48th overleden [april 2010]

Sjonge...weer zo'n vreselijk bericht.
Krijg er iedere keer toch weer kippevel van.

Rene, rust zacht en heel veel sterkte en kracht gewenst aan familie, vrienden en kennissen van Rene.
 
Pfffffffff das heftig zeg.
Gecondoleerd en sterkte toegewenst aan de nabestaanden
 
Gecondoleerd een ieder die 48th heeft gekend...
En vooral ook diegenen die erbij waren, veel sterkte de komende tijd.
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly

ah! Dan ben jij de nicht waar hij gelogeerd heeft toen hij met z'n schouder zat!

Gecondoleerd.
 
Laatst bewerkt:
ah! Dan ben jij de nicht waar hij gelogeerd heeft toen hij met z'n schouder zat!
Welkom!

en die nicht die die mooie foto's van mij en rené gemaakt heeft :} toen ik hem kwam ophalen voor een rit...

gecondoleerd.. en veel sterkte...
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly
Heel veel sterkte met dit verlies
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly

Wat een mooie foto van René is dat, op jou site: http://www.ellenb.nl/pagina.php

zó wil ik hem herinneren.
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly

Gecondoleerd Elly...
Wat fijn dat je je hier meld, we hebben vaak goede dingen over je gehoord!
Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies!

Groetjes Sjimmie, aka Wilma
 
ik kwam vorige week donderdag terug van boodschappen doen en even na het plaatsje hönningen moest ik omrijden... in de verte zag ik de brokstukken liggen van auto en motor.... later hoorde ik dat het een nederlander betrof van mijn leeftijd. Ze dachten daar eerst dat ik bij dat ongeluk bedtrokken was, want zoveel nederlandse 50-ers zijn er niet in de buurt van adenau...

altijd weer shit als zoiets gebeurt en dan ook nog nog geen 5 kilometer van waar je woont...

gecondoleerd nabestaanden
 
Ik ben Elly de nicht van René Bruggemann, het doet zo goed om te lezen wat jullie gaan doen, ik ben slechts tijdelijk 'gast' op jullie motorforum. In mijn PC zag ik dat René vele contacten hier had. Begrijp ook dat er komende donderdag motorvrienden komen om afscheid te nemen. Ik ben jullie heel dankbaar daarvoor, zeker weet ik dat René het volkomen met mij eens is.

Bedankt, Elly

Hallo Elly,
ook namens mij gecondoleerd, uiteraard ben ik er morgen bij om Rene een laatste eer te bewijzen, het wordt vast mooi ....

Etienne aka scammie
 
ik kwam vorige week donderdag terug van boodschappen doen en even na het plaatsje hönningen moest ik omrijden... in de verte zag ik de brokstukken liggen van auto en motor.... later hoorde ik dat het een nederlander betrof van mijn leeftijd. Ze dachten daar eerst dat ik bij dat ongeluk bedtrokken was, want zoveel nederlandse 50-ers zijn er niet in de buurt van adenau...

altijd weer shit als zoiets gebeurt en dan ook nog nog geen 5 kilometer van waar je woont...

gecondoleerd nabestaanden

sjeeeeee zeg! dat is sterk!
 
Altijd slikken, zulke berichten. Zo een ervaren rijder ook. Aan alle nabestaanden: heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies!
 
Nooit meer de motor / race verhalen aan elkaar kunnen vertellen op het werk....
Het was fijn een collega te hebben die dezelfde hobby uitvoerde als ik....
Helaas kan ik niet aanwezig zijn op de uitvaart ivm met een tijdelijke plaatsing op Curacao...
Ik wens familie en vrienden sterke toe in deze moeilijke tijd...

Je collega Geert
 
Terug
Bovenaan Onderaan