WSBK Laguna Seca 7-9 Juli

Johnny draagt zijn overwinning op aan Nicky :t
Op naar de 8 uren van Suzuka!
 
Ik had zo gehoopt dat Michael met de Yamaha tov de Honda van vorig jaar een stap naar voren had kunnen maken. Dat is dus niet het geval gebleken. Het blijft vechten tegen de bierkaai en hopen op een incidenteel dagsuccesje. Erg jammer. Allereerst voor hem zelf natuurlijk maar ook voor ons als fans.
 
Ik had zo gehoopt dat Michael met de Yamaha tov de Honda van vorig jaar een stap naar voren had kunnen maken. Dat is dus niet het geval gebleken. Het blijft vechten tegen de bierkaai en hopen op een incidenteel dagsuccesje. Erg jammer. Allereerst voor hem zelf natuurlijk maar ook voor ons als fans.
Zijn keuze van Honda naar Yamaha was/is ;) de juiste.
Weet niet of hij volgend seizoen nog op de Yamaha mag plaats nemen :?
 
Laatst bewerkt:
Niet bijzonder spannend, toch een fijne afsluiter van de avond. Michael had van mij wel vóór Lowes mogen finishen, kwam nét tekort helaas.
 
Ik ben weer in slaap gevallen _O- _O- :$

2 dagen vertoeven op circuit zolder tikken natuurlijk ook wel aan :)
 
Zijn keuze van Honda naar Yamaha was/is ;) de juiste.
Weet niet of hij volgend seizoen nog op de Yamaha mag plaats nemen :?

Ik hoop het niet :o
Probleem zit hem ook wel bij het team is mijn vermoeden, dus ik hoop dat hij volgend jaar op een andere fiets, in een ander team terecht kan!
 
Krijgen we dat weer: ja misschien kan hij met Max mee naar Ferrari! ;)
 
Krijgen we dat weer: ja misschien kan hij met Max mee naar Ferrari! ;)

Ik vraag me steeds vaker af wat voor gesprekken sommige mensen hier verwachten te lezen.

Gaat het over het commentaar? "Goh, gaat het weer over het commentaar!"
Gaat het over een coureur wel/niet bij een team? "Goh, gaat het daar weer over!"
Gaat het over het afzeiken van een coureur? "Goh, gaat het daar weer over!"
Gaat het over of Rossi ooit eens een keer gvd met pensioen gaat die ouwe lul? "Goh, gaat het daar weer over!"

Waar denk je dán dat we over gaan praten, de kleur van de brijnaalden waarmee het ondergoed van de crewchief van Melandri gemaakt werd ofzo? :+

(Geel trouwens. Altijd geel.)
 
Laatst bewerkt:
Ik lees liever iets over het ondergoed van mevrouw Melandri, liefst met veel foto's :+

Maar goed veel actie was er gisteren niet, heb toch genoten, al was het alleen maar vanwege het circuit! Hele mooie baan. :)
 
Ik vraag me steeds vaker af wat voor gesprekken sommige mensen hier verwachten te lezen.

Gaat het over het commentaar? "Goh, gaat het weer over het commentaar!"
Gaat het over een coureur wel/niet bij een team? "Goh, gaat het daar weer over!"
Gaat het over het afzeiken van een coureur? "Goh, gaat het daar weer over!"
Gaat het over of Rossi ooit eens een keer gvd met pensioen gaat die ouwe lul? "Goh, gaat het daar weer over!"

Waar denk je dán dat we over gaan praten, de kleur van de brijnaalden waarmee het ondergoed van de crewchief van Melandri gemaakt werd ofzo? :+

(Geel trouwens. Altijd geel.)
Ergens kan ik NR34 begrijpen, hij zit nog maar een paar maand op die fiets, geef/gun hem wat tijd. Voor mij moet hij volgend jaar presteren en podia pakken :]
 
Ik hoop het niet :o
Probleem zit hem ook wel bij het team is mijn vermoeden, dus ik hoop dat hij volgend jaar op een andere fiets, in een ander team terecht kan!

Dat moet ie niet doen :N ,gewoon blijven zitten en ontwikkelen dat hok. :)

Als MvdM teveel gaat wisselen van teams wordt ie als coureur ongeloofwaardig een soort van teamhopper :+ die met geen enkele fiets kan rijden oftewel ": het" niet heeft :')
 
Net binnen van de plaatselijke Ducati dealer:
Het einde van een tijdperk. Ik ben geen Ducatist, verre van dat zelfs. Maar wat zal ik dit geluid gaan missen :Y
 
Ergens kan ik NR34 begrijpen, hij zit nog maar een paar maand op die fiets, geef/gun hem wat tijd. Voor mij moet hij volgend jaar presteren en podia pakken :]

Dat sowieso. En men mist de clou hier. Dat gezever over dat men maar naar een ander team moet als het even niet lukt zoals verwacht: vermoeiend! Max heeft een contract t/m 2018! (Als het al niet t/m 2019 is). En denk ook niet dat Michael een eenjarig contract gesloten heeft.
 
Dat sowieso. En men mist de clou hier. Dat gezever over dat men maar naar een ander team moet als het even niet lukt zoals verwacht: vermoeiend! Max heeft een contract t/m 2018! (Als het al niet t/m 2019 is). En denk ook niet dat Michael een eenjarig contract gesloten heeft.

Wijsneus, iets met klok en klepel.. vermoeiend weer

vdMark heeft wel een 1 jarig contract maar de echte kenners weten dat :+
 
Wijsneus, iets met klok en klepel.. vermoeiend weer

vdMark heeft wel een 1 jarig contract maar de echte kenners weten dat :+

In dat geval neem ik mijn woorden terug mbt het contract voor vdM :Y :j
Edit: Echter de kans dat hij naar een beter team kan (Ducati of Kawasaki), acht ik nihil.
 
Laatst bewerkt:
In dat geval neem ik mijn woorden terug mbt het contract voor vdM :Y :j
Edit: Echter de kans dat hij naar een beter team kan (Ducati of Kawasaki), acht ik nihil.

Ach, wie weet wordt Melandri op straat gezet. Zou ik niet rouwig om zijn als VDM op die fiets kan rijden. Maar volgens mij is voor hem de 'optie voor MotoGP' nog steeds erg belangrijk en is dat daar lastiger.

Hoewel er in zijn contract met Yamaha ook formeel niets over is opgenomen, als ik het goed heb.

De mensen zijn gewoon teleurgesteld in het Yamaha team, mij incluis. Had er veel meer van verwacht maar het gat naar de top is veel te groot. Kijk nou eens naar de laatste race; ik meen dat VMD en Lowes op 30+ sec eindigden.
 
Ach, wie weet wordt Melandri op straat gezet. Zou ik niet rouwig om zijn als VDM op die fiets kan rijden. Maar volgens mij is voor hem de 'optie voor MotoGP' nog steeds erg belangrijk en is dat daar lastiger.

Hoewel er in zijn contract met Yamaha ook formeel niets over is opgenomen, als ik het goed heb.

De mensen zijn gewoon teleurgesteld in het Yamaha team, mij incluis. Had er veel meer van verwacht maar het gat naar de top is veel te groot. Kijk nou eens naar de laatste race; ik meen dat VMD en Lowes op 30+ sec eindigden.

En waarom is men teleurgesteld? Omdat de verwachtingen wederom veel te hoog waren en nog steeds zijn. Op een Duc of Kawa kun je kampioen worden. Niet op een Honda of een Yamaha. Als men stappen maakt zal hij volgend seizoen gemiddeld op P4 zitten en dat is het maximaal haalbare. Mocht hij toch verder naar voren komen, dan is dat alleen maar meegenomen, maar reken er niet op.
 
Laatst bewerkt:
En waarom is men teleurgesteld? Omdat de verwachtingen wederom veel te hoog waren en nog steeds zijn. Op een Duc of Kawa kun je kampioen worden. Niet op een Honda of een Yamaha. Als men stappen maakt zal hij volgend seizoen gemiddeld op P4 zitten en dat is het maximaal haalbare. Mocht hij toch verder naar voren komen, dan is dat alleen maar meegenomen, maar reken er niet op.

Typisch Nederlands torenhoge verwachtingen, elke keer worden we ff kampioen (WK/EK) voetbal, Max wordt eventjes kampioen F1 en Bo Bendsneyder en Michael van der Mark rijden ook elke wedstrijd voor de overwinning/podium...
 
Typisch Nederlands torenhoge verwachtingen, elke keer worden we ff kampioen (WK/EK) voetbal, Max wordt eventjes kampioen F1 en Bo Bendsneyder en Michael van der Mark rijden ook elke wedstrijd voor de overwinning/podium...

Nou, niet zozeer dat ik van VDM meer had verwacht. Ik had hogere verwachtingen van de terugkeer van Yamaha. Wel altijd vraagtekens bij het team gehad, maar met ondersteuning van fabriek zou er meer in moeten zitten in mijn ogen.

Toen Yamaha in 2009 terugkwam, pakten ze direct de titel. Nu had ik dat niet opnieuw verwacht, maar had eerlijk gezegd goede hoop dat het gat een stuk kleiner zou zijn. En dat de Yamaha's op een aantal banen toch wel serieus voor het podium zou meedoen. Op eigen kracht natuurlijk, niet dankzij het uitvallen van Kawasaki's en Ducati's.
 
Nou, niet zozeer dat ik van VDM meer had verwacht. Ik had hogere verwachtingen van de terugkeer van Yamaha. Wel altijd vraagtekens bij het team gehad, maar met ondersteuning van fabriek zou er meer in moeten zitten in mijn ogen.
Paul Denning heeft eigenlijk altijd wel een ontwikkelingsteam.
Het was bij Suzuki altijd al sappelen met weinig succes.
Nu hebben wij wel makkelijk praten langs de lijn, maar dit viel me vroeger al op. :?
 
Nou, niet zozeer dat ik van VDM meer had verwacht. Ik had hogere verwachtingen van de terugkeer van Yamaha. Wel altijd vraagtekens bij het team gehad, maar met ondersteuning van fabriek zou er meer in moeten zitten in mijn ogen.

Toen Yamaha in 2009 terugkwam, pakten ze direct de titel. Nu had ik dat niet opnieuw verwacht, maar had eerlijk gezegd goede hoop dat het gat een stuk kleiner zou zijn. En dat de Yamaha's op een aantal banen toch wel serieus voor het podium zou meedoen. Op eigen kracht natuurlijk, niet dankzij het uitvallen van Kawasaki's en Ducati's.

Dit dus. Ik zie geen vooruitgang tov Ducati en Kawasaki vergeleken met afgelopen seizoen. Hence mijn teleurstelling over 2017 tot zover.
 
Nou, niet zozeer dat ik van VDM meer had verwacht. Ik had hogere verwachtingen van de terugkeer van Yamaha. Wel altijd vraagtekens bij het team gehad, maar met ondersteuning van fabriek zou er meer in moeten zitten in mijn ogen.

Toen Yamaha in 2009 terugkwam, pakten ze direct de titel. Nu had ik dat niet opnieuw verwacht, maar had eerlijk gezegd goede hoop dat het gat een stuk kleiner zou zijn. En dat de Yamaha's op een aantal banen toch wel serieus voor het podium zou meedoen. Op eigen kracht natuurlijk, niet dankzij het uitvallen van Kawasaki's en Ducati's.

Het is ff heel zwart/wit hoe een hoop Nederlanders er tegenaan kijken.

Ik begrijp je verwachting.
Het eerste jaar (2016) verwachtte ik er helemaal niets van.
Was meer een privateer team a la Ten Kate e.d.
Het 2e jaar (2017) krijgen ze al meer ondersteuning/engineers uit Japan.

Je moet niet vergeten dat Kawasaki een 100% fabrieksteam is net als Ducati.
Daar wordt veel meer geld en middelen in gepompt, dat maakt het grote verschil.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan