Motor-Forum

Select Forum

Spiegel gsx1100f uit elkaar halen

Reg. datum:
18 apr. 2007
Ik zou de spiegels van mijn gsx1100f willen spuiten .

Ik heb deze van de topkuip verwijderd , maar zou de bracket van de spiegelbol willen halen .

Ik zie nergens schroeven , ook niet onder het rubber tussen de bracket en de spiegelbol
Het lijkt wel of eerst het spiegelglas eraf moet en dat daaronder mischien een clip of schroef zit .

Iemand hiermee ervaring .

Alvast bedankt

Lex

Reg. datum:
04 aug. 2009
Glas zit met kit gelijmd. Met een fohn achter het glas verwarmen, terwijl je met een dun mesje het glas op spanning houdt. Als de kit warm genoeg geworden kun je het glas er uit nemen en inhoud demonteren. Weer inlijmen gat op de zelfde manier. Kit verwarmen tot deze weer kleverig wordt.

Grtz,

Cees
Julian Sas Band rocks, my Suzuki rolls

Reg. datum:
18 apr. 2007
al bedankt voor de reactie , maar ik vraag me af hoe kun je achter het glas verwarmen , gans de achterkant is dicht .

zou het ook werken als ik deze in zeer warm water dompel .

Reg. datum:
04 aug. 2009
Je kan het glas toch kantelen binnen het huis.

Grtz,

Cees
Julian Sas Band rocks, my Suzuki rolls

Reg. datum:
18 apr. 2007
helaas kun je de spiegel niet kantelen , wel het ganse spiegelhuis scharniert in een bolgewricht .

Suzuki GSX 750 F (2001)

Reg. datum:
05 jun. 2017
Het grote GSX-F topic deel 12

Vraag het hier ook even. Volgens mij is er ook een link naar de haynes manual voor jouw motor.

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.