500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Honda CM400T
IMG_0508.jpeg

Velgen zwart en nog wat losse onderdelen zwart gecoat 2019 (bon aanwezig)

Voorband vervangen in 2021 - nog geen 800 km gereden (Bridgestone)
Achterband vervangen in half 2022 - nog geen 400 km mee gereden (Meltezer)
(Zie foto’s)

Bougies vervangen half 2022
Achtertandwiel vervangen half 2022
Zijn wat dingetjes aan te verbeteren, staat verder in de tekst, maar ziet er op eerste zicht behoorlijk uit.
 
En als dat brik nu in Friesland staat, mag het dan ineens niet :+

Maar succes met zoeken (en bedenk dat als iets verder weg staat, maar je denkt dat is wel een heel mooie kans er geen verbod is om dan alsnog toe te slaan).
 
Lezen blijkt lastig voor sommigen zie ik. :+

Het is voor een andere challenge. Motor moet in een bepaald gebied gezocht worden. Daar valt Friesland net buiten. Ik heb niks tegen Friezen, zijn vaak wel gezellig met een slok op _O- En verder ga ik ook niet meer om iets te kopen. Groningen, Friesland en Drenthe en het oosten van Nederland ga ik liever achteruit rijdend in een brommobiel heen dan vooruit in een Mercedes naar het westen................:r Maar zo denken de meeste Noordelingen en mensen uit het Oosten gelukkig.
 
Laatst bewerkt:
Even heel ondiplomatiek, waarom meld je dit dan in het topic van de 500 Euro challenge van Motor-Forum ?

Als je dit lijntje doorleest, kom je erachter dat er gewoon "bot" gereageerd kan worden (soms met een sarcastische of humoristische ondertoon, maar gereageerd zal er worden).

En nu ben ik heel nieuwsgierig naar die andere challenge ? Heeft die ook een ergens een website of forum waar gereageerd kan worden (nb mijn bedoeling is om daar NIET te reageren, maar ik zal dan wel een bezoekje brengen om te ontdekken wat dat is).
 
Laatst bewerkt:
Lezen blijkt lastig voor sommigen zie ik. :+

Het is voor een andere challenge. Motor moet in een bepaald gebied gezocht worden. Daar valt Friesland net buiten. Ik heb niks tegen Friezen, zijn vaak wel gezellig met een slok op _O- En verder ga ik ook niet meer om iets te kopen. Groningen, Friesland en Drenthe en het oosten van Nederland ga ik liever achteruit rijdend in een brommobiel heen dan vooruit in een Mercedes naar het westen................:r Maar zo denken de meeste Noordelingen en mensen uit het Oosten gelukkig.
Zo te lezen moet je maar mooi in het oldambt blijven rijden :')
 
Lezen blijkt lastig voor sommigen zie ik. :+

Het is voor een andere challenge. Motor moet in een bepaald gebied gezocht worden. Daar valt Friesland net buiten. Ik heb niks tegen Friezen, zijn vaak wel gezellig met een slok op _O- En verder ga ik ook niet meer om iets te kopen. Groningen, Friesland en Drenthe en het oosten van Nederland ga ik liever achteruit rijdend in een brommobiel heen dan vooruit in een Mercedes naar het westen................:r Maar zo denken de meeste Noordelingen en mensen uit het Oosten gelukkig.
W worden allemaal erg nieuwsgierig naar die andere Challenge!!!!!!!!
 
Jeetje, wat ben jij gezellig en vriendelijk in je reacties! Veel plezier met je noordelijke challenge. T is daar (ook) prachtig, wie weet geeft je dat weer een glimlach.
Dankjewel....................pfoe ik was de week niet doorgekomen zonder jouw zegen. *O*

Maar sorry voor de directe reactie. Ik had rekening moeten houden met ieders tere ziel...........ik zal het niet meer doen. Hopelijk komen een aantal mensen deze tegenslag te boven samen met hun geestelijk zorgverlener.

En tot slot nog een knipoog speciaal voor jou. ;)
 
Wat is handig voor een tanktas op een chopper? Met trekbandjes of magnetisch? Dat laatste lijkt me zo.. fragiel?
 
Ik heb alleen maar tanktassen met magneten. Ook bij 150 km/uur blijven deze zitten. Enige detail, wel opletten met losse schroefjes boutjes en moertjes (of andere restjes staal) de magneten zijn nogal sterk :Y. En dat hele rare effecten geven op je tank.

Het is meer zoek een goed passende tanktas, want te groot geeft rare effecten (bijv. de claxon gaat af als je een linkerbocht omgaat :+, niet vragen hoe ik dit weet _O-).

Grote voordeel van een magneettas is dat je deze zo eraf pakt en als je enigszins verstrooid bent is dat ook gelijk een groot nadeel, want dan is er flinke kans dat een ander het voor je doet :X ).
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik ook al tig jaar tanktassen met magneten, zonder extra bandjes, werkt prima. En nee ik rijd niet voortdurend slechts 30 km/h :+ .
 
Terug
Bovenaan Onderaan