WSBK pirelli riviera di Rimini

Bahbah, die crash van Davies doet mij net teveel aan de crash van Simoncelli denken.
 
ezgif-3-f58bbec01b.gif


ezgif-3-7dadab543c.gif
 
Band floepte er zo ineens af !
Crash van melandri en Davies waren ook vrij bijzonder te noemen ?!

Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
 
Ouch... Verbaasd me niks, Rea ging er vies hard tegenaan :X
Verbaasd me eigenlijk meer dat er niet meer schade is aangericht. Toont maar weer eens het nut van goede beschermingsvoorzieningen aan!
 
Toen de ontwikkeling van de nieuwe R1 gaande was, riep men toen niet dat dit een fantastische fiets zou worden? Dit omdat hij mede ontwikkeld is door de god op wielen Valentino Rossi? Zou het hierdoor geen M1 voor op de straat worden? Rossi zou wel even helpen een reuzendoder van een fiets neer te zetten.

Niks is minder waar, De R1 is een hele goede fiets maar haalt het nog bij lange na niet bij de Duc en de Kawasaki. Hij is nog steeds best of the rest eigenlijk...

Rossi had schijnbaar wat beter zijn best moeten doen :9

Ik zie dit voor Yamaha dit seizoen ook niet meer veranderen.... ;(

ik ga nog eens zo mopperen _O- O-)
 
Ouch... Verbaasd me niks, Rea ging er vies hard tegenaan :X
Verbaasd me eigenlijk meer dat er niet meer schade is aangericht. Toont maar weer eens het nut van goede beschermingsvoorzieningen aan!

Dit blijven toch in de motorsport de ongelukken waar je relatief gezien het minst aan kan doen. Je kan je beschermen wat je wilt, als degene achter je je niet kan ontwijken dan zijn de gevolgen vaak groot. Ik zie nog de superstock 1000 race voor me waar in april voor onze ogen iemand werd overreden. Man, wat was het een half uur stil op de tribune zeg.
 
Dit blijven toch in de motorsport de ongelukken waar je relatief gezien het minst aan kan doen. Je kan je beschermen wat je wilt, als degene achter je je niet kan ontwijken dan zijn de gevolgen vaak groot. Ik zie nog de superstock 1000 race voor me waar in april voor onze ogen iemand werd overreden. Man, wat was het een half uur stil op de tribune zeg.
Ja, absoluut mee eens. Het is en blijft een sport waar je kan scheiden van je voertuig en dan ben je onderheven aan de natuurkunde, alsmede een shitload aan geluk.
Die stilte bij die race was inderdaad erg eng :/
 
Mij lijkt de grootste nachtmerrie als je daadwerkelijk iemand overrijdt die daar blijvend letsel aan overhoudt of ,nog erger,doodrijdt -O- .
Ik doe ook wel eens hobbyen op circuits
Laatst remde een mede rijder zich voor mijn neus,voor een chicane onderuit.
Gelukkig bleef ik er ver vanaf,maar je beseft je dan weer wel dat het geen koekjes bakken is :')
 
Laatst bewerkt:
Uitgerekend nu Michael zo in vorm is, race2 niet live op TV. Gelukkig wel vanavond nog te zien, maar ff proberen niks mee te krijgen tot vanavond. Moet lukken met dit weer. Gerrit, veel plezier, zou heel gaaf zijn als je live bij de eerste Superbike overwinning van Michael bent.
 
Uitgerekend nu Michael zo in vorm is, race2 niet live op TV. Gelukkig wel vanavond nog te zien, maar ff proberen niks mee te krijgen tot vanavond. Moet lukken met dit weer. Gerrit, veel plezier, zou heel gaaf zijn als je live bij de eerste Superbike overwinning van Michael bent.

Kak! ik zie het nu ook :(

Inderdaad, vanmiddag het gedeelte motorsport maar even niet bezoeken en vanavond kijken..
 
Ik hou me ook even weg hier, ;)
Wat Michael gisteren liet zien belooft echt wel wat, kijk vanavond de race.Wat deed ie het goed zeg, jammer van die crash....Nu maar Le Mans kijken. Ook leuk. ;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan