Motor-Forum

Select Forum

Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Reg. datum:
30 sep. 2005
Vergeet ook niet dat Dorna vaak wel een zegje heeft over wie meedoet door teams te subsidiëren en daarbij kijken ze ook naar het scala aan nationaliteiten dat meerijdt. Met Bendsneijder in de Moto2 is het qua bezoekersaantal voor de TT van 'minder belang' om daarnaast ook nog eens een Nederlander in de MotoGP te hebben meerijden, zeker als de gedachte is dat Bo (indien hij zich positief blijft ontwikkelen) op de middellange termijn in de MotoGP klasse zal meerijden in 3-4 jaar. Met Simeon in de MotoGP is er natuurlijk al een vaste vertegenwoordiging uit de Lage Landen aanwezig, ook al is het dan (volgens mij) een Waal. Maar dat zal ook wel weer wat extra Belgen naar het TT circuit doen trekken.

Voor Dorna / het WSBK kampioenschap lijkt het mij bijna belangrijker dat van der Mark nog lekker een jaar of wat in de WSBK's rondrijdt, daar competitief is en zodoende volk naar Assen trekt in april.

Edit: dat is afgezien van hoe goed ik vind dat hij het gedaan heeft in de MotoGP, want dan is natuurlijk smullen geblazen! Maar politiek speelt helaas ook een rol in wie er meedoet.
[J]ori[S] wijzigde dit bericht op woensdag 15 november 2017 07:25 (9%)

Reg. datum:
15 aug. 2014
quote:
[J]ori[S] schreef op 15 november 2017 @ 07:24:
Vergeet ook niet dat Dorna vaak wel een zegje heeft over wie meedoet door teams te subsidiëren en daarbij kijken ze ook naar het scala aan nationaliteiten dat meerijdt. Met Bendsneijder in de Moto2 is het qua bezoekersaantal voor de TT van 'minder belang' om daarnaast ook nog eens een Nederlander in de MotoGP te hebben meerijden, zeker als de gedachte is dat Bo (indien hij zich positief blijft ontwikkelen) op de middellange termijn in de MotoGP klasse zal meerijden in 3-4 jaar. Met Simeon in de MotoGP is er natuurlijk al een vaste vertegenwoordiging uit de Lage Landen aanwezig, ook al is het dan (volgens mij) een Waal. Maar dat zal ook wel weer wat extra Belgen naar het TT circuit doen trekken.

Voor Dorna / het WSBK kampioenschap lijkt het mij bijna belangrijker dat van der Mark nog lekker een jaar of wat in de WSBK's rondrijdt, daar competitief is en zodoende volk naar Assen trekt in april.

Edit: dat is afgezien van hoe goed ik vind dat hij het gedaan heeft in de MotoGP, want dan is natuurlijk smullen geblazen! Maar politiek speelt helaas ook een rol in wie er meedoet.

t'Is ene van Brussel, gene waal of vlaming :Z

zx6rr & RC8

Reg. datum:
11 feb. 2005
quote:
pippen schreef op 14 november 2017 @ 23:36:
Herve sprak vandaag uitgebreidt over de toekomst. Zarco gaan ze verliezen, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat Yamaha de voorkeur gaat geven aan VR46 als Rossi stopt als coureur. Dan gaan ze dus op zoek naar een andere fabrikant. De kans dat Michael via Yamaha in de MotoGP uit gaat komen acht ik daarom niet erg groot. Er komen dan alleen nog italianen op de VR46 Yamaha’s.
Er gaat veel gebeuren in 2018!
Mijn voorspelling is dat Marquez op de KTM zit in 2019 en Mir op de Repsol Honda. Zarco natuurlijk op de fabrieks Yamaha.

Zal KTM niet doen :N Winnen ze niet, dan ligt het aan de motor. Winnen ze wel dan komt dat door Marquez.
Dovi over Supersic: "....hij leek onoverwinnelijk en wat vandaag gebeurd is, is iets wat onmogelijk lijkt".
Next time you hear thunder, don't be afraid. It's just Marco on another fast lap.

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
Maddox schreef op 15 november 2017 @ 09:34:

[...]

Zal KTM niet doen :N Winnen ze niet, dan ligt het aan de motor. Winnen ze wel dan komt dat door Marquez.

Red Bull schijnt hem een blanco check aangeboden te hebben om voor KTM te komen rijden. Hij mag dus zijn eigen inkomen bepalen.
1290SAS | RSV4 | CB350F | If you're not crashing, you're not trying.

Reg. datum:
07 apr. 2013
En er komt ook nog iemand aanwaaien genaamd Miquel Oliveira, waarvan ik denk dat die volgend jaar wel eens het plekkie van Bradley Smith over kan nemen.

Reg. datum:
10 jul. 2015
quote:
Herve sprak vandaag uitgebreidt over de toekomst. Zarco gaan ze verliezen, maar het is ook zeer waarschijnlijk dat Yamaha de voorkeur gaat geven aan VR46 als Rossi stopt als coureur. Dan gaan ze dus op zoek naar een andere fabrikant. De kans dat Michael via Yamaha in de MotoGP uit gaat komen acht ik daarom niet erg groot. Er komen dan alleen nog italianen op de VR46 Yamaha’s.
Mijn voorspelling is dat Marquez op de KTM zit in 2019 en Mir op de Repsol Honda. Zarco natuurlijk op de fabrieks Yamaha.

Mir zou toch niet in 1 x naar een fabrieksteam mogen ivm rookie rule ? of hoe zat dat ook al weer precies ??
Mean and Green !

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
ZXRH88 schreef op 15 november 2017 @ 10:30:

[...]

Mir zou toch niet in 1 x naar een fabrieksteam mogen ivm rookie rule ? of hoe zat dat ook al weer precies ??

Die regel is er sinds Marc niet meer.

Reg. datum:
29 mrt. 2012
quote:

KTM heeft zijn voorkeur voor Zarco uitgesproken.

Reg. datum:
10 jul. 2015
quote:
pippen schreef op 15 november 2017 @ 10:48:

[...]

Die regel is er sinds Marc niet meer.

Meende juist dat hij het jaar erna weer in was gegaan maar kan er idd niets over vinden.
Dan kan Oliveira in 2019 dus mooi naar KTM in de gp, en Mir naar Honda
Mean and Green !

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
ZXRH88 schreef op 15 november 2017 @ 13:38:

[...]

Meende juist dat hij het jaar erna weer in was gegaan maar kan er idd niets over vinden.
Dan kan Oliveira in 2019 dus mooi naar KTM in de gp, en Mir naar Honda

Nee, Rins is ook naar Suzuki gegaan vanuit Moto2. Zou erg raar zijn als ze dat alleen voor Marquez hadden gedaan.

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
V Rossi 46 schreef op 15 november 2017 @ 13:14:

[...]

KTM heeft zijn voorkeur voor Zarco uitgesproken.

Dat is wel terecht ook. Ik vind Zarco een zeer goede ontwikkelingsrijder. Hij heeft vorig jaar ook veel getest met de Moto2 KTM, wat deels hun succes ook kan verklaren. Luthi ook trouwens.

Reg. datum:
07 apr. 2013
quote:
pippen schreef op 15 november 2017 @ 13:46:

[...]

Nee, Rins is ook naar Suzuki gegaan vanuit Moto2. Zou erg raar zijn als ze dat alleen voor Marquez hadden gedaan.

Idd, en Lowes naar Aprilia..

ZAC/OWCUP #88

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
TripleSteve schreef op 15 november 2017 @ 14:45:

[...]

Idd, en Lowes naar Aprilia..

Ja, maar Aprilia is geen officieel fabrieksteam. Gresini runt het. Ze doen ook mee voor het independent team kampioenschap.

Reg. datum:
07 apr. 2013
quote:
pippen schreef op 15 november 2017 @ 16:56:

[...]

Ja, maar Aprilia is geen officieel fabrieksteam. Gresini runt het. Ze doen ook mee voor het independent team kampioenschap.

Is ook zo, vergeet je af en toe wel eens! Tnx for being sharp today

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
https://pbs.twimg.com/media/DPZpwAxW4AImZXz.jpg:large
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Ténéré 34L '84

NR34 give us a number 1 score!

Reg. datum:
01 aug. 2008
quote:

Wow, mooi plaatje zeg! :}
Nu nog in high res :)
XS-400 - GSX-600F - GSX-R 600 K4 geel - Fazer FZ8 - Tricker - *RG500 2-stroke powerrrr*
Motogp helden: NR34, #46, Supersic #58 Forever, The Kentucky Kid #69 Forever, #5
WSBK: #60 Michael van der Mark, #65 Jonathan Rea

Reg. datum:
02 apr. 2007
Valt iemand op dat Michael elke testdag best wel ver onder Lowes staat qua lap times..?

Reg. datum:
25 jun. 2005
quote:
twonha schreef op 24 november 2017 @ 15:05:
Valt iemand op dat Michael elke testdag best wel ver onder Lowes staat qua lap times..?

Helaas niet alleen tijdens testdagen :X
Horsepower outweight my talent

Reg. datum:
10 jul. 2015
Zat weer een seconde in meen ik ?
Volgens mij kan die lowes gewoon beter kwalificeren en is Vd mark een ritme beest
Mean and Green !

De Roze techneut ;-)

Reg. datum:
22 aug. 2010
quote:
twonha schreef op 24 november 2017 @ 15:05:

Het podium telt harder mee en hoe jij als racer je race rijd.

Reg. datum:
07 apr. 2013
Tsja, maar Michael staat er toch 1.4 seconde af, das te veel!
En hij staat ook al een poos achter Canepa, ook niet optimaal..

Hee weten wij veel, misschien is die wel verschillende banden, uitlaten, kuipjes, voetsteuntjes of elektronica aan het testen!

Reg. datum:
20 nov. 2005
Het zijn maar testen. Die tijden zeggen geen ruk.

Stay Frosty

Reg. datum:
06 sep. 2004
quote:
TripleSteve schreef op 24 november 2017 @ 16:08:
Tsja, maar Michael staat er toch 1.4 seconde af, das te veel!
En hij staat ook al een poos achter Canepa, ook niet optimaal..

Hee weten wij veel, misschien is die wel verschillende banden, uitlaten, kuipjes, voetsteuntjes of elektronica aan het testen!

Ook kijken hoeveel ronden er worden gereden. Ik denk dat ie een andere opdracht heeft (kilometers maken)
Ex- Kawa GPX600R
Ex- Guzzi V50 Monza
Ex- Guzzi LeMans III
Ex -ZX9R B1 '94
Guzzi V11 Sport

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
fuzzy schreef op 24 november 2017 @ 17:04:
Het zijn maar testen. Die tijden zeggen geen ruk.

😂😁👍

Reg. datum:
07 apr. 2013
quote:
Freez schreef op 24 november 2017 @ 17:06:

[...]

Ook kijken hoeveel ronden er worden gereden. Ik denk dat ie een andere opdracht heeft (kilometers maken)

Dat zeg ik, misschien is wel allemaal gekkigheid aan het testen, die tijden zeggen niet alles!

(maar ook niet nix)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.