance team beginnen met een Lowes in je team.
Endurance rij je niet op 110% van je eigen kunnen. Gelukkig heeft hij een goede coach met 2x kampioenervaringen. (Michael :+ )
 
Laatst bewerkt:
jammer dat het nooit gaat gebeuren. dit is het dichts wat hij bij een motogp machine zal komen.

Haha :+

Vd Mark zou eventueel als alle schema's op elkaar aansluiten gerust een keer een Yamaha M1 mogen testen hoor ;)
Dus dat rijden op een GP machine gaat er echt nog wel komen
 
Haha :+

Vd Mark zou eventueel als alle schema's op elkaar aansluiten gerust een keer een Yamaha M1 mogen testen hoor ;)
Dus dat rijden op een GP machine gaat er echt nog wel komen

dat zal dan een vriendendienst zijn, maar serieus hoef je het niet te nemen. en als een van de tech 3 jongens uitvalt denk ik dat Lowes toch echt eerst gaat.
 
dat zal dan een vriendendienst zijn, maar serieus hoef je het niet te nemen. en als een van de tech 3 jongens uitvalt denk ik dat Lowes toch echt eerst gaat.

Ik heb het over een test, jij over een wedstrijd ;)
Zelfs bij een wedstrijd zullen ze denk ik kiezen voor vd Mark, tenzij het in de UK is natuurlijk
Vd Mark heeft zelf aangegeven dat als hij het heel graag zou willen + dat de schema s passen hij gerust een M1 zou kunnen testen.. ik weet niet waar jij je info weg haalt of dat het gewoon je mening is ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan