Kan je dit uit de carburateur halen

Gull

Rookie
18 apr 2023
16
1
Kan je dit uit de carburateur halen
Zit verstropt
En zo gaat het er niet uit
 

Bijlagen

  • IMG_20230719_173911.jpg
    IMG_20230719_173911.jpg
    346,4 KB · Weergaven: 258
Nee, het zit vast. Je moet de carburateurs ultrasone laten reinigen.
Alle messing sproeiers en de gasschuiven en evt. Membranen demonteren en dat allemaal in vier aparte bakjes doen. Al de sproeiers ook ultrasone reinigen en doorblazen. Alles daarna terug in de bakjes. Dat Scheelt weer uitzoeken.

Eventueel revisiesetjes aanschaffen bij de diverse motormateriaal verkopende winkels of Aliexpress als je tijd hebt.
 
Nee, het zit vast. Je moet de carburateurs ultrasone laten reinigen.
Alle messing sproeiers en de gasschuiven en evt. Membranen demonteren en dat allemaal in vier aparte bakjes doen. Al de sproeiers ook ultrasone reinigen en doorblazen. Alles daarna terug in de bakjes. Dat Scheelt weer uitzoeken.

Eventueel revisiesetjes aanschaffen bij de diverse motormateriaal verkopende winkels of Aliexpress als je tijd hebt.
Dankjewel voor u reactie. Ik heb er met een naald door geprikt maar is afgebroken heel stom van mij. Weet je daar een oplossing voor of moet ik gwn een andere carburateur kopen
 
Aha, wat er ingepropt wordt is er vast wel weer uit te krijgen. Wel met beleid werken en probeer niets verder te beschadigen. Ik ben wel benieuwd hoe en waarom je een naald laat afbreken.
Je zult wel een of vier nieuwe naalden moeten kopen.

Maar…..voor welke motor is het?
 
Aha, wat er ingepropt wordt is er vast wel weer uit te krijgen. Wel met beleid werken en probeer niets verder te beschadigen. Ik ben wel benieuwd hoe en waarom je een naald laat afbreken.
Je zult wel een of vier nieuwe naalden moeten kopen.

Maar…..voor welke motor is het?
In het buisje heb ik een naald ingestoken omdat het vuil er niet uit ging.
Het is een honda cbr 600f
Hopelijk komt het eruit want zit goe vast.
 
Laatst bewerkt:
Kan je dit uit de carburateur halen
Zit verstropt
En zo gaat het er niet uit
Weet er iemand voor wat dit buisje dient
Nee, het zit vast. Je moet de carburateurs ultrasone laten reinigen.
Alle messing sproeiers en de gasschuiven en evt. Membranen demonteren en dat allemaal in vier aparte bakjes doen. Al de sproeiers ook ultrasone reinigen en doorblazen. Alles daarna terug in de bakjes. Dat Scheelt weer uitzoeken.

Eventueel revisiesetjes aanschaffen bij de diverse motormateriaal verkopende winkels of Aliexpress als je tijd hebt.
Heb geprobeerd met perslucht maar zit goed vast
 
Dat kan er ingeperst zijn.
Ik denk (weet het niet zeker) dat dit een ontluchting is voor de vlotterkamer. Als dit zo is, maakt de grote van het gat niet uit. Als het maar lucht door laat.

Heb je het al opgelost ?
Ik heb ze eraf gekregen. Morgen ga ik het er terug opzetten. Ik denk ook dat het zo iets is met de ontluchting
 
Terug
Bovenaan Onderaan