[[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

Goedenmiddag allemaal,

Wie heeft er interesse in een GS met doorgebrande kleppen.

Bandjes zijn 8k oud. net als kettingset

Zit ook nog een gloednieuwe accu in, Krap 400km oud.

Staat in Ouderkerk, Mag GRATIS worden opgehaald.

Geen mooi fietsje, wel goed voor onderdelen.

Geert
 
Kom kom, niet zo flauw :P anderen rijden meer dan 350km ... heenweg :9

-

Wat zullen we doen, weekend 1-2 Juli?

Als er iemand net dat weekend niet kan, of nog even moet wachten / eerder wel kan, dan verschuiven we het gewoon.

Weekend is voor mij een must, en zo snel mogelijk :]


Ik kan vanaf 13 Juli!, dan wil ik mee, eerder niet.

Wil wel eventjes weg in mijn vakantie ( Tussen 13-28 Juli )
 
Ik kan vanaf 13 Juli!, dan wil ik mee, eerder niet.

Wil wel eventjes weg in mijn vakantie ( Tussen 13-28 Juli )

Ok dan wachten we wel effetjes. :z
Best lastig om een datum te vinden waar iedereen kan. Anders maar zeggen wanneer mensen kunnen en niet. Moet voor jou dus tussen de 13/07 en 28/07 zijn, Sven heeft dan zijn rijbewijs en ik kan ook al die weekendjes.

We zouden er een gewoonte van moeten maken, elke maand een weekendje weg :+

-

Ik heb zojuist de gs500 lager stationair laten draaien, hij doet het veel beter nu op 1300-1400. Veel stabieler. :t
Valse lucht heb ik gecheckt met deodorant, veranderde helemaal niets in toeren dus is ie mooi in orde.

Remblokken staan nu op de to-do lijst.
 
Laatst bewerkt:
Moet mijn gs nog even wegbrengen komende maand om hem na te laten kijken.

( remblokjes denk ), ze zijn namelijk ver op.
 
Ik ga niks invullen, ik heb van te voren geen idee of ik wel of niet kan/kom. Dit blijft zowel voor mij als voor jullie een verassing :+
 
gister een superbikestuur met de risers van een Vstrom op mn gs'je gezet. hoefde niet eens gas, rem of choke kabel te vervangen. is waarschijnlijk placebo effect :? , maar ze voelt echt een stuk makkelijker aan in de bochten. misschien is het de rechtere zit houding. het is inieder geval een aanrader om te doen. rijd een stuk comfortabeler :]
 
gister een superbikestuur met de risers van een Vstrom op mn gs'je gezet. hoefde niet eens gas, rem of choke kabel te vervangen. is waarschijnlijk placebo effect :? , maar ze voelt echt een stuk makkelijker aan in de bochten. misschien is het de rechtere zit houding. het is inieder geval een aanrader om te doen. rijd een stuk comfortabeler :]

fotos :9~
 
Ik vul hem ook niet in. In het weekend kan ik meestal niet. Zal dan bij toeval zijn of ik mee kan of niet :P
 
:^ Ik vind het gs500 stuurtje wat er nu op zit afschuwelijk. Ben erg benieuwd!

@martijn, je hebt gelijk het is ook een heel eind rijden. die rit is toch alleen voor de diehards O-)

ik doe maar alsof ik dit niet heb gelezen

kom maar naar het noorden des Hollands met je grote mond :+
 

paar foto's van overall look met nieuwe superbike stuur
full

full

full
 
Hee allemaal,

Ik wil zodra ik mijn rijbewijs binnen heb naar een vermogensbank gaan om de motor af te laten stellen.
De uitlaat is standaard maar wel "open" er zit zo goed als geen demping in.
Ook heb ik een de luchtfilterbak er afgehaald en een K&N filter gemonteerd.
Als er een dynojetkit gemonteerd wordt en hij goed afgesteld is hoeveel vermogen zal hij dan ongeveer halen?

Thankss
 
Hee allemaal,

Ik wil zodra ik mijn rijbewijs binnen heb naar een vermogensbank gaan om de motor af te laten stellen.
De uitlaat is standaard maar wel "open" er zit zo goed als geen demping in.
Ook heb ik een de luchtfilterbak er afgehaald en een K&N filter gemonteerd.
Als er een dynojetkit gemonteerd wordt en hij goed afgesteld is hoeveel vermogen zal hij dan ongeveer halen?

Thankss

Iets meer dan weinig :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan