WSBK seizoen 2017

Dure homologatie modellen zoals kawa soez deed met de dubbele R, ducati met sp., sps en R, honda met rc30. Die zag je veel in het straat beeld :N . Ik bedoel maar dat je dat niet kan verbieden tov een fabrikant. De begin jaren had je meer teams die fabrieksondersteuning kregen (zoals ten kate nu) maar geen echte fabrieksteams waren, toen was het nog spannend :]

En die mensen die nu nog een RC30 of een Soes met dubbele R in de schuur hebben staan, zijn lucky fuckers! :Y :)
 
Dure homologatie modellen zoals kawa soez deed met de dubbele R, ducati met sp., sps en R, honda met rc30. Die zag je veel in het straat beeld :N . Ik bedoel maar dat je dat niet kan verbieden tov een fabrikant. De begin jaren had je meer teams die fabrieksondersteuning kregen (zoals ten kate nu) maar geen echte fabrieksteams waren, toen was het nog spannend :]

Nu snap ik je iets beter denk ik, maar ik gaf ook aan dat ze het niet moeten verbieden maar dat ze voor de SBK gewoon weer de "normale"versies gaan pakken, dus ;
Zx10r
GSXR
etc etc

dus niet de RR en RRRRR versies ;)

Volgens mij bedoelen we gewoon hetzelfde :+
 
Gagne reed ook op Laguna Seca al voor Honda, toen nog als vervanger voor Nicky Hayden. Leuk dat hij een tweede kans krijgt!
 
nr. 2 t/ 8 binnen 0,1 maar onze Mickey mooi op P2 :P
DK5TRUeWAAAZ2m3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denk dat fuzzy op het kapje doelt, waarschijnlijk om sykes zn zere vingertje te beschermen.

Vd mark zat er op t droog lekker bij, benieuwd wat hij zo kan na een 10de plek en crash in fp3

West gooide net ff een SP2 plaatsing weg door met een verschil van 1.8 seconden de pits te bezoeken en in de laatste outing onderuit te gaan.. zo zonde !! Vind het een van de beste coureurs ( vooral in de regen )
 
Rea lijkt zo'n groot gat te willen slaan, dat ze hem naast de derde ook de vierde titel alvast kunnen geven. Toedeledokie.

VdM rijdt alweer in de punten trouwens. Heeft natuurlijk wel ervaring met races finishen op half gesloopte Honda's motoren. _O-
 
Uit race 1 redt hij een aardige kwalificatie voor race 2. Gaat Rea met de gouden fiets ook race 2 rijden? *O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan