'92 VFR opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff een hintje, op zowat elk fotobewerkingsprogramma kun je naderhand de letters en cijfers van je nummerplaat onherkenbaar maken...
Scheelt een hele berg gepruts met plakband :+

EUHHHH.... Ben digibeet geen idee hoe 't werkt en dat schilderstape heb ik nog een berg van liggen (gebruik ik niet om af te plakken is nl. kl..e kwaliteit).

Bedankt voor de tip!
 
Zo...dat frame glimt weer als de spreekwoordelijke hondelul in de maneschijn :Y

Goed bezig!!! *O* *O* *O* *O* *O*


Wel opschieten he, 2 mei is dichter bij dan je denkt :+

Ja daar ben ik ook achter.

2 mei is wel 't doel. Haal ik 't niet heb ik nog wel een Bandit achter de hand (ff m'n vrouw lief aankijken :+ ).
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke belangrijk die MF-sticker. Maar moet die niet tegen het zwarte randje aanliggen, net als de NL-opdruk? O-)
 
Heb ik weer bestel ik op m'n werk een bougiedopsleutel, Blijkt ie dus gewoon in m'n doppenset te zitten :( , had ik de bougies afgelopen weekend ook al kunnen verwisselen.

De bedoeling was om dit weekend al wat delen in de grondlak te zetten maar, met deze themperaturen hoef ik dat denk ik niet te proberen (of er moet ineens een verwarming in de garage staan).
 
Ik bedoel je kuipenboel hè :Y , niet je viffer natuurlijk :N maar dat was wel duidelijk toch ? Scheelt ook een heleboel gepruts met ABS en plamuur enzo , en verf natuurlijk . Al met al alleen maar voordelen :P :P :P :P :P

Dat snap ik maar, ik wil helemaal geen naked V4. Als ik dat zou willen kocht ik wel een ouwe V-max ofzo.. :+
 
Nee joh ieder zijn ding , was maar gekheid . Alles gelukt met de bougies ? je kan er nu goed bij iig . Kan je meteen je kleppen ff tjekke . Kom je nu ook veel makkelijker bij met alles eraf .
 
Nee joh ieder zijn ding , was maar gekheid . Alles gelukt met de bougies ? je kan er nu goed bij iig . Kan je meteen je kleppen ff tjekke . Kom je nu ook veel makkelijker bij met alles eraf .

Bougies moet ik dit weekend ff doen, is te donker in de garage 's avonds.
 
Hierbij weer een kleine update.

Heb dit weekend eindelijk de bougies vervangen.

Ook ben ik in de weer geweest met reparaties aan het kuipwerk (en uiteraard schuren :( ).

In de kuip zitten normaal gesproken messing hulsjes waarmee je onderdelen aan de kuip kunt bevestigen. Bij mij zaten ze los of ontbreken ze gewoon. deze messing hulsjes (met metrische draad) zitten in een kunststofhuls wat weer deel uitmaakt van de kuip.
Die kunststof hulzen zijn gescheurd.

Om dit op te lossen heb ik voor de ontbrekende hulsjes messing spreidpluggen m5 gehaald (deze worden normaal in de bouw gebruikt om draadeinden in beton te bevestigen). Pluggen zaag je op de juiste lengte zodat ze in de kunststofhuls passen.
Vervolgens lijm je de messingplug in de kunststofhuls. Dan wikkel je messing vlechtdraad 0.9mm om het kunststof heen en draai dit strak aan met een vlechttang (of wat voor tang je ook voorhanden hebt). Daarna hard pvc lijm eromheen smeren en laten drogen.
Het resultaat is vrij sterk te noemen en het probleem is opgelost (oke het ziet er niet zo heel goed uit maar het zit toch aan de binnenkant dus......)

Hierbij een foto

full
 
Heb aan de topkuip het ontbrekende stuk aan gemaakt. Vervolgens nog een stuk erbovenop vanwege het verschil in dikte (toch fijn als je nog wat afval kunststof hebt).
full
 
Hier het opgedikte stuk.


Dit moet eerst uitharden dan kan ik het de volgende keer bijwerken met kunststof (smelten) en daarna glad schuren.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan