Beste mensen,
Toen ik mijn SC 250 nieuw had, ben ik begonnen met inrijden. Ik kreeg het advies heel wisselend te rijden, dus ope trekke, gas dicht, gas half. Kortom heel speels met het gas omgaan.
Wat ook belangrijk is, is dat je je motor het best als het vrij koud is laat warm draaien. Hierdoor heb je minder slijtage aan onderdelen dan wanneer de motor koud is.
Wie herkent wat in mijn verhaal? Heeft er nog wat aan te te voegen over het inrijden? En heeft bepaalde ervaringen hiermee???
Toen ik mijn SC 250 nieuw had, ben ik begonnen met inrijden. Ik kreeg het advies heel wisselend te rijden, dus ope trekke, gas dicht, gas half. Kortom heel speels met het gas omgaan.
Wat ook belangrijk is, is dat je je motor het best als het vrij koud is laat warm draaien. Hierdoor heb je minder slijtage aan onderdelen dan wanneer de motor koud is.
Wie herkent wat in mijn verhaal? Heeft er nog wat aan te te voegen over het inrijden? En heeft bepaalde ervaringen hiermee???