BOT 15; Op naar Twente

EHE

3StateS
Donateur
1 feb 2010
7.945
2.959
Twente
Facebook
Ja, BOT blijft nog even on tour en lijkt in 2014 dan toch echt het mooie Twentsche land aan te gaan doen. Ik voel me zeer vereerd dat ik mijn BOT ontmaagding zelf mag gaan organiseren ;)

Noteer maar alvast het weekend van

17,18 en 19 Oktober 2014

in jullie agenda's

Het basiskamp is dit keer in het buitengebied van Saasveld opgeslagen.
Ik ben ervan overtuigd dat de locatie absoluut BOT waardig gaat zijn.
Geen overbodige luxe, maar een mooi stukje weiland met een prachtig ruimtelijk uitzicht.
Direct aangrenzend een overkapping die gebruikt kan worden mocht het echt heel hard gaan regenen.

Precieze locatie ga ik via de PM aan de definitieve inschrijvingen doorgeven aangezien het geen officiële camping is, maar bij mijn ouderlijke huis.


Ieder kan zich weer opgeven volgens de RBOEDV code

R = Rit
B = BBQ
O = Overnachting
E = Ontbijt
D = Definitief
V = aankomst op vrijdag (anders op zaterdag)


EHE RBOEDV
JFJ RBOED
Mathieuvandenberg RBOEV
Bosso + Bossobroer RBOEDV
Hellracer RBOE (die week schijnen alle vluchten op USA gecancelled te worden)
Slijptol RBOEDV
Kwastert RBOED v (je doet je best maar ;) )
NitroMax OVB
Rutgertjuh OVB
Halflive RBOEDV
BMWomen RBOEDV
Peuk RBOEV
mevr Peuk RBOEV
Zeepok RBOEDV (maar niet Z)
Freekz + neef RBOEDV
Hevu RBOEDV
El Presidente RBOEDV
Lasmoat RBOED
Roestendoenze RBOEDV
TDM68 RBOEDV
Jupiler R :? BOEDV
ratman RBOEDV
Leluk2000 RBOEDV
Mielko + dame? RBOEV (kom op man: ook dit weekend hebben we behoefte aan slap lullen!)
HaBSu RBOEDV
Double Bee RBOED
JoandFro. RBOEDV

Wat kost het BOT nu?

Dat zal telkens weer anders zijn,maar wel is het de bedoeling om de kosten zo laag mogelijk te houden,maar hou het zo "low budget" mogelijk.


Wat moet ik nu meenemen?

Je moet eigenlijk zelf alles regelen, dwz. slaap spullen,drank en/of versnaperingen. Iedereen zorgt voor zichzelf maar vergeet vooral 2 dingen niet : Je zijspan en en goed humeur...

Camping kosten: Op dit moment heb ik alleen maar een dixie à € 66,- moeten regelen en daar zijn dan gelijk alle camping kosten mee gedekt (tenzij we midden in de nacht opeens het weiland gaan omploegen... dan zal er een zakje graszaad bij komen ;) )

BOT kosten: BBQ(kooltjes), koffie, ontbijt... moet ik nog uitvogelen, maar dat gaat ons de kop niet kosten

Men dient zelf het vlees en drank mee te nemen.


Ik wil ook meedoen,wat moet ik nu doen?

Da's heel simpel, gewoon hier in dit topic melden dat je graag mee wilt gaan met het BOT,wel moet je duidelijk aangeven waarmee je mee wilt doen,bijv. wel de rit maar niet overnachten.Dit doen we door deze letters te vermelden in dit topic achter je (nick)naam...


Ik heb geen span,mag ik Solo mee?

Het BOT is bedoelt voor zijspanners-door zijspanners, maar mensen die geen span hebben mogen wel mee. Het is echter niet de bedoeling dat er straks meer Solo's meerijden dan spannen, maar dit zal niet aan de orde zijn. Meld wel even in het topic dat je Solo wilt komen/rijden.


Mag ik mijn hond, glory wife, kind, christelijke en-of homofiele neef meenemen?


Bij voorkeur niet, Het BOT is bedoeld voor zijspannen om als volwassenen onder elkaar even weg te zijn. De meesten vinden het heerlijk om even twee dagen geen kinderen te hebben. Er kan dan wel eens een lelijk woord gezegd worden en de deelnemers hebben meestal geen zin om rekening te houden met andermans meegebrachte aanhangsels.


Gaat de rit alleen over verharde wegen,of rijden we ook over zandpaden?

De rit zal hoofdzakelijk over verharde binnenwegen gaan,maar een goed zandpad is zeker een optie, wel word er van te voren gekeken over de berijdbaarheid van de weg.

BOT staat voor Brabants Olie-fanten Treffen, ooit bedacht door een aantal zijspanrijders van MF. Na een paar keer in Brabant te zijn gehouden ging BOT op reis en kwam steeds vaker in andere provincies, alles is mogelijk en ook buitenland is niet uitgesloten maar de naam blijft onveranderd. Het blijft BOT!
 
Laatst bewerkt:
Nou, één keer moet de eerste zijn dus bij deze:
RBOE (V?)

En ik ga er maar vanuit dat Kwastert weer voorop rijdt anders vind ik het nooit!
 
Nou, één keer moet de eerste zijn dus bij deze:
RBOE (V?)

En ik ga er maar vanuit dat Kwastert weer voorop rijdt anders vind ik het nooit!

Nou, vooruit dan, onder een dikke voorbehoud!

@ Slijptol, da's goed, maar dan rijden wel een beetje binnendoor, anders is het niet leuk!
 
datum komt me slecht uit, dus ik meld me niet aan.
Maar nu kan ik wel meelezen en wordt ik er aan herinnert :)
 
nu ik officieel ben verhuisd, en binnenkort aan een nieuwe uitdaging kwa werk, hoop ik eindelijk komende winter/voorjaar mijn BMW combi ook eens af te gaan maken.
Al kan ik er nu ook gewoon mee rijden, heb ik nog genoeg plannen.

Dus wie weet.....
 
en je staat er nu gewoon tussen, dus reken maar dat ik jullie flink onder druk ga zetten om gewoon te gaan komen!
tenslotte weten jullie beiden de weg naar het twentsche laand op jullie duimpje ;)
 
Al kom je alleen maar even aanwaaien, dan is het toch al mooi?
Ik zou het wel leuk vinden om eens iets meer te communiceren dan alleen " Hoi en tot ziens!" zoals bij de DHR 2 jaar terug.
:+
 
en je staat er nu gewoon tussen, dus reken maar dat ik jullie flink onder druk ga zetten om gewoon te gaan komen!
tenslotte weten jullie beiden de weg naar het twentsche laand op jullie duimpje ;)


Heheheheh, ik neem hem wel mee in de bak. :Y
Als ik kan dan he. :9
 
Jammer genoeg lukte bot 12 niet, maar bij deze meld ik me aan voor bot 15,
voorlopig RBOE
 
Terug
Bovenaan Onderaan