WSBK seizoen 2017

En Lowes is vdM alweer voorbij, komend van P19.
 
Lowes op het podium komend van P19. Knap hoor! En prachtige P2 voor Haslam! *O*
 
Laatst bewerkt:
Erg tegenvallend imo. Vind het inmiddels de hoogste tijd worden dat Mickey voor zijn teamgenoot gaat eindigen, want dit is beroerd.

Blijft moeilijk en tegelijk makkelijk oordelen vanaf de bank. Maar als je teamgenoot eraf getikt wordt bij de start, terugvalt tot P19 en je vervolgens alsnog voorbij komt.... Dan zou ik inderdaad zeggen dat het beter kan. Maar geen idee in hoeverre vdM al vertrouwd genoeg is met de Yammie?
 
Maar geen idee in hoeverre vdM al vertrouwd genoeg is met de Yammie?

Nou we zijn ondertussen wel even onderweg met dit seizoen vind je ook niet? Ook wat testen gehad.

Ik gun VDM alles en hoop ook dat er nog mooie dingen komen, maar op dit moment zie ik het donker in. en denk ik dat al het gespeculeer over Motogp en anderen zo de prullebak in kunnen.

Als Rea al niet eens in de motogp terecht komt met deze dominatie waarom VDM dan wel?
 
VdM mag gerust in de Superbikes blijven en daar z'n carrière maken. Misschien ooit een keer een MotoGP wildcard, zodat hij die droom uit kan laten komen, maar veel meer verwacht ik niet. Wat betreft zijn huidige stand t.o.v. Lowes: het duurde ook eventjes voordat Hayden consistent vóór Van der Mark dreigde te finishen bij Honda. Geef het gerust een seizoen.
 
Maar als je teamgenoot eraf getikt wordt bij de start, terugvalt tot P19 en je vervolgens alsnog voorbij komt.... Dan zou ik inderdaad zeggen dat het beter kan. Maar geen idee in hoeverre vdM al vertrouwd genoeg is met de Yammie?

Vooral dit viel mij behoorlijk tegen. Of had ie een probleem? Tuurlijk speelt bij Lowes een thuisvoordeel en extra motivatie daardoor, en doordat ie terug viel, maar vond dit wel beroerd.

Tja aanpassen en wennen aan de motor: je zou zeggen dat het na 5(?) weekenden wel gewend moet zijn maar als je naar een JL kijkt op ducati kan het wel eens lager duren...misschien hoop ik teveel door de mooie resultaten van 2/3 jaar terug.
 
VdM mag gerust in de Superbikes blijven en daar z'n carrière maken. Misschien ooit een keer een MotoGP wildcard, zodat hij die droom uit kan laten komen, maar veel meer verwacht ik niet. Wat betreft zijn huidige stand t.o.v. Lowes: het duurde ook eventjes voordat Hayden consistent vóór Van der Mark dreigde te finishen bij Honda. Geef het gerust een seizoen.


Begrijp me niet verkeerd ik kan er ook echt wel van genieten als hij carriere gaat maken in de WSBK maar we zijn natuurlijk toen in Assen met de uitspraak van Ten Kate erg lekker gemaakt met een eventuele overstap naar Motogp..
 
leuke top 3 :Y :Y :Y

en haslam met een BSB bike
:9

morgen weer zo'n top 3 :P :P :P

Volgens mij niet. Hij zat nl op de Pucetti Kawasaki en bedankte JG Speedfit dat hij dit mocht doen.

Maar hoe dan ook is het wel knap van iemand dat je het hele jaar op een fiets rondrijdt zonder elektronische hulpmiddelen, en je dan gelijk op het podium rijden in een veld waar hele andere regels gelden. :}
 
Uurtje geleden vanaf de kamer.....het is NOG droog , straks ff kijken op de meteoo in de paddock maar is ook frisjes.

full
 

Dat had veel slechter af kunnen lopen voor Johnny
. Maar gelukkig liep hij gewoon weg.


Dat schoot dus ook door mijn hoofd. En sinds hij op de Kawa zit, zijn we geen crashes meer van hem gewend, dus ik schrok wel even ja.
 
Dat schoot dus ook door mijn hoofd. En sinds hij op de Kawa zit, zijn we geen crashes meer van hem gewend, dus ik schrok wel even ja.

Zie je wel ook wij zijn het wel eens eensch :9

Een rondje daarvoor zat hij nog met twee handen aan een clipon te friemelen. Ik dacht dat hij een map niet geselecteerd kreeg. Maar bij dit filmpje staat het commentaar dat hij al een hele poos vibratie voelde.
En na de crash keek hij gelijk naar zijn achterwiel. :?
 
En nog even terugkomend op vdM: Wat ik op de vorige pagina bedoelde met dat er meer in zit:
De feiten op een rij: In 2 seizoenen op de Honda heeft hij hem helaas niet als eerste over de finish weten te krijgen. En daarentegen zijn teammaat wel. En je teammaat is je eerste tegenstander. Om te oordelen over zijn kunnen bij Yamaha vind ik het nog net te vroeg. Laten we hem wat meer tijd geven. Maar ook hier geldt dat hij toch een keer voor zijn teammaat moet gaan finishen. Michael heeft wel diverse malen laten zien, zeker bij Honda dat hij goed mee kon met de toprijders. Ik denk daarom dat er in het WSBK voor hem echt wel meer in zit dan een gemiddelde P6. En daar mogen we alleen maar trots op zijn. Of er een titel inzit? Als alle omstandigheden mee zitten, misschien. Maar als je hem nu op de motor van Sykes zou zetten, dan weet ik het zonet nog niet of hij Rea kan verslaan. Maar dan wordt hij m.i. wel 2e in de titelstrijd. Of zijn doel, de MotoGP haalbaar is? Ik hoop het, maar op dit moment zou het een wonder zijn als het verwezenlijkt wordt.
 
Zie je wel ook wij zijn het wel eens eensch :9

Een rondje daarvoor zat hij nog met twee handen aan een clipon te friemelen. Ik dacht dat hij een map niet geselecteerd kreeg. Maar bij dit filmpje staat het commentaar dat hij al een hele poos vibratie voelde.
En na de crash keek hij gelijk naar zijn achterwiel. :?

:Y :t
 
Volgens mij niet. Hij zat nl op de Pucetti Kawasaki en bedankte JG Speedfit dat hij dit mocht doen.

Maar hoe dan ook is het wel knap van iemand dat je het hele jaar op een fiets rondrijdt zonder elektronische hulpmiddelen, en je dan gelijk op het podium rijden in een veld waar hele andere regels gelden. :}


duidelijk *D

dan heeft ie echt nog wel laten zien dat ie nog aardig doorstuurt :] :P :P :P
 
En nog even terugkomend op vdM: Wat ik op de vorige pagina bedoelde met dat er meer in zit:
De feiten op een rij:
In 2 seizoenen op de Honda heeft hij hem helaas niet als eerste over de finish weten te krijgen. En daarentegen zijn teammaat wel.
En je teammaat is je eerste tegenstander. Om te oordelen over zijn kunnen bij Yamaha vind ik het nog net te vroeg. Laten we hem wat meer tijd geven. Maar ook hier geldt dat hij toch een keer voor zijn teammaat moet gaan finishen. Michael heeft wel diverse malen laten zien, zeker bij Honda dat hij goed mee kon met de toprijders. Ik denk daarom dat er in het WSBK voor hem echt wel meer in zit dan een gemiddelde P6. En daar mogen we alleen maar trots op zijn. Of er een titel inzit? Als alle omstandigheden mee zitten, misschien. Maar als je hem nu op de motor van Sykes zou zetten, dan weet ik het zonet nog niet of hij Rea kan verslaan. Maar dan wordt hij m.i. wel 2e in de titelstrijd. Of zijn doel, de MotoGP haalbaar is? Ik hoop het, maar op dit moment zou het een wonder zijn als het verwezenlijkt wordt.


team lid/coureeur is inderdaad je maat-staaf.
top motor van kawa zou juist geen match in heaven kunnen zijn dus of vdm daar gelukkig van wordt?
hij zal echt een plan van aanpak en doel hebben dit jaar

laat hem lekker spelen op yamaha, zit ie ook onder loep van zeelengberg ;) op de achtergrond :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan