3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen *)

Zou iemand nog een gasbrander mee willen nemen, wij hebben er maar 1 en als we snel een pannenkoek willen eten hebben we er 2 nodig.

mevr. Peuk
 
Denk dat er via Hofshoeve wel wat te regelen valt.

Voor mij alvast geen gruune puup'n zaterdag gloeiende wegens antibiotica :(
Laatste twee verstandskiezen (en daarmee mijn verstand) moesten er uit en de onderste dacht dat het beter was om te gaan ontsteken.... Nu maar afwachten of het een beetje beter gaat komende dagen. Zonder pijnstillers is het gewoon niet te harden.
 
Denk dat er via Hofshoeve wel wat te regelen valt.

Voor mij alvast geen gruune puup'n zaterdag gloeiende wegens antibiotica :(
Laatste twee verstandskiezen (en daarmee mijn verstand) moesten er uit en de onderste dacht dat het beter was om te gaan ontsteken.... Nu maar afwachten of het een beetje beter gaat komende dagen. Zonder pijnstillers is het gewoon niet te harden.

Ik neem de Dremel wel mee..........
 
Nou, dan reken ik erop dat je komt!
Stroop staat al in de bak!

Een uitlaat moet in 2 dagen toch wel gelast kunnen worden.
 
Ik denk dat we misschien zaterdag ochtend ook nog een rondritje kunnen doen voor degenen die geen belangstelling heeft voor alles wat zich naast de weg afspeelt, maar wel even wil kijken of de boel nog sturen, glijden of driften wil.........
Hoeft hier in de Achterhoek op de Slakkerwegen niet eens harder dan 109 km te gaan, dus gevaarlijk voor het rijbewijs is het nooit
 
Wij kijken al uit naar de stampotpannekoeken. Ik breng een Belgisch biertje mee - past er zekers bij!

Wij zijn er op vrijdag ergens rond 18u ofzo - net op tijd voor een aperitiefje!
 
Ik denk dat we misschien zaterdag ochtend ook nog een rondritje kunnen doen voor degenen die geen belangstelling heeft voor alles wat zich naast de weg afspeelt, maar wel even wil kijken of de boel nog sturen, glijden of driften wil.........
Hoeft hier in de Achterhoek op de Slakkerwegen niet eens harder dan 109 km te gaan, dus gevaarlijk voor het rijbewijs is het nooit

Nou vooruit dan, omdat je zo aandringt!

Ik mik erop om er vrijdagavond rond een uur of 8 te zijn.

Ennuh, 109, is dat gemiddeld?
 
Nee maximaal.
Toegestaan is op de meeste Slakkerwegen 60km/h. Meestal staat er langs een Slakkerweg geen vangrail oid, maar elke 15 meter een eik van minimaal zo'n 40 cm doorsnede, vaak dikker O-)
 
Ik denk dat we misschien zaterdag ochtend ook nog een rondritje kunnen doen voor degenen die geen belangstelling heeft voor alles wat zich naast de weg afspeelt, maar wel even wil kijken of de boel nog sturen, glijden of driften wil.........
Hoeft hier in de Achterhoek op de Slakkerwegen niet eens harder dan 109 km te gaan, dus gevaarlijk voor het rijbewijs is het nooit


dus ik moet er 's ochtends al zijn ipv 's middags....

Motor staat al warm te draaien (heb een goede stappen handleiding voor het afstellen van LPG bemachtigd en mijn date van vandaag voor mijn werk ging niet door, dus heb ik er maar vast weekend van gemaakt :) )
zo maar eens kijken of ik hem fatsoenlijk aan de praat ga krijgen (motor slaat net af, dus de carbs zijn leeg, tot later !


btw: hoe laat is die rondrit in de ochtend dan kwastert?
 
Nou, dat weet ik niet, als de degenen die meewillen het er naar hebben! Hoe laat kun je er zijn dan?
 
Veel plezier vast vanavond manne, en tot morgen.. Heeft Kwastert ook Grolsch 0,0? O-)
 
Nou, dat weet ik niet, als de degenen die meewillen het er naar hebben! Hoe laat kun je er zijn dan?


dat weet ik dan nog weer niet.... (moet morgenvroeg eigenlijk eerst nog een laagje saus in Jet's nieuwe kamer aanbrengen...)
wacht dus maar niet op mij, mocht ik echt vroeg weg kunnen dan stuur ik wel een SMS, maar ga er maar vanuit dat ik pas vlak na de middag arriveer
 
als het nummer niet veranderd is dan staat kwastert in mijn mobiel
 
Bedoeling is dat ik zaterdag tegen of net voor koffietijd er wezen zal. Ik neem wel tentje enzo mee, zien of er nog plek is ?? 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan