Moeilijke keuze nieuwe helm: Jet / Integraal in één.

Geen enkel probleem met de microfoon. Deze plak je aan de zijkant en is flexibel/buigzaam. Deze kan je de dus zodanig buigen dat hij nergens tegenaan komt en/of in de weg zit. Ook niet als het kinstuk dichtzit.

Bekijk bijlage 1999559
Bekijk bijlage 1999561

Voor het bevestigen van mijn Cardo met de clip heb ik wel een stukje plastic weggehaald (zie onderstaande foto)
Met het vastplakken heb ik namelijk een slechte ervaring. Tijdens een rit is dat plakding losgekomen en klapte mijn unit continu tegen mijn helm aan. Vastplakken hielp daarna ook niet meer omdat hij zijn plakvermogen kwijt was.

Bekijk bijlage 1999563
Thanks voor de fotos! Maar ik zie dat de microfoon bij jou niet voor je mond zit maar aan de zijkant een beetje. Lijkt mij niet bevorderlijk voor de spraakkwaliteit. Of is het stangetje niet langer?
 
Thanks voor de fotos! Maar ik zie dat de microfoon bij jou niet voor je mond zit maar aan de zijkant een beetje. Lijkt mij niet bevorderlijk voor de spraakkwaliteit. Of is het stangetje niet langer?
Zoals gezegd is het stangetje van de microfoon flexibel en is het mogelijk om hem div. kanten op te buigen. Wellicht niet goed te zien op de foto maar mijn microfoon zit redelijk in de buurt mijn mond. Tevens is de microfoon van een zodanige kwaliteit dat het niet veel uitmaakt of hij precies voor je mond zit. Je wordt gewoon goed en duidelijk verstaan. Tevens is het mogelijk om het stangetje/microfoontje naar eigen inzicht/voorkeur vast te plakken. Hij zou wellicht nog wat verder naar voren geplakt kunnen worden. Ik heb hier niet voor gekozen en opgelet. Dit omdat hij dan teveel voor mijn mond zit en dit irritant vind.

Dit geldt overigens ook voor de JBL speakers van Cardo. Die zijn ook van een zodanige kwaliteit dat je het geluid ook heel goed hoort, ondanks dat deze ook niet precies ter hoogte van je oren zitten. Ook met oordoppen in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan