WSBK seizoen 2017

Moet zeggen dat ik de stijl van Lowes wel mooier vind. Bayliss had ook altijd zo'n typische motorcross stijl die nog extremer is dan die van Rea.

15522d1180790625-troy-bayliss-photographs-tb3.jpg


De "Doohan" style.

Mijn eigen style is natuurlijk altijd nog het mooist. *D :P

14435377_1691242807868881_3869925019307644485_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik de stijl van Lowes wel mooier vind. Bayliss had ook altijd zo'n typische motorcross stijl die nog extremer is dan die van Rea.

[afbeelding]

De "Doohan" style.

Mijn eigen style is natuurlijk altijd nog het mooist. *D :P

[afbeelding]

Bayliss "vonkt" beter (en dat zonder titanium :t O-) )
 
Nou..dit is toch het meeste wat de collega's van Baylisstic te zien kregen :Y ,stijl of geen stijl :t
3 maal wereld kampioen *O*
 
Op de Eurosport Player de vrije trainingen op de extra superbike stream dit weekend met commentaar (Engels). Kijkt toch een stuk prettiger dan zonder commentaar. Hopelijk ook tijdens de races. Fijne toevoeging.
 
Op de Eurosport Player de vrije trainingen op de extra superbike stream dit weekend met commentaar (Engels). Kijkt toch een stuk prettiger dan zonder commentaar. Hopelijk ook tijdens de races. Fijne toevoeging.

Moet wel zeggen dat ik de ESP sinds de layout verandering echt sterk verslechterd vind.. Erg onoverzichtelijk en vooral de juiste sessie terugvinden is drama...

Maargoed, het Engels commentaar maakt een hoop goed!
 
Jammer dat Michael toch geen vuist kon maken in Race 1, ik hoop op iets meer vuurwerk van de Yamahas morgen.

Ik moet eerlijk bekennen: ik heb gejuicht toen Melandri uitviel. Geen haat naar hem ofzo, maar ik had een weddenschapje staan op Rea's winst. Ik maakte me al zorgen, maar op deze manier is het toch weer makkelijk verdiend. _O-
 
Jammer dat Michael toch geen vuist kon maken in Race 1, ik hoop op iets meer vuurwerk van de Yamahas morgen.

Ik moet eerlijk bekennen: ik heb gejuicht toen Melandri uitviel. Geen haat naar hem ofzo, maar ik had een weddenschapje staan op Rea's winst. Ik maakte me al zorgen, maar op deze manier is het toch weer makkelijk verdiend. _O-
Ik begon haast te denken dat Rea expres het gat liet vallen om als extra uitdaging te proberen het gat dicht te rijden en P1 te pakken ofzo (nu de buit toch al binnen is)

Overigens jammer dat hij uitviel (niet voor jouw weddenschapje, maar verder ;) ) dan hadden we denk ik nog een mooie battle gezien tegen het eind aan.
 
Jammer dat Michael toch geen vuist kon maken in Race 1, ik hoop op iets meer vuurwerk van de Yamahas morgen.

Ik moet eerlijk bekennen: ik heb gejuicht toen Melandri uitviel. Geen haat naar hem ofzo, maar ik had een weddenschapje staan op Rea's winst. Ik maakte me al zorgen, maar op deze manier is het toch weer makkelijk verdiend. _O-
Gejuicht zelfs! Is niks voor jou dacht ik.
Ik kijk nooit WSBK, nu toevallig wel. Rea wint toch al alles dus leuk voor Melandri.
Hoe zijn vriendin hem troostend over z'n leren pak aaide vond ik wel grappig. _O-
 
Wat een vreselijk saaie wedstrijd. Vdm niet zo goed vandaag, wel lekker agressief.
 
Inderdaad wedstrijd was slaapverwekkend (letterlijk ivm kijken training GP :z ) wel mooi dat Guinters 6e is geworden :Y
 
Briljante start van vdM. Hopelijk doet hij dat zo nog een keer. Toch nog wat spanning in de Wsbk zo.
 
Laatst bewerkt:
Waarom wordt Jacobsen eigenlijk altijd PJ genoemd? Hij heet toch gewoon Patrick? Weer typische Amerikaanse aanstellerij?
 
En vd Mark waarschijnlijk in Sepang op Yamaha Tech Trois in Moto GP in de plaats van Folger? 8-)
 
Man wat heeft vdM gestreden voor zijn positie zeg :} Erg jammer dat hij dan meteen 3 plekken kwijt raakte nadat MM hem voorbij ging. Er leek meer in te zitten.
 
Lekker gestreden door Michael vandaag. Leek wel of 1 van die marshalls die Laverty zn Appie opraapte een peuk in zn mond had :)
 
Lekker gestreden door Michael vandaag. Leek wel of 1 van die marshalls die Laverty zn Appie opraapte een peuk in zn mond had :)

Hij mag anders komend weekend ook lekker meestrijden in de MotoGP op de Yamaha van Jonas Folger. ;)
Dan heeft Van der Mark ook de vrije trainingen om tenminste even te wennen aan de MotoGP machine in tegenstelling tot hoe het anders zou zijn gegaan als Rossi op het laatste moment toch niet had deelgenomen aan de race in Aragon.

full.jpg
 
Wel goed gereden vandaag door VDM. Rea van een ander niveau.
Scott Deroue ook een prachtige wedstrijd gereden en mooi derde in het kampioenschap geworden. Volgend jaar moet je daar op een KTM zitten.
Stock 1000 kunnen ze volgend jaar overslaan en vast de titel aan Reitenberger geven.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan