Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Timing is te traag/tam met lage rpm schijnt.. maar denk dat jij er meer over weet..waarom zou een expansie niet werken ? het is een ordinaire 2takt en expansies werken op alle ordinaire 2takten
is geen reden waarom ze niet zouden werken. misschien minder goed, maar nog steeds beter dan een rechte buis.Timing is te traag/tam met lage rpm schijnt.. maar denk dat jij er meer over weet..
de TS etc en nieuwer kan ik me voorstellen, maar ES uit 1970 heeft zon achterbrug ook aan de voorkant zitten, rijd heel mooi over wegen met gaten, maar echt sturen en in een bocht hangen is het minder ideaal. verder wel heel leuk!Daarnaast sturen MZ'tjes- zeker voor barrels uit die tijd- heel prima..
welke/waar vandaan? zelf gemaakt? ben er nog niet een aftermarket ding voor de 350 blokken tegen gekomen, alleen iets van standaard onder een 640 tramp zou horenIk had er expansies onder en het liep er niet slechter door en met het extra geluid voelde het wel alsof je harder ging
zooooo jaren '60. goed als je geen expansie hebt, slecht als je wel 1 hebt.de krukas uiteen te persen en de zijkanten af te draaien. Wat je eraf haalt, moet je als vulplaat aan de zijkent carter zetten. Zo dan heb je een hogere carter compressie
Ik heb ze beiden gehad en de mz was ook een soort dieselIk denk dat als je het rustige, laagtoerige karakter van een jawa niet omarmt, je beter een andere motor kan zoeken..
Een MZ komt al een stukje meer in die richting, is qua blok moderner en een tikje hoogtoeriger, en zijn ook leuk.