Amsterdam - MFA deel 31: oude vrouwtjes op zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Remmen ontluchten snap ik nu ook wel alleen jammer dat bij mij mijn achterrem niet echt meewerken wou.
Pompte helemaal niets uit. B|

Maar was het proberen waard thnks tommy. :}
 
Dus is nog niet opgelost?

Ff remklauwtje uit elkaar trekken.
Zorgen dat je stelboutje van je voorspanner op de remppok iets terugstelt wil ook weleens helpen.
 
laten we wachten met die klusdag totdat ik mn nieuwe motor heb. O-)

als er serieuze interesse is kan ik mn oom vragen of ie op een zondag zn garage open wilt gooien voor ons. Hij heeft daar echt van alles, van compressor tot lasapparaten. eten is dan ook geen probleem; hij heeft een grote bbq :Y

Als er serieus interesse is in een MFA klusdag, wil ik hem best voorstellen. :)

Normaal is ie redelijk anti-motor (verleden ongeluk mee gehad) maar wie weet voelt ie zich wel warm hiervoor 8-)
 
Als iemand in de tussentijd problemen heeft.
Pm me dan even en mischien we wat uitwerken qua tijd want ik kan bij me moeder in de tuin zo aan de slag heb daar ook me beide paddockstands staan.
Velgen loshalen om banden te wisselen remschijven/blokken wisselen. en ander klein onderhoud let me know.

MFA knutselkneus haha
 
Btw over die BBQ me neefje werkt bij een slagerij dus als we dan echt lekker willen eten kan ik bij hem wel wat bestellen moet het alleen even opgehaald worden bij de albert Cuyp
 
ik heb vanaf 21 mei trouwens vakantie dus dan ben ik 1 week beschikbaar :D

Voor dat we een half jaar gaan discusieren over een datum ofzo
 
Ik ben wel beschikbaar voor de basics (tot in perfectie, dat wel. :P ).

Oh, en over die achterrem van tartaros, zn kawa heeft een ABS systeem dat ik niet ken, in ieder geval zijn het stuurcircuit en het remcircuit gescheiden systemen, en heeft de ramhendel/pedaal indrukken en het nippeltje op de klauw losdraaien weinig zin. Ik ben me even aan het inlezen. :)

En @ iedereen, vergeet vooral niet de pre-mfmm-meeting bij de foodstrip zondag, zie ook het draadje daarover. :+
 
Daar kan ik dus helaas niet bijzijn.

ABS systeem zou dan verder geen invloed moeten hebben tenzij het inwendige gedeelte blijf hangen.
 
Daar kan ik dus helaas niet bijzijn.

ABS systeem zou dan verder geen invloed moeten hebben tenzij het inwendige gedeelte blijf hangen.

Het lijkt me erg sterk, aan de leidingen te zien is het een pomp met gescheiden circuits. De pomp schakelt hier dus de overgang van het ene naar het andere circuit, en waarschijnlijk moet er ergens een draad worden doorverbonden of de ABS-unit in dealer-mode gezet worden om het circuit te openen.
 
merk van het systeem?

Wph van de motor ook niks in te vinden?

Wat voor motor is het ik heb tot 05.00 morgenochtend om het internet af te struinen?
Dus zeg het maar hoor
 
Ben momenteel ff aan het k*tten met het internet hier als het straks weer goed werkt zal ik ff het WPH induiken mischien heb ik dan de oplossing straks
 
Btw tommy je bent gespot

Koninginnedag op de haarlemmerweg rond 19.30 ter hoogte van de carpet right ik reed op de fiets.
 
Btw tommy je bent gespot

Koninginnedag op de haarlemmerweg rond 19.30 ter hoogte van de carpet right ik reed op de fiets.

Oh kan wel, kwam met een tyfusgang voorbij zeker? :P Ik wilde graag naar huis, maar die ^$@#&-lijers bij ieder roadblock wilde me niet doorlaten voor 23:00. En ik woon op het damrak :P

in ieder geval: :W
 
Laatst bewerkt:
Ja ik reed lekker kalm in ene achter me bwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap kleng kleng dus kijk om wou nog schreeuwen gespot!

maar helaas je ging al volgas door
 
Ja ik reed lekker kalm in ene achter me bwoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap kleng kleng dus kijk om wou nog schreeuwen gespot!

maar helaas je ging al volgas door

:P

Was echt pissig, halve stad doorgereden om naar huis te kunnen. Uiteindelijk bij die afzetting bij de prins hendrikkade bijna een verkeersregelaar aangereden. Toen gewoon over het fietspad gegaan. :+
 
Ik vind dat hok van Niels wel vet..

Ktm 690 nogwat? :9

U vraagt wij draaien

770730964_6_gSHW.jpeg


1291182716_6_fzF-.jpeg
 
Hey man, waar kom jij ineens vandaan, alles goed? *D

Heb je inmiddels een stalling en dus mogelijkheid weer een motor te kopen?

Hahaha ja ik weet het, het wel weer tijde geleden dat ik hier geweest ben maar dat krijg je als geen motor hebt ;) maar het gaat goed thnaks, hoest ie met jou dan??
ja klopt stalling is wel geregeld dit keer, wel bij mij in de buurt en ik rij nu op een blauw R1 '05

Volgens mij moet ik me hier opnieuw ff voorstellen denk ik aangezien jij de enige bent die me nog her/kent :$
 
ER-6F ABS, wphb had ik al gevonden maar geen zin om te gaan zoeken :P

Abs systeem mag geen ontluchtingsproblemen opleveren bij de achterrem.
Wel moeten alle connectoren en de zekeringen van het ABS systeem even nagekeken worden voor de zekerheid evenals het intact zijnde van de sensoren.

Vooral die van de achterrem lijkt mij op een plek te zitten die snel beschadigt vooral bij gebruik paddockstand.

Als jullie meer weten let me know en anders moet je van de week maar ff bij mij langs rijden tartaros
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan