3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen *)

foto,s zijn er genoeg gemaakt.

even kijken welke er geschikt zijn voor publicatie,zonder problemen te krijgen betreffende portretrecht.

of eventuele copyrecht voor motoronderdelen.
 
Ik heb er dit jaar niet veel gemaakt.. :$

Die foto van "Chantal" en ik zei de gek mag wel hoor, we willen hem graag van je in ontvangst nemen..
Voor de rest laat ik me verrassen!
 
De eerste foto's zijn er:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Fotos van de eerste dag ja.. Hmm.. Had foto's niet gezien omdat het tegelijk met mijn bericht was geplaatst.. Mooi hoor Mr. P!
 
Nee,helaas, heb geprobeerd of ik via het forum er achter te komen maar is niet gelukt.
 
Ik gebruik altijd Irfanview. Dat is gratis te downloaden.

Met dat programma kun je de foto's verkleinen (< 100 kB) en dan kun je ze zo in het forum zetten.
 
Ik gebruik altijd Irfanview. Dat is gratis te downloaden.

Met dat programma kun je de foto's verkleinen (< 100 kB) en dan kun je ze zo in het forum zetten.
Als je Windhoos gebruikt is Irfanview inderdaad een aanrader. gewoon image-resize-640x480 kiezen en de foto's passen via imgatt.
Ik heb de instellingen van mijn camera altijd op dat formaat staan, dan passen ze direct.
 
Gewoon een Google account hebben is gebruik kunnen maken van Picasa.
Zet daar je foto's in en je kan ze gewoon groot uploaden zoals ik doe met Photobucket. Je krijgt dan bij elke foto een
code (met wat er tussen natuurlijk ;) ) en kan je die gewoon copieren en plakken in dit bericht zoals:

DSC_0263.jpg


Op de foto klikken is groter bekijken.
 
Geen idee.... Nog nooit van Willem gehoord, en al helemaal niet van tubes })
 
Laatst bewerkt:
nee leon,wim ziet niet op het forum.

Je moet hem dan ontmoet hebben in de buurt of richting vessem.

ben nog wel stevig aan de tubes geweest het afgelopen weekend met hem.
 
nee leon,wim ziet niet op het forum.

Je moet hem dan ontmoet hebben in de buurt of richting vessem.

ben nog wel stevig aan de tubes geweest het afgelopen weekend met hem.

ik kwam Willem idd tegen in vessem Peuk,maar wij zelf moesten vanaf donderdag weer werken en voor hem begon zijn weekend pas net *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan