5e Achterhoekse Slakkerwegtreffen, 16,17 en 18 mei 2014 *)

Isa vond em ook mooi ;)

Foto-VMIJ3K7R-D.jpg


Mama! Brrooeemmm!!
 
Laatst bewerkt:
Die uitlaat is een stel kappen bij mekaar. Komt komend winter wel een open dempertje op.
Heb op MP al een set dragers gescoord. Komen eigenbouw alu koffers aan te hangen.
 
Die uitlaat is een stel kappen bij mekaar. Komt komend winter wel een open dempertje op.
Heb op MP al een set dragers gescoord. Komen eigenbouw alu koffers aan te hangen.

Ok, en dan komt het al aardig in de buurt van de wensen van "mevrouw" :+
 
Die uitlaat is een stel kappen bij mekaar. Komt komend winter wel een open dempertje op.
Heb op MP al een set dragers gescoord. Komen eigenbouw alu koffers aan te hangen.

Als je nou de rechtse koffer wat groter maakt,

met een wieltje eronder O-)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe "brommer"!!! veel veilige km toegewenst :]


:9 gelukkig dat smaken verschillen, maar het moest natuurlijk een suus worden? 8-)
 
zo nog 1 dagje en dan gaat de sleuderhutte naar de Hofhoeve
En woensdag avond gaat het span en de tike die kant op om de vergeten zaken op te halen
 
Ik ben bang dat ik Hengelo niet ga halen. De spuiter heeft het er nogal op aan laten komen, en ben erg bang dat hij het niet gaat redden. Wat ontzettend jammer zou zijn, want zondag zou ik aansluitend naar de NL Voxandag gaan, en moet zodoende beide evenementen laten schieten.
Mijn eigen deadline met vlag en wimpel gehaald, gaat dit waarschijnlijk nog mis..

De komende dagen zullen het leren.
 
Ik ben bang dat ik Hengelo niet ga halen. De spuiter heeft het er nogal op aan laten komen, en ben erg bang dat hij het niet gaat redden. Wat ontzettend jammer zou zijn, want zondag zou ik aansluitend naar de NL Voxandag gaan, en moet zodoende beide evenementen laten schieten.
Mijn eigen deadline met vlag en wimpel gehaald, gaat dit waarschijnlijk nog mis..

De komende dagen zullen het leren.

Ja, da's zuur. Weet die PistolenPietje wel dat je naar Hengelo wilt?

Het kan nog makkelijk natuurlijk, het is tenslotte pas maandag... Basecoat spuiten, blanke, :X sorry kleurloze lak erover, uurtje in de oven en klaar....... Het is in een avondje gepiept!
 
Er komt een schuur effect in, daardoor moet het in diverse lagen gebeuren, en twee keer kleurloos.

Ja hij weet wat er op het spel staat voor mij.
 
Zal ik het serieus proberen of zal ik het een beetje op dit niveau laten? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan