WSBK seizoen 2017

Pfft net de eerste race Qatar via Eurosport terug zitten kijken.... :') 1 race op vrijdag avond :? en nog een race op zaterdag avond.. _O- '( Gewoon ZAC international dus.
Dodelijk saaie race echt geen klote aan, en dan ook nog ff 4 reclame blokken tijdens de race.

Toch wel vreemd dat bijv Honda zich er echt niet druk om kan maken. _O-

:} Dorna :} ga vooral zo door.... :N :')
 
eurosport geeft mooie reportages maar de EPG gids kunnen ze er wel afhalen klopt meestal geen zak van ik neem tegenwoordig de hele dag op dan staat het er in iedergeval op. |(
 
Komt ducati al met de V4 in 2018? Ben bang dat wanneer Yamaha het gat dicht heeft, Kawa en Ducati weer een grote stap maken.. de R1M is inmiddels ook al weer 3 seizoenen oud

precies, dit dacht ik dus ook!
maar ik hoop dat het niet zo is en dat VD Mark mee kan doen voor podium volgend jaar.
Maar zo lang Rea en Davies nog mee doen zal het net P3 worden, want die 2 zijn echt wel een stukje beter dan de rest va het veld en Melandri kan ook nog wel is voor een verrassing gaan zorgen.
 
Komt ducati al met de V4 in 2018? Ben bang dat wanneer Yamaha het gat dicht heeft, Kawa en Ducati weer een grote stap maken.. de R1M is inmiddels ook al weer 3 seizoenen oud
Ducati gaat pas in 2019 met de v4 rijden. Het straat model wordt volgende week gepresenteerd, maar dat is een 1100. Er komt een 1000cc als basis voor wsbk, ergens halverwege 2018 dacht ik. Las ook ergens dat deze een dubbelzijdige swingarm krijgt.
 
Ducati gaat pas in 2019 met de v4 rijden. Het straat model wordt volgende week gepresenteerd, maar dat is een 1100. Er komt een 1000cc als basis voor wsbk, ergens halverwege 2018 dacht ik. Las ook ergens dat deze een dubbelzijdige swingarm krijgt.

O-) Zou Ducati dan toch eindelijk verstandig worden? :+
 
Conclusie aan het einde van 2018? Stop maar met de WSBK. Onlogisch tijdschema, te voorspelbare races, te weinig breedte in het veld. Niet interessant.

Zonder MvdM zou ik er niet naar omgekeken hebben
 
Laatst bewerkt:
Conclusie aan het einde van 2018? Stop maar met de WSBK. Onlogisch tijdschema, te voorspelbare races, te weinig breedte in het veld. Niet interessant.

Zonder MvdM zou ik er niet naar omgekeken hebben

:^

Ik kan dan nog steeds genieten van Rea. Maar weet niet als het zo blijft en vdM zou naar de MotoGP gaan, of ik dan nog zou kijken. Heb vele mooie wsbk weekenden gehad op verschillende circuits. Dit is het laatste jaar verworden tot alleen 1 zondag op Assen voor de WSBK. Of ik dat volgend jaar nog doe? Ik weet het nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Komt ducati al met de V4 in 2018? Ben bang dat wanneer Yamaha het gat dicht heeft, Kawa en Ducati weer een grote stap maken.. de R1M is inmiddels ook al weer 3 seizoenen oud

Ja ben ook bang dat Kawa en Duc weer grotere stappen maken dan Yamaha de komende winter. Maar hoop doet leven O-)
 
diverse nieuwe regels volgend jaar, heb ik begrepen (iets met max toerental)

In de WTCC hebben ze jarenlang met gewichten gereden. Ze kunnen achter Rea zijn Kawa best een aanhangwagen hangen. En dan wint hij nog _O-
 
Conclusie aan het einde van 2018? Stop maar met de WSBK. Onlogisch tijdschema, te voorspelbare races, te weinig breedte in het veld. Niet interessant.

Zonder MvdM zou ik er niet naar omgekeken hebben
Ik hoop dat we eind 2018 heel andere conclusies kunnen trekken. Ik vind het heerlijk om naast de MotoGP ook andere kampioenschappen te volgen. Er is immers niet elke week een MotoGP race.

Dat gapend gat van wéér een week of tien in de kalender voor 2018 is wel weer killing hoor... :-/
 
In de WTCC hebben ze jarenlang met gewichten gereden. Ze kunnen achter Rea zijn Kawa best een aanhangwagen hangen. En dan wint hij nog _O-

Rea verbieden dan maar om op die Kawa te rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Ducati gaat pas in 2019 met de v4 rijden. Het straat model wordt volgende week gepresenteerd, maar dat is een 1100. Er komt een 1000cc als basis voor wsbk, ergens halverwege 2018 dacht ik. Las ook ergens dat deze een dubbelzijdige swingarm krijgt.
Ze trekken er wel een blik aan rijders voor open bij de presentatie. :+ :}

full
 
Ik hoop dat we eind 2018 heel andere conclusies kunnen trekken. Ik vind het heerlijk om naast de MotoGP ook andere kampioenschappen te volgen. Er is immers niet elke week een MotoGP race.

Dat gapend gat van wéér een week of tien in de kalender voor 2018 is wel weer killing hoor... :-/

BSB !!! Om te smullen..., elke race weer en alle merken naast elkaar door de bocht. :] *O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan