Het grotere Chocotoff goes global tourtopic

Wanneer gaan we weer?

  • Weekend 30 April-1 Mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Weekend 7-8 Mei

    Stemmen: 2 20,0%
  • Weekend 14-15 Mei

    Stemmen: 2 20,0%
  • Weekend 21-22 Mei

    Stemmen: 1 10,0%
  • Weekend 28-29 Mei

    Stemmen: 1 10,0%
  • Ik kan alle weekenden, geen voorkeur.ff

    Stemmen: 4 40,0%
  • Ik helemaal niet! -O-

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Unruled

Joe Bar style
21 aug 2007
26.184
774
Nieuw-Vennep
Na de gezelligheid van:

Deel 1: Het grote Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 2: Het grotere Rijlestopicmeetingtopic!
Deel 3: Rijlestopicmeeting internationaal
Deel 4: Rijlestopic Goes Luxembourg
Deel 5: Het Grote Chocotoff Tour Topic
Deel 6: Het Grotere Chocotoff Tour Topic
Deel 7: Het grotere Chocotof vs Mentos op de BBQ tourtopic

Nu Het grotere Chocotoff goes global topic waar Eltica de wereldreiziger gemist wordt '(


Maak je borst maar nat voor:
Chocotoffs goes Eifel 2.0! in het weekend van 13 t/m 16 Mei 2011! (fuck de poll)

Met sowieso!
  • Björn
  • Bart
  • Geert
  • Joris
  • Kirsten
  • Contijn
  • Theo
  • Luuk
  • Jessica (je regelt het maar met zus"lief")
  • ...
  • Zitten we vol? Geen idee.

Geweest:

6 november pannenkoeken eten @ De Pannenkoekenbakker in Woudrichem:


Dit is natuurlijk het vervolg op het grote succes van:
  • Choco's in de Eiffel waar we nu nog welkom zijn O-)
  • Choco's in België
  • Choco's in Luxemburg
  • Choco's im Sauerland

Random nonsense:

DSC04887.jpg


DSC04932.jpg


DSC05568.jpg



Meegaan & Beschikbaarheid
Het topic is ontstaan naar voorgaande topics van het Rijlestopicmeetingstopic. Deze vaste groep mensen vindt het gezellig met elkaar op te trekken, en kent elkaar nu al een tijdje. Wij staan niet geheel tégen nieuwkomers maar hebben wel enige reservaties. Natuurlijk mag iedereen zeggen: "Ik wil mee", maar wij besluiten met de hele groep of wij dat een goed idee vinden, ja of nee. Dit op basis van groepsgrootte, beschikbaarheid en hoe goed wij jou kennen. Ten alle tijden gaan mensen uit voorgaande weekenden vóór de nieuwkomers.

Verder nog even de volgende regels:
TS, organisator of voorrijder kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade opgelopen tijdens deze meetings. We rijden op de openbare weg, dus houd je aan de geldende verkeersregels. Ga niet harder rijden dan je zelf verantwoord vindt en stel de veiligheid van jezelf en van anderen voorop.
 
Laatst bewerkt:
Meeting point. McIjsselstein dus :)

Beetje centraal, moet voor iedereen te vinden zijn. We hebben allemaal GPS als ik me niet vergis :P Rond 12 uur afspreken goed idee? Het plan was geloof ik dat Geert de Posbank/Steeg een keer gezien wilde hebben, dat heen en terug is iig een mooi ritje.
 
Laatst bewerkt:
Motorrijder dood na frontale botsing | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

:/ Jammer dat zulke types niet goed gestraft worden vaak....
En nee... een schuld gevoel straft haar nu misschien, maar het voorkomt niet dat anderen ook met drank op gaan rijden. :N

Zowiezo strafrecht is erg krom.... Hoe vaak advocaten wel niet proberen een verdachte met een fluwele deken te omarmen en als slachtoffer durven weg te zetten in de rechtbank.. Terwijl nabestaanden levenslang hebben...
 
Hard aanpakken is nooit iet geweest waar nederland goed in is geweest. Meestal in zo'n geval ook met argumenten dat de dader er ook mee moet leven, dus hij wordt al gestraft...

Afpakken dat rijbewijs en ga maar weer fietsen. over 10 jaar weer examen doen.
 
Hard aanpakken is nooit iet geweest waar nederland goed in is geweest. Meestal in zo'n geval ook met argumenten dat de dader er ook mee moet leven, dus hij wordt al gestraft...

Afpakken dat rijbewijs en ga maar weer fietsen. over 10 jaar weer examen doen.

Eerlijk gezegt, met drank op rijden vind ik een keuze die je maakt en kun je wat mij betreft alle verantwoording en kosten op je nemen... Ik vind het erger als je buiten je schuld om (door omstandigheden) wat veroorzaakt en daarvoor gestraft wordt...
 
Meeting point. McIjsselstein dus :)

Beetje centraal, moet voor iedereen te vinden zijn. We hebben allemaal GPS als ik me niet vergis :P Rond 12 uur afspreken goed idee? Het plan was geloof ik dat Geert de Posbank/Steeg een keer gezien wilde hebben, dat heen en terug is iig een mooi ritje.

MacIJsselstein? Niet MacNieuwegein?

@Mark: Ga je morgen ook mee??
 
Laatst bewerkt:
Af en toe ook wat typen dan ;)

Update over El: Vanavond vliegt ze vanaf Mumbai naar Kuala Lumpur... Dan vanaf Kuala Lumpur naar Beijing om daar een vriendin te ontmoeten :)
Ach, dan is het maar een klein stukje om :)
 
Nee IJsselstein dus, my bad...

IJsselstein it is! Morgen om 12 uur ben ik bij de Mac IJsselstein. Heb het adres al in de tomtom staan. Heb geen route, maar ik hoorde dat Luuk een leuke route weet naar de Posbank.

Tot morgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan