3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen *)

wordt dus wel na de middag... het gas heeft wel een paar uurtjes langer geduurd dan gehooopt, dus dat wordt eerst nog even flink klussen thuis voor ik ook echt weg mag..... ;)
 
HELAAS !!! Het ging zo mooi vanmorgen alles in de span gepakt . . . tot Zelhem gekomen. Toen ging de motor weer op 2 cylinders lopen en stomme geluiden maken. Met pijn en moeite maar gekeerd en geprobeert om thuis te komen. Uit stilstand wegrijden was een ramp, en dan merk je hoe vaak je normaal moet stoppen in het verkeer. Dus nu eerst de schade maar op nemen en ik denk niet dat ik dus meer kom :( :( 100 km gereden, regen en zon gehad . . . ik wens jullie toch een leuk weekend verder.
 
Leuk is het geworden!

Wat kun je daar allejezus mooi sturen. En wat is het leuk om achter Kwastert-op-snelheid te zitten. Zo laag als het ding is kun je er dan toch regelmatig onderdoor kijken.

Kwastert bedankt voor de organisatie en het voor rijden.
 
kwastert nogmaals bedankt voor een fantastisch weekend,en willem wil volgend jaar weer mee.

iedereen bedankt. tot de volgende keer dan drinken we een paar tuben.
 
HELAAS !!! Het ging zo mooi vanmorgen alles in de span gepakt . . . tot Zelhem gekomen. Toen ging de motor weer op 2 cylinders lopen en stomme geluiden maken. Met pijn en moeite maar gekeerd en geprobeert om thuis te komen. Uit stilstand wegrijden was een ramp, en dan merk je hoe vaak je normaal moet stoppen in het verkeer. Dus nu eerst de schade maar op nemen en ik denk niet dat ik dus meer kom :( :( 100 km gereden, regen en zon gehad . . . ik wens jullie toch een leuk weekend verder.

Klinkt een beetje raar.. Had dan 5 km door gereden, dan hadden we wat geregeld.
Denk niet dat het zo goed voor je blokkie is geweest om weer terug te rijden.

Hier weer thuis. Heel gezellig gekeuveld met o.a. Hevu en Slieptuellegien.
Er was naast de mij welbekende Peuk met moat'n en Mr.P ook een zekere Willem bij..

Maar de tubes waren heerlijk en de bbq was weer top dus bedankt maar weer!!!!!
 
Wat kun je daar allejezus mooi sturen. En wat is het leuk om achter Kwastert-op-snelheid te zitten. Zo laag als het ding is kun je er dan toch regelmatig onderdoor kijken.


volgend jaar ga ik gewoon nòg een keer weer voor de herkansing
 
Klinkt een beetje raar.. Had dan 5 km door gereden, dan hadden we wat geregeld.
Denk niet dat het zo goed voor je blokkie is geweest om weer terug te rijden.

Tja soms moet je snel keuzes maken, Tussen moeten lopen of toch misschien nog thuis komen. Stomste was dat precies 1 week gelden ik dit ook al had -dus had het ook iets anders kunnen zijn- . Ook dacht ik nog om naar motoport in Zelhem te gaan. Maar mijn ervaring met motorzaken is dat men geen puntjes meer heeft en eerst bestellen moet . . . En ik thuis ze nog wel had liggen . . . Dus maar voor het laatste gekozen.

Maar zeker bedankt voor je aanbod.
 
volgend jaar ga ik gewoon nòg een keer weer voor de herkansing

Is je geraden B|

JFJ's doodmaken met een blije mus ;) Jammer dat het niet lukte man..
Je kreeg nog de liefste walvis groetjes uit Genemuiden _O-
 
Laatst bewerkt:
En wat is het leuk om achter Kwastert-op-snelheid te zitten. Zo laag als het ding is kun je er dan toch regelmatig onderdoor kijken.

Ik heb drie rondritjes gedaan, en niet een keer de grond geraakt. Kan dus makkelijk 95 hele millimeters grondspeling.... :9
 
Ook vanwege de Belgen bedankt voor fijne sturen en toffe gezelschap. In tijden niet meer zo gelachen!!!

Ik schrijf me alvast in voor volgende achterhoekse treffen!
 
_O- _O-
Toch gelukt om weer op een span te verschijnen

Was weer gezellig. Kwastert bedankt weer voor de goede zorgen.

Kon het niet laten op dat circue om even te kijken wat het span kon.
Resultaat gelaste uitlaat weer gescheurd :+ en met een pest herrie door naar huis
 
Gelukkig zijn er geen foto's gemaakt op het Slakkerwegtreffen. Ze zouden hier maar geplaatst worden. Degenen die er waren weten genoeg...........
 
Laatst bewerkt:
Maar dan een paar jaar ouder........
full
 
En van deze heb ik onderweg ook wel een heel elftal gezien. IK had tijd genoeg om rond te kijken, het was tenslotte allemaal bekende weg.............

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan