€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

@wimvlis, zwarte handen geen probleem :) en bedankt voor het warme welkom

Tijd en ruimte wordt nog even een uitdaging, mezelf kennende kan ik er maar beter iets vroeger aan beginnen dan mn gevoel zegt :P

Regels zijn me duidelijk, maar punten toekenning nog niet helemaal, kan ik die ook nog ergens vinden? Heb al begrepen dat des te minder cilinders en des te lager de betrouwbaarheid, de punten omhoog gaan. owja, lage CC's ook..
Wie maakt me even wegwijs? :+

En hou me aanbevolen voor projectfietsen waar ik met mn 1,93 (en relatief lange (boven)benen nog een beetje fatsoenlijk op kan zitten :]
 
@wimvlis, zwarte handen geen probleem :) en bedankt voor het warme welkom

Tijd en ruimte wordt nog even een uitdaging, mezelf kennende kan ik er maar beter iets vroeger aan beginnen dan mn gevoel zegt :P

Regels zijn me duidelijk, maar punten toekenning nog niet helemaal, kan ik die ook nog ergens vinden? Heb al begrepen dat des te minder cilinders en des te lager de betrouwbaarheid, de punten omhoog gaan. owja, lage CC's ook..
Wie maakt me even wegwijs? :+

En hou me aanbevolen voor projectfietsen waar ik met mn 1,93 (en relatief lange (boven)benen nog een beetje fatsoenlijk op kan zitten :]


Hallo Dieter. Leuk dat je de intentie hebt om met ons mee te gaan! Zoals je al gelezen hebt in de op zijn er wat regels omtrent de aanschaf van je motor. Er is ook een uitgebreider reglement voor wat betreft de puntnentoekenning. In de link hieronder kun je er meer over lezen. Het is het reglement zoals ik dat in 2014 heb opgesteld en uiteraard wordt er in de komende tijd wel het een en ander aan bijgeschaafd.

Roadbook2017
 
Laatst bewerkt:
Ha Borisz, de link werkt bij mij helaas niet.. '(

HEy Dieter, de link werkte inderdaad niet. Nu aangepast. Je krijgt nu het hele Roadbook van 2017, het reglement is onderdeel van het Roadbook.

Het reglement zal nog op een paar punten veranderen, maar slechts op kleine punten. Zie het als een leidraad en bedenk wel dat meedoen belangrijker is dan winnen!
 
En bedenk dat het puntenreglement door mij is ingeschat als "heel leuk om met z'n allen door te akkeren onder het genot van een lekker biertje" :Y 🍺

Het "wedstrijdelement" is ook bedoeld om je te bewegen klussen aan te pakken die je anders niet zou oppakken, dit om budget te sparen. Voor mij o.a. kleppen controleren bij een Vf750, buddyseat opvullen en het dekje opnieuw strak gemonteerd zien te krijgen. Gevolg durf nu meer sleutelklussen aan te pakken 8-)


En als we onderweg zijn is het niet meer dan logisch om te zorgen dat iedereen de eindstreep haalt !!!!
 
En als we onderweg zijn is het niet meer dan logisch om te zorgen dat iedereen de eindstreep haalt !!!!
Sander en Sander zijn daar toppers in, ondersteuning met raad (maar weinig daad):
z8R7vtLGN1n9Dt22EPkT-varW9rFJYPfQgpvRaXd4-rLnQkJT1uh6VLI637Qxu9tvyKeKruHAEThwwhU9DkR05Kvn9nH0U7fNOE009rX7xS7HlT8lWNUJYS9XfwvNSxTDDBHackYBY1JPl7mQqv-8lZjlz5silKk5Ari7DpDl_tyPXZkPYo4f3krG55r8Nx6H422AwJjEbZQIoFSUFy-32MlhtrMlggJe0xOWB_tOZUThMat-Wf0GliwPI2bFc4N1jKif4OEdcH2K8QLqCV5etv2dU24i2oOyxkWJDCCU6VmKuCHv7MaPZdqwLX22JxqXZ1Pmb36s9NJZN_DJOXuh62DQzYfiKaePoVUt8qNQQoEYkOsHGFUy01kdGcBfoOhZ5AHLQRHW5g5gXRGTAROhnuA0aZuoM6xgc_bdYRrobr8PouPmgd9n7NiufSd049m8kA_xVrwuYBkNwWEfelkywOTYMiRsAVXfEvDx52ntzrmqWjC3t1ggcBcWfHJ7UGLhTL4F32UJFq3U2N8j0ljLwZ3ixN8FnaWOh4LEXMad3i8xZmCJCQHV-5TVSY84TmHOHXqIxaZ0hSawF9syvOF641G5qD2RRw2GX0-pzdI=w883-h662-no
 
En bedenk dat het puntenreglement door mij is ingeschat als "heel leuk om met z'n allen door te akkeren onder het genot van een lekker biertje" :Y 🍺

Het "wedstrijdelement" is ook bedoeld om je te bewegen klussen aan te pakken die je anders niet zou oppakken, dit om budget te sparen. Voor mij o.a. kleppen controleren bij een Vf750, buddyseat opvullen en het dekje opnieuw strak gemonteerd zien te krijgen. Gevolg durf nu meer sleutelklussen aan te pakken 8-)


En als we onderweg zijn is het niet meer dan logisch om te zorgen dat iedereen de eindstreep haalt !!!!
Je moet natuurlijk een kader hebben, anders missen we de lol.

Daarnaast was de puntenavond ook echt een gezellig leuk onder onsje, aan tafeltje op het terras van een restaurant. Hapje eten, ouwehoeren, en dan de scores.

On the spot werden puntentoekenning van de 'softe' categorieën bepaalt. Wie had t meeste bekijks, wie krijgt punten voor hulp, etc. Naast natuurlijk de punten voor cc, gebruikt budget, aantal cilinders, dingen die vastliggen: harde categorieën.

Een leuke avond, en verrassende resultaten soms.
 
Je moet natuurlijk een kader hebben, anders missen we de lol.

Daarnaast was de puntenavond ook echt een gezellig leuk onder onsje, aan tafeltje op het terras van een restaurant. Hapje eten, ouwehoeren, en dan de scores.

On the spot werden puntentoekenning van de 'softe' categorieën bepaalt. Wie had t meeste bekijks, wie krijgt punten voor hulp, etc. Naast natuurlijk de punten voor cc, gebruikt budget, aantal cilinders, dingen die vastliggen: harde categorieën.

Een leuke avond, en verrassende resultaten soms.
En een mooie muzikale ondersteuning!
 
Zit al een beetje hardop te denken aan een route. Steekwoorden: Berchtesgarden, Grossglockner, Dolomieten..........
 
Zit al een beetje hardop te denken aan een route. Steekwoorden: Berchtesgarden, Grossglockner, Dolomieten..........
"Oostroute", ik ben voor! Laatst dit filmpje gezien:

Ziet er prachtig uit! :]

Ochsattel (83 bochten!!!) is daar toevallig ook in de buurt:

Gefilmd vanaf een CB500, toevallig ook een twin zoals er al een paar bij zijn :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan