brand motorzaak veldhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zou echt zonde zijn, zo te zien hadden ze zomervakantie. Dus misschien is het pas opgemerkt door omliggende bedrijven.
 
Da's wel echt kut.. Hopelijk valt er nog wat te redden aan klassiekers/is er niet te veel schade..

Al lijkt het in het filmpje aan het einde mee te vallen?
 
Da's wel echt kut.. Hopelijk valt er nog wat te redden aan klassiekers/is er niet te veel schade..

Al lijkt het in het filmpje aan het einde mee te vallen?
Nou, als het volgens de krant pas na anderhalf uur onder controle was, lijkt mij de schade gigantisch.
 
Klopt!
Al enkele keren gelachen om bericht in de krant van een gebeurtenis waar je zelf van weet.
Soms kan je zelfs denken: Verslaggever zuigt vooral uit z'n duim. Er klopt geen reet van!
 
Maar hoe dom moet je zijn om je inboedelverzekering zelf op te zeggen, omdst je ervan uitgaat dat een brandmelder voldoende is...?
 
Dit staat op hun site: "Helaas is de schade aan de motoren, onderdelen en werkplaats niet verzekerd wat de heropbouw (financieel) bemoeilijkt."
 
Er staat op de website van Blauweplaat dat ze er niet voor verzekerd zijn. Maar wat dat te maken heeft met een brandmelder is mij ook niet duidelijk.

Overigens dekt een inboedelverzekering sowieso geen schade aan gestelde motorrijtuigen.
 
Als je het bericht en bijgevoegde linkje van @stefanrs2 had gelezen, had je het geweten. Het staat namelijk in dat linkje geschreven dat de inboedel, motoren en gereedschap niet verzekerd waren...
Daar staat dat ze niet verzekerd waren. Dat kan allerlei redenen hebben (zoals: onbetaalbaar/dat verzekeren we niet). Er staat nergens dat er een verzekering was die opgezegd is omdat ze een brandmelder hebben geplaatst. Dat zijn 2 echt heel verschillende dingen. (Waarmee ik niet zeg dat dat niet het geval was. Alleen dat een dergelijke bewering wel een betere referentie nodig heeft)
 
Daar staat dat ze niet verzekerd waren. Dat kan allerlei redenen hebben (zoals: onbetaalbaar/dat verzekeren we niet). Er staat nergens dat er een verzekering was die opgezegd is omdat ze een brandmelder hebben geplaatst. Dat zijn 2 echt heel verschillende dingen. (Waarmee ik niet zeg dat dat niet het geval was. Alleen dat een dergelijke bewering wel een betere referentie nodig heeft)
Stond in een artikel op Omroepbrabant geloof ik.
 
Hopelijk zijn er niet te veel Honda onderdelen in rook opgegaan.. Lijkt me moeilijk aan te komen als dat je main business is.
 
Als klopt wat hierboven gemeld wordt, kan ik weinig medelijden hebben.
Sowieso wel jammer natuurlijk dat veel mooie spullen zijn verbrand. Dat wil natuurlijk niemand.
 
Lekker dan niet verzekerd .
Want de inboedelverzekering was te duur geworden.
Maar wel een motorzaak blijven houden en sleutelen aan oude klassieke honda,s.
Hoe zit dat dan als je daar je motor hebt staan inzake onderhoud etc.. en er gebeurt iets mee.
als er schade onstaat door iets stuk maken of vallen van heftafel?.

Raar gedoe dit verhaal hij gaat wel aan honda,s sleutelen waar mensen trots op zijn en meestal getaxeerd zijn omdat ze ouder zijn.
En dan is deze zaak niet verzekerd.
Moet ik het zielig vinden dat er geen geld komt inzake de brand nee.
Wel erg zielig en triest voor gene die zijn motor daar had staan en nu dus ook geen geld krijgt.
Dat vind ik erg en schandalig van deze motorzaak dat hij deze constructie zo deed en hiermee klanten benadeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan