Motorzaken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zij is uitgelogd en waarschijnlijk voorgoed vertrokken.

En bekend met de feiten? Ik vraag me af of Motoport bekend is met de feiten.

Er speelt een geschil tussen Motoport en de dame in kwestie, je mag aannemen dat men elkaar bekend heeft gemaakt met elkaar's zienswijzen, wat wil je verder dan nog?

En hoezo vraag je je af of Motoport bekend is met de feiten? Zij hebben toch contact gehad met de klant in kwestie? Zij hebben de motor toch daar gehad?
 
Zij is uitgelogd en waarschijnlijk voorgoed vertrokken.

Dat is dus ook de reden dat een nieuw topic aangemaakt door een nieuwe gebruiker waarin die een motorzaak 'beschuldigen' van klantonvriendelijk gedrag gesloten word.

Simpelweg omdat we de ervaring hebben dat een dergelijk topic alleen gebruikt word om de motorzaak onder druk te zetten en ze verder nooit meer op M-F komen. Daardoor krijgen we nooit een terugkoppeling en aangezien sommigen bewust de waarheid een beetje aanpassen is er ook nog de kans dat zo'n motorzaak echt benadeeld word door de teksten op M-F.

De Crew heeft er geen zin in om M-F als openbare schandpaal te laten misbruiken dmv niet geverifieerde belastende topics.
 
Ik meen dat de eerste link over een 2015 R1 gaat, maar het giet hier om een overjarig model wat 2-3 jaar in de showroom heeft gestaan. Dus een 2014 model.


Voorgaande jaren hadden ook problemen met de startmotor. Is ook te lezen in de 2e link.
 
Yup. Blijkbaar worden alle italiaanse bedradingsschema's nog steeds ontworpen door dezelfde, inmiddel 120 jaar oude, man die nogal vast in zijn gewoontes is en graag bezuinigt op draaddikte. :')

Je kan het ook anders zien: Bij de gemiddelde lekkere Italiaanse temperatuur voldoet het spul prima, omdat de motor makkelijk start, zodra hier in het Noorden de temperaturen lager worden en daardoor de startmotor harder moet werken, gaat het mis.
 
Dat is dus ook de reden dat een nieuw topic aangemaakt door een nieuwe gebruiker waarin die een motorzaak 'beschuldigen' van klantonvriendelijk gedrag gesloten word.

Simpelweg omdat we de ervaring hebben dat een dergelijk topic alleen gebruikt word om de motorzaak onder druk te zetten en ze verder nooit meer op M-F komen. Daardoor krijgen we nooit een terugkoppeling en aangezien sommigen bewust de waarheid een beetje aanpassen is er ook nog de kans dat zo'n motorzaak echt benadeeld word door de teksten op M-F.

De Crew heeft er geen zin in om M-F als openbare schandpaal te laten misbruiken dmv niet geverifieerde belastende topics.

Okay, maar je begrijpt hopelijk wat haar dreef om dit te doen en je mag kritiek hebben op de manier waarop. Maar heb je ook de email gelezen van die zaak waar die vrouw wordt neergezet op een manier die voor mij reden genoeg zou zijn om daar geen voet binnen de deur te zetten.
 
Okay, maar je begrijpt hopelijk wat haar dreef om dit te doen en je mag kritiek hebben op de manier waarop. Maar heb je ook de email gelezen van die zaak waar die vrouw wordt neergezet op een manier die voor mij reden genoeg zou zijn om daar geen voet binnen de deur te zetten.

ik kom er in ieder geval niet.... :N (is me ook te ver weg trouwens)
 
Okay, maar je begrijpt hopelijk wat haar dreef om dit te doen en je mag kritiek hebben op de manier waarop. Maar heb je ook de email gelezen van die zaak waar die vrouw wordt neergezet op een manier die voor mij reden genoeg zou zijn om daar geen voet binnen de deur te zetten.

Het topic is gesloten, dan ga ik er hier echt niet opnieuw inhoudelijk op in ;)

Het was alleen een stukje extra uitleg waarom dergelijke topics gesloten worden, het aanhalen van het topic is dus in dit geval alleen een voorbeeld. ;)
 
Je kan het ook anders zien: Bij de gemiddelde lekkere Italiaanse temperatuur voldoet het spul prima, omdat de motor makkelijk start, zodra hier in het Noorden de temperaturen lager worden en daardoor de startmotor harder moet werken, gaat het mis.

Dat is het volgens mij niet eens zo, in Italië kan het ook flink koud worden in de winter. Het is meer zo dat het systeem werkt als alles nieuw is, en er geen rekening wordt gehouden dat alles na een paar jaar een beetje minder wordt. Accupolen raken een beetje gecorrodeerd, vuil gaat op de contacten zitten, enfin weerstand is wat hoger geworden dan nieuw en dan trekt de startermotor ineens teveel stroom voor het precies op maat gemaakte bedradingsschema.
Italianen maken dit nooit mee natuurlijk daar ze ieder jaar een nieuwe vrou...motor nemen.
 
Dat is het volgens mij niet eens zo, in Italië kan het ook flink koud worden in de winter. Het is meer zo dat het systeem werkt als alles nieuw is, en er geen rekening wordt gehouden dat alles na een paar jaar een beetje minder wordt. Accupolen raken een beetje gecorrodeerd, vuil gaat op de contacten zitten, enfin weerstand is wat hoger geworden dan nieuw en dan trekt de startermotor ineens teveel stroom voor het precies op maat gemaakte bedradingsschema.
Italianen maken dit nooit mee natuurlijk daar ze ieder jaar een nieuwe vrou...motor nemen.

alles is ondermaats gemaakt aan die moderne dingen tegenwoordig....
mijn blade heeft ook een minimalistisch accuutje.
die heeft 3 maand winterstop zonder lader dus ook niet overleeft _O-
wel starten maar niet aanslaan....
 
dat zal lekker wezen zeg...we zijn hier toch niet in het oostblok van voor 89???

Maar net hoe je het bekijkt: Ik lees voornamelijk hele lappen tekst. Maar of het nu allemaal ook werkelijk van toegevoegde waarde is?

En in 1989 was Europa nog niet zo'n zooitje, als dat het nu is :X
 
Laatst bewerkt:
Okay, maar je begrijpt hopelijk wat haar dreef om dit te doen en je mag kritiek hebben op de manier waarop. Maar heb je ook de email gelezen van die zaak waar die vrouw wordt neergezet op een manier die voor mij reden genoeg zou zijn om daar geen voet binnen de deur te zetten.


Als het een man was geweest, had je er dan ook zoveel aandacht aan besteed?


O-)
 
alles is ondermaats gemaakt aan die moderne dingen tegenwoordig....
mijn blade heeft ook een minimalistisch accuutje.
die heeft 3 maand winterstop zonder lader dus ook niet overleeft _O-
wel starten maar niet aanslaan....


Jouw motor houdt er dus rekening mee, dat je na de winterstop niet meer kan rijden. _O-
 
Dat is het volgens mij niet eens zo, in Italië kan het ook flink koud worden in de winter. Het is meer zo dat het systeem werkt als alles nieuw is, en er geen rekening wordt gehouden dat alles na een paar jaar een beetje minder wordt. Accupolen raken een beetje gecorrodeerd, vuil gaat op de contacten zitten, enfin weerstand is wat hoger geworden dan nieuw en dan trekt de startermotor ineens teveel stroom voor het precies op maat gemaakte bedradingsschema.
Italianen maken dit nooit mee natuurlijk daar ze ieder jaar een nieuwe vrou...motor nemen.

Ik heb het bij een vroegere auto wel gezien, had een Saab, met prima bedrading en een vrachtwagen accu om te starten. De buurman met zijn weigerende Peugeot bij min 10 stond raar te kijken, dat het ding na 2 keer rondgaan vrolijk aansloeg. Peugeot was nieuw, de Saab 15 jaar oud en 3 x klokje rond :P
 
Zij is uitgelogd en waarschijnlijk voorgoed vertrokken.

En bekend met de feiten? Ik vraag me af of Motoport bekend is met de feiten.
Dat is niet aan ons om daar om te twijfelen sterker nog zei kennen de feiten beter dan ons.
Zij waren er bij M-F niet.

Dus geen idee waarom jij je er druk omblijft maken.
We zijn niet bekend met de echte feiten dat zijn maar 2 partijen, de dame in kwestie en de zaak.

Vind beetje een verkapt door mekker topic. O-)
 
Ach,
er zijn ook moderators die anders omgaan met wat de forum regels toestaan. :+
Laat me raden.
Iemand van de crew moet nu vragen wat je bedoelt en dan:
-zeg je dat we dat zelf zo op kunnen zoeken
-zeg je dat het niet belangrijk is
-reageer je niet
-iets anders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan