nieuwe helm kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivier22

MF'er
18 jun 2010
160
0
boskoop
Hoi ik moet een nieuwe helm hebben
Heeft iemand een idee wat die mij kan advieseren
ik rij op een kawa z750 en een harley night rod special

ik wil wel een intergraal helm hebben met storm visier rond de 300 euro
 
Al drie jaar actief op MF en nog steeds de zoekfunctie niet gevonden? Bij deze: Zoeken

Een helm moet goed passen, dus het belangrijkste advies dat je terug zult vinden is passen, passen, passen.
 
Al drie jaar actief op MF en nog steeds de zoekfunctie niet gevonden? Bij deze: Zoeken

Een helm moet goed passen, dus het belangrijkste advies dat je terug zult vinden is passen, passen, passen.



Alsof al die berichte even up to date zijn?

En als je je irriteert aan het feit dat ik een vraag stel die in jouwen ogen zinloos is houd dan lekker je smoel! je hoeft er niet op te reageren

Graag als mensen nog echte tips hebben of een goede helm weten hoor ik het graag.

Als mensen zoals deze eerste klas gehaktbal hierboven willen zeiken omdat ze niks te doen hebben sla dan svp even over
 
Pardon? Gehaktbal is te Nederlands, dat vindt de VN vast geen goede uitdrukking :P

Maar wat doe je hier verder nog? Ga naar een winkel en pas diverse modellen. Maakt niet uit welke helm iemand tevreden over is, dat heeft geen enkel nut als dat model niet goed op jouw kersepit past.
 
Pardon? Gehaktbal is te Nederlands, dat vindt de VN vast geen goede uitdrukking :P

Maar wat doe je hier verder nog? Ga naar een winkel en pas diverse modellen. Maakt niet uit welke helm iemand tevreden over is, dat heeft geen enkel nut als dat model niet goed op jouw kersepit past.



succes voetveeg
 
je bent wel stoer hoor met een harley, dan heb je toch helemaal geen helm nodig. al die stoere harley rijders rijden met theedoek om hun hoofd toch?
 
Alsof al die berichte even up to date zijn?

En als je je irriteert aan het feit dat ik een vraag stel die in jouwen ogen zinloos is houd dan lekker je smoel! je hoeft er niet op te reageren

Graag als mensen nog echte tips hebben of een goede helm weten hoor ik het graag.

Als mensen zoals deze eerste klas gehaktbal hierboven willen zeiken omdat ze niks te doen hebben sla dan svp even over
:X O-) :Z 8-) :) ;) :o *D :( :P ;( }) :z :? :r :9~ :} :] |( :9 :') :$ :j -O- *O* :W :N _O- :Y :/ B| :X O-) :Z 8-)





_O-








:W








*O*
 
groeten terug van je vrouw die bij mij achterop zit.
Wat een lelijk dit wijf is dat zeg

oh wat kinderachtig zeg :') nu kan je verwachten dat helemaal niemand je meer serieus neemt

mbt je vraag: ga lekker naar een winkel en pas er een paar. een helm is voor iedereen verschillend.
 
deze moet je hebben als je die motoren hebt

ruby2.jpg
 
minderbedeelde
groeten terug van je vrouw die bij mij achterop zit.
Wat een lelijk dit wijf is dat zeg
succes voetveeg
En als je je irriteert aan het feit dat ik een vraag stel die in jouwen ogen zinloos is houd dan lekker je smoel! je hoeft er niet op te reageren

Als mensen zoals deze eerste klas gehaktbal hierboven willen zeiken omdat ze niks te doen hebben sla dan svp even over

Wow... -O-
 
Ik zou geen gele systeemhelm nemen.
Dan denkt de ANWB dat er al een collega met jouw HD bezig is op de vluchtstrook en rijdt hij je pardoes voorbij :o

rws_0.jpg
 
je bent wel stoer hoor met een harley, dan heb je toch helemaal geen helm nodig. al die stoere harley rijders rijden met theedoek om hun hoofd toch?

Nee dat zijn moslima's, nu ben je weer in de war :z


En btw ik heb nog nooit een moslima op een motor gezien
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan