Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Eurosport verslaggevers zijn de overzeese GP's niet ter plaatse. Samantha dus ook niet. Of dat moet door dit nieuws nog veranderen.
 
Dan word het toch nog gezellig op de tribunes :P
Veel plezier daar, lijkt me bijzonder land om eens te bezoeken.
Iedereen op internet :P ik stap niet in het vliegtuig.
Maar ik heb wel eens huiselijk bezoek gehad toen ik een paar foto's op MF had geplaatst. -O-
 
Kwalificatie zou toch moeten lukken zou je denken en dan hopelijk met wat geluk een puntje. Dat het niet meevalt om even in te vallen heeft Broc Parkes afgelopen weekend bewezen.
 
Die krijgt stiekem info van z'n maatje Wilco....naatuurlijk niet alles maar beetje wegwijs maken.
Volgens mij rijd Vd mark alleen toch ? Of zit Wilco er bij op ?
Snap heus we dat Wilco wat tips en trics geeft maar dat ding rijdt echt niet vanzelf en dat weet jij ook gerrit ;)
 
Heb er stiekem wel vertrouwen in de VDM een goed resultaat neer gaat zetten. Het blijft 1 van de beste fietsen op de grid. Daarbij past hij zich altijd prima aan op andere banden en andere elekronica (Suzuka). Ik vergelijk hem absoluut niet met Parkes. Ik ga voor 13de.
 
De kans dat het daar regent op de wedstrijddag is zeeer aannemelijk.
Met andere woorden: wat zullen de kans voor Michael in regen zijn?
 
Heb er stiekem wel vertrouwen in de VDM een goed resultaat neer gaat zetten. Het blijft 1 van de beste fietsen op de grid. Daarbij past hij zich altijd prima aan op andere banden en andere elekronica (Suzuka). Ik vergelijk hem absoluut niet met Parkes. Ik ga voor 13de.

Lijkt mij ook , ga gewoon voor een puntenklassering !
Laten we ook niet vergeten dat Folger ook niet zo bijzonder is al Zarco dit jaar, op de sachsenring na
 
Bradl rijd nu niet bepaald de sterren van de hemel in World Superbikes, in de MotoGP was het een aardige middenmoter op een aardige fiets.
Nu is de Yamaha Tech3 ook een heel aardig fiets dus ik zou niet weten waarom VdM geen P10-15 kan behalen.

Broc Parkes, met alle respect, de bullet heeft meer plaatsgemaakt voor een proppenschieter in de bush de laatste jaren toch?
Is het niet inmiddels 12-13 jaar geleden dat hij voor Ten Kate reed?
Endurace is leuk maar je mist denk ik wel het explosieve om die fiets in 20 rondes uit te knijpen ipv alles heel houden over 8u of 24u zelfs...

Daarom voorspel ik: een leuk gevecht met Redding, Miller en consorten voor P10-15.
 
Bradl rijd nu niet bepaald de sterren van de hemel in World Superbikes, in de MotoGP was het een aardige middenmoter op een aardige fiets.
Nu is de Yamaha Tech3 ook een heel aardig fiets dus ik zou niet weten waarom VdM geen P10-15 kan behalen.
Mooi, een WSBK en MotoGP vergelijking. *O*
Abraham wordt ook nauwelijks gewaardeerd.
Deed het in de Superbikes enorm slecht trouwens.
Afgelopen weekend finishte hij voor Lorenzo.
Is dus toch een racer. 8-) :t ;)
 
ik weet niet waar iedereen die top 15 posities op baseert? Micheal moet aan de bak op een fiets die voor hem compleet nieuw is en vanaf 0 voor hem bekend moet worden. zeker qua afstellingen en en dergelijke.

Die gaat gewoon lekker rijden en ervaring opdoen. Dit waarschijnlijk zo rondom de laatste positie. Wat ook prima is.
 
Tja en als het regent weet je het nooit he, van de Goorbergh ging toen op die konica minolta in de regen ook wel lekker weet ik mij vaag te herrineren.
 
Tja en als het regent weet je het nooit he, van de Goorbergh ging toen op die konica minolta in de regen ook wel lekker weet ik mij vaag te herrineren.
Tuurlijk, maar Vdm moet aan die fiets wennen , met al zijn instel mogelijkheden , en aan een ander bandenmerk. Ik denk dat je dat niet moet onderschatten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan