JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DEVÁTÁ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil wat ongelakte onderdelen voorzien van een laagje zink. Dat kan met electrolyse. Ik heb al eens geëxperimenteerd met ontroesting en verkopering. Dat ging goed. Kan gewoon met schoonmaakazijn als electroliet. Hier een paar voorbeelden van YouTube.

(vooral deze is wel geinig).

Maar nou heb ik wel een stuk zink nodig. Tips waar ik een goedkoop stukje zink kan kopen?
 
beter met 2 kettingen, werken een klaar en uit gekookt, de uitgekookte met het visje
aan de ketting op de jawa koppelen en door treken over de tandwielen,
die van de motor af komt , kan je dan op je gemak een keer schoon maken en uit koken
wanneer dat je het goed uit komt
uit koken wie kent dat nog? van de jongeren
en wat is dat vet duur geworden 35 euro voor zo een plat blik ketting vet bij de
motor boer , of zit er verschil in grote in?

Achteraf had ik t beter zo kunnen doen ja.. Heb nog een andere ketting liggen.

Ik had dit vet op de beurs gekocht, 20euro
 
Hoi,ik zit hier niet zo vaak meer..Ik heb teveel projecten,en privé zaken,dus kom maar niet aan de Jawa toe. Heb besloten dat ik haar ga verkopen,maar laat het eerst hier weten,voor ik hem op MP zet,want ik heb liever dat ze naar een liefhebber gaat.Is een 634 uiteraard,loopt nog niet,aangezien de bedrading nog gedaan moet worden.Het gaat om deze:
full

full

full

full

Is dit jaar belastingvrij geworden,en ik wou er ongeveer 450 voor hebben,of een goed bod.

Groeten, :/
 
Hoi,ik zit hier niet zo vaak meer..Ik heb teveel projecten,en privé zaken,dus kom maar niet aan de Jawa toe. Heb besloten dat ik haar ga verkopen,maar laat het eerst hier weten,voor ik hem op MP zet,want ik heb liever dat ze naar een liefhebber gaat.Is een 634 uiteraard,loopt nog niet,aangezien de bedrading nog gedaan moet worden.Het gaat om deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit jaar belastingvrij geworden,en ik wou er ongeveer 450 voor hebben,of een goed bod.

Groeten, :/
Mooi ding hoor. Heb je er nog puntjes in zitten? Dan heb je alleen een accu en twee draadjes nodig, dan loopt hij. Dat verkoopt net wat makkelijker. Voor het gemak even een schakelaartje tussen de draadjes zetten, dat is net wat prettiger als bougiedoppen trekken.
 
Ze heeft gewoon nog puntjes,maar alle draden zijn weg.Vanaf het blok loopt niets naar het contactslot,of spanningsregelaar.Wel vanaf het contactslot naar onder de tank,maar daar houd het op. Heb nog wel vanalles erbij.
 
Hoi,ik zit hier niet zo vaak meer..Ik heb teveel projecten,en privé zaken,dus kom maar niet aan de Jawa toe. Heb besloten dat ik haar ga verkopen,maar laat het eerst hier weten,voor ik hem op MP zet,want ik heb liever dat ze naar een liefhebber gaat.Is een 634 uiteraard,loopt nog niet,aangezien de bedrading nog gedaan moet worden.Het gaat om deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit jaar belastingvrij geworden,en ik wou er ongeveer 450 voor hebben,of een goed bod.

Groeten, :/

Mooi man. Is ZEKER 450 waard.:Y Maar ik heb er al twee. En een derde, die er ongeveer net zo moet gaan uitzien (alleen geen oilmaster meer, dat was er al af).
Heb een vergelijkbare verkocht (niet van\voor mijzelf) en daarvoor werd 700 betaald.
 
Hoi,ik zit hier niet zo vaak meer..Ik heb teveel projecten,en privé zaken,dus kom maar niet aan de Jawa toe. Heb besloten dat ik haar ga verkopen,maar laat het eerst hier weten,voor ik hem op MP zet,want ik heb liever dat ze naar een liefhebber gaat.Is een 634 uiteraard,loopt nog niet,aangezien de bedrading nog gedaan moet worden.Het gaat om deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit jaar belastingvrij geworden,en ik wou er ongeveer 450 voor hebben,of een goed bod.

Groeten, :/

Ik heb je gemailt, een 634 naast mn 638 zou niet misstaan :]
 
:t Gelijk heb je,deze is nog bijna helemaal origineel,op de dempers na dan,die zijn volgens mij van een 638,maar geeft niet.Poetsen hoef je niet veel, ;) . Er staan hier op het topic meer foto's van,kijk maar.
Groetjes,en ik zie je wel Sebas. :] :)
 
Laatst bewerkt:
Ze heeft gewoon nog puntjes,maar alle draden zijn weg.Vanaf het blok loopt niets naar het contactslot,of spanningsregelaar.Wel vanaf het contactslot naar onder de tank,maar daar houd het op. Heb nog wel vanalles erbij.
Je hebt de originele draadboom en contactslot ook niet nodig. Alleen een draad van de plus van de accu naar de bobine(s) en de min draad aan het carter. Met een accu en een meter lampsnoer kan je starten.
 
Zo,mijn 634 is verkocht aan Sebas. Veel plezier ermee,en ik zie hem nog wel terug in dit topic, :)
Ik blijf wel meelezen,misschien koop ik er ooit weer 1 !
Prettig weekend allen, :W
 
Zo,mijn 634 is verkocht aan Sebas. Veel plezier ermee,en ik zie hem nog wel terug in dit topic, :)
Ik blijf wel meelezen,misschien koop ik er ooit weer 1 !
Prettig weekend allen, :W

Dan ga ik weer beter opletten in de buurt op rengdengdeng-geluiden.

Leuk ding om te zien!
 
Zoals Coert hierboven zegt, is de 634 uit de m-f familie nu mijn bezit 8-)

Zit nog wat werk aan de motor, maar dat is een goede therapeutische bezigheid voor me :+

@ijzervreter, misschien dat je me tzt wel op deze jawa in Hoorn en omstreken ziet, maar ik woon ondertussen al een aantal jaar in Assendelft ;)
full
 
Hmm
ik overweeg m'n 638 met schijfrem terug te bouwen naar trommel..
kom er niet uit met 't ding..
 
Zoals Coert hierboven zegt, is de 634 uit de m-f familie nu mijn bezit 8-)

Zit nog wat werk aan de motor, maar dat is een goede therapeutische bezigheid voor me :+

@ijzervreter, misschien dat je me tzt wel op deze jawa in Hoorn en omstreken ziet, maar ik woon ondertussen al een aantal jaar in Assendelft ;) [afbeelding]


Haha, dan brand je daar maar een gat in de ozonlaag met die smoker! *O* :P ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan