Mijn ervaring met Rena Motoren te Dordrecht

Dankjewel, ik ga een filmpje aanzetten op het balkon met een koud blikje Monster erbij :9
nNwnPYJ.png


Dan trek ik ook een blikkie Monster open. *D
 
Laatst bewerkt:
Zelfs ik snap het.. het is lullig als er op deze manier meer beschadigingen op je motor komen.
Maar als je dit wil voorkomen zit er denk ik maar 1 ding op;
Onderhoud zelf doen.

Kanonnen, Is er wel een post die jij maakt die wel een kant of wal raakt.

Kinderlijke "oplossing", 'onderhoud zelf doen'.

En dan iS kinderlijk eigenlijk een eufemisme voor achterlijk.

Van een motorzaak mag je verwachten dat ze je motor goed behandelen en heel retourneren. Helemaal als het geen beunhaas iS maar een pro.

Misschien moet je het maar bij het technische forum houden, als je daar iig niet met pek en veren wordt verjaagd.
 
Kanonnen, Is er wel een post die jij maakt die wel een kant of wal raakt.

Kinderlijke "oplossing", 'onderhoud zelf doen'.

En dan iS kinderlijk eigenlijk een eufemisme voor achterlijk.

Van een motorzaak mag je verwachten dat ze je motor goed behandelen en heel retourneren. Helemaal als het geen beunhaas iS maar een pro.

Misschien moet je het maar bij het technische forum houden, als je daar iig niet met pek en veren wordt verjaagd.

Wut? alles verder goed of heeft zot je aangestoken?
Ik ben het eens van wat je van een motorzaak mag verwachten, maar kennelijk is de werkelijkheid anders..
En dan kan je't beter zelf doen...
Of ben jij zo'n iemand die het beneden z'n stand vind om zelf aan je eigen motor te sleutelen?
 
Als ik mijn motor wegbreng, haal ik de kuipen er alvast zelf af.

Als je de olie er nog maar even in laat zitten.

On topic:
Ja het is een lastig verhaal, voor zover de bewijzen gaan heeft hij net zo gelijk als jij.
Jij zegt dat hij het heeft gedaan en vice versa.
Op mijn werk maken we een binnenkomst inspectie, deze schades worden aan de klant gemeld en alles wat erna gevonden word is voor onze rekening.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige mensen met comments zoals :

- Het is maar een woon/werk motor?
- Het is maar een oude Thundercat?

Het bovenstaande zou er totaal niet toe moeten doen. Je levert een motor af in een bepaalde staat en je krijgt hem terug in een andere staat mits TS zijn verhaal klopt. Stel voor je koopt een splinternieuwe auto en je krijgt hem afgeleverd met een paar krassen, gaan deze "zuurpruimen" (als ik dat even zo mag noemen) die zo reageren daar dan ook mee akkoord? Denk het niet...

Echt waar, ik kan er niet over uit hoe nonchalent mensen over hun "gebruiksvoorwerpen" nadenken, maar dit zal uiteraard verschillen per persoon.
 
Laatst bewerkt:

Daar kun je reageren, maar negatieve reacties worden meestal dezelfde dag verwijderd. Net als op de websites van restaurants, daar lees je alleen positieve reacties. Nou, ik zal de naam niet noemen, maar ik heb laatst in Hoorn gegeten en dat was gewoon heel matig. Wel een dure tent.

Dus dat reageren lijkt me zonde van de moeite.
 
Leeftijd of type motor doet er helemaal niet toe.
Motor blijft motor en schade blijft schade. Of het nu een mooi oudje is of een gloednieuwe.
TS heeft helemaal gelijk, dit kan echt niet.
Als zulke dingen gebeuren, wees dan gewoon een kerel en bied je excuses aan en zoek een oplossing..

Succes met dit uitvogelen, geen idee hoe je dit zou moeten aanpakken helaas..
 
Een paar krasjes en het is meteen tuig, ze verdienen een faillissement, het is moedwillig gedaan, motor is naar de klote geholpen...

Laat me raden: jullie zijn allemaal zo proffesioneel en correct dat jullie direct ritueel zelfmoord zouden plegen als jullie een fout zouden maken tijdens jullie werk?

De ene doet kennelijk een valse aangifte (want dat mag natuurlijk wel), de ander zou er 'persoonlijk' alles aan doen om toekomstige klanten daar weg te houden...

Tuttuttut...
 
Een paar krasjes en het is meteen tuig, ze verdienen een faillissement, het is moedwillig gedaan, motor is naar de klote geholpen...

Laat me raden: jullie zijn allemaal zo proffesioneel en correct dat jullie direct ritueel zelfmoord zouden plegen als jullie een fout zouden maken tijdens jullie werk?

De ene doet kennelijk een valse aangifte (want dat mag natuurlijk wel), de ander zou er 'persoonlijk' alles aan doen om toekomstige klanten daar weg te houden...

Tuttuttut...
Ja, dat soort reacties roep je op als je een fout maakt en het niet toegeeft. Dan worden mensen boos. Vrij logisch.

En dat ritueel zelfmoord plegen, meh. Slaat natuurlijk nergens op. Fouten maken is niet erg, maar wees zo eerlijk om ze toe te geven of om zo netjes te zijn om in ieder geval in gesprek te gaan met de klant die beweert dat er een fout is gemaakt.
 
Ja, dat soort reacties roep je op als je een fout maakt en het niet toegeeft. Dan worden mensen boos. Vrij logisch.

En dat ritueel zelfmoord plegen, meh. Slaat natuurlijk nergens op. Fouten maken is niet erg, maar wees zo eerlijk om ze toe te geven of om zo netjes te zijn om in ieder geval in gesprek te gaan met de klant die beweert dat er een fout is gemaakt.

Inderdaad, dat slaat nergens op: evenals de loze kreten van al die fatsoenrakkers in dit topic :)
 
Er is een niet-zo subtiel verschil tussen een paar krasjes op een motor en het ding naar de klote helpen.

Zoals ik zei: de houding van die kerel houdt te wensen over, maar het gaat om een paar krasjes op een thundercat. Plaats het in perspectief.

Een kras is een kras.
Als ik mijn motor ergens breng, als ik dat al zou doen, dan krijg ik hem wel graag zonder krassen terug.
Ik heb er echt een bloedhekel aan als anderen onzorgvuldig werken en daardoor schade ontstaat.
En al helemaal als het dan wordt afgedaan of ik misschien de boel probeer te flessen.
Zulke lui verdienen een bezoekje van een Eef Hoos type!
 
Zit dit topic op dit onchristelijke uur te lezen en verbaas me over de reacties dat TS niet moet zeuren. Al gebruik je hem als cross of als ragmotor: Als je iets in een goede en mooie staat toevertrouwd aan een dealer, dan mag je verwachten dat je hem in dezelfde staat terug krijgt. Krijg je dat niet en staat de desbetreffende dealer niet open om het op te lossen, dan stel je hem aansprakelijk voor de schade. Lijkt me niks vreemds aan.
 
Als ik goed naar de foto's kijk het lijk mij de motorzaak gelijk heeft. Omdat dit verhaal moeilijk te beoordelen. Alleen heb ik paar opmerkingen op de foto's
1-Kras op de frame is geen nieuwe (verse kras). Motor frame gemaakt met aluminium en bij nieuwe krassen glimmende uit zien. ik zie donkere kleur op de kras.
2- ik heb zelf ook een tundercat en bij tundercat het scharnier beschadiging bij de balhoofd is bekende probleem. de laatste tundercat in 2003 gemaakt is ( en de tank 13 jaar nooit open geweest als geen krassen bij de balhoofd ziet??)
3- Kras van de kuip ook helemaal niet duidelijk.
4- Op de lak schade foto zie ik rondom roest vlekjes dus dit kan ook niet binnen paar dagen zo roest form krijgen.
Het resumerend moeilijke discussies wie de leugenaar is.
 
Dat ik 320 euro heb mogen aftikken om een prima uitziende motor een beurt te laten geven en ik deze vervolgens vol krassen terug krijg?

Als jou dat niet uitmaakt, kunnen mensen veel maken bij je ;)

Ik heb het niet over de materiele schade, en dat dat kut is, maar over het feit dat je weekend naar de klote is,
Dat moet je van je af zetten

Dat is het allemaal niet waard
 
Een paar krasjes en het is meteen tuig, ze verdienen een faillissement, het is moedwillig gedaan, motor is naar de klote geholpen...

Laat me raden: jullie zijn allemaal zo proffesioneel en correct dat jullie direct ritueel zelfmoord zouden plegen als jullie een fout zouden maken tijdens jullie werk?

De ene doet kennelijk een valse aangifte (want dat mag natuurlijk wel), de ander zou er 'persoonlijk' alles aan doen om toekomstige klanten daar weg te houden...

Tuttuttut...

Mij persoonlijk zou het niet veel kunnen schelen als er wat krassen bij komen op de africa twin, Alleen ALS de schade echt bij de dealer is gebeurt, in dat geval is het erg zuur dat de TS hier mee zit want zo te horen is hij er zuinig op.

Ik zou geen zelfmoord plegen op het werk alleen wel de klant schadeloos stellen Door de schade weg te werken of het onderdeel te vervangen. Overal gaan dingen kapot en iedereen is een mens, maar iemand anders opzadelen met jouw fuck up is natuurlijk niet de bedoeling
.
Als de dealer niet van de voren gekeken heeft en hij heeft de schades niet bewust gemaakt dan snap ik de reactie wel, hij denkt nu dat iemand hem een poot probeert uit te draaien
 
@ TS

Je hebt overschot van gelijk als het zo gegaan is.

Het gaat hier om het respect om andersmans spullen en de eerlijkheid om een fout toe te geven.

Je brengt je motor niet binnen om daarna krassen te zien en dat maar ok te vinden.

Ik denk dat als de eigenaar van de zaak dit had toegegeven en iets van de factuur had gehaald TS hier ook niets had gepost behalve een positief verhaal.

Voor die 320 euro kan je helaas niets beginnen...je kan ook niets bewijzen als de eigenaar van de zaak zelf niets toegeeft.

Hoe jammer ook, best stilaan vergeten en daar nooit meer teruggaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan