500 Euro Challenge 2024: Alles kump goed!

Niet :+

Scherp opgemerkt. Toen ik mijn post had geplaatst, dacht ik nog, zal ik nog melden dat ik op mijn toenmalige ST1100 geen tanktas had ..

Oh nu dus dan maar full disclosure: op mijn KTM990 Adventure gebruik ik een tanktas met riempjes. Magneten werken op die motor ook niet zo goed ...
 
Alles voor de challenge…
Is best wel een rib uit je lijf, zo’n ding.. gelukkig heb ik nog meerdere ribben..
IMG_2553.jpeg
 
+ 10 jr. een 590 gehad @Wimvlis , maar die is vorig najaar overleden aan een (interne) kortsluiting.. Dus maar zo'n ding besteld, je wordt tenslotte ook een dagje ouder en een helderderderder beeldscherm is natuurlijk wel lekker.. ;)
Nadeel is wel dat ik dit winter alle (5) dockingsteunen heb kunnen uitbouwen van de div. fietsen, en straks weer omgekeerd voor deze 8)78)7

Al verlang ik inmiddels wel terug naar de 'eenvoud' van zo'n 590.. Net even de XT 2 opgestart, maar een gemiddelde tablet is makkelijker in de omgang..
 
Iemand nog interesse in / behoefte aan een koffer?
Gratis en voor de weggeef, een givi topkoffer van 48 / 50 liter inhoud MET sleutel.
Is zeker niet moeders mooiste, maar nog wel functioneel. Heeft gebruikssporen, het deksel is ooit overgespoten in een soort van zijdeglanszwart en het originele "openhoudplasticje" is vervangen voor een hightech vlastouwtje met tyrap.
Af te halen in Rotterdam.
 

Bijlagen

  • 20240302_113231.jpg
    20240302_113231.jpg
    354,8 KB · Weergaven: 0
  • 20240302_113418.jpg
    20240302_113418.jpg
    340 KB · Weergaven: 0
  • 20240302_113240.jpg
    20240302_113240.jpg
    346,6 KB · Weergaven: 0
Iemand nog interesse in / behoefte aan een koffer?
Gratis en voor de weggeef, een givi topkoffer van 48 / 50 liter inhoud MET sleutel.
Is zeker niet moeders mooiste, maar nog wel functioneel. Heeft gebruikssporen, het deksel is ooit overgespoten in een soort van zijdeglanszwart en het originele "openhoudplasticje" is vervangen voor een hightech vlastouwtje met tyrap.
Af te halen in Rotterdam.
als niemand van de challenge hem wil hebben, houd ik me aanbevolen! Kan m komende week wel ergens halen!
 
Ik heb bij zelf gemerkt dat ik steeds minder last heb van dat n+1 virus. Dit komt doordat ik dan geen tijd heb voor onze eigen motoren.
En dat irriteert mij steeds meer.
 
Voordeel voor mij is dat het woon-werkverkeer gedaan wordt op de motor.

Gevolg ik rij regelmatig op mijn dagelijkse motor (FZS600 1999, meest recente in de garage). Daarbij pak ik met regelmaat een ander bril (als het rijdbaar is). Op deze wijze blijft het leuk om met brikken bezig te zijn.

Levert ook flink werk op om het rijdend te houden (maar zolang sleutelen nog een hobby is en geen noodzaak wordt, is het te overzien).
 
Daarbij pak ik met regelmaat een ander bril (als het rijdbaar is). Op deze wijze blijft het leuk om met brikken bezig te zijn.

Levert ook flink werk op om het rijdend te houden (maar zolang sleutelen nog een hobby is en geen noodzaak wordt, is het te overzien).
Da’s wel slim Wim, een andere bril! Met een beetje geluk goedkoper dan weer een andere motor 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan