WSBK pirelli riviera di Rimini

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Gok op podium 1 of beide yamaha's gezien de vele testen kilometers van een paar weken terug.




Vroeg op het strand....lekker rustig.
full
 
Ik hoop dat je gelijk krijgt met een podium, en laat dat maar Michael zijn dan.

Ze zullen idd door de vele test km's tijdens de eerste trainingen snel zijn, hoop dat ze voldoende voorsprong op de ducati's en kawasaki's hebben om dat voordeel gedurende het hele weekend te houden.
 
Lowes Race 1 op t podium en dan Vd mark op p4, 2de race kopstart en niet weer weg geven

Hebt er niet voor niks 180 ronden gemaakt
 
Toen de ontwikkeling van de nieuwe R1 gaande was, riep men toen niet dat dit een fantastische fiets zou worden? Dit omdat hij mede ontwikkeld is door de god op wielen Valentino Rossi? Zou het hierdoor geen M1 voor op de straat worden? Rossi zou wel even helpen een reuzendoder van een fiets neer te zetten.

Niks is minder waar, De R1 is een hele goede fiets maar haalt het nog bij lange na niet bij de Duc en de Kawasaki. Hij is nog steeds best of the rest eigenlijk...

Rossi had schijnbaar wat beter zijn best moeten doen :9

Ik zie dit voor Yamaha dit seizoen ook niet meer veranderen.... ;(
 
In het midden van het restaurant....bizar.
Ik wou het filmpje er nog opzetten maar gaat kut met telefoon maar ze starten hem ook echt en vol tot aan de begrenzer... :}

full
 
Laatst bewerkt:
In het midden van het restaurant....bizar.
Ik wou het filmpje er nog opzetten maar gaat kut met telefoon maar ze starten hem ook echt en vol tot aan de begrenzer... :}

[afbeelding]

Gaaf! :Y En is dit een aangepaste versie met de nieuwste koeling techniek van Honda? :)
En rechts nog een kuipdeel van #4 - Daryl Beattie uit het Lucky Strike tijdperk.
 
Laatst bewerkt:
De holytralala zeg zo wil ik doof worden(alhoewel) :+ met ere haha :} :}

Voorzichtig warm draaien is er niet bij ofwel :?
 
In het midden van het restaurant....bizar.
Ik wou het filmpje er nog opzetten maar gaat kut met telefoon maar ze starten hem ook echt en vol tot aan de begrenzer... :}

[afbeelding]
Welk restaurant is dit in Rimini? Ik heb deze zomervakantie een rondje Italie op het menu staan :9
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan