Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rijbewijs | Prijs | |
SR GT 125 | A1 | € 4.399 |
SR GT 125 Sport | A1 | € 4.499 |
SR GT 200 | A1 | € 4.599 |
SR GT 200 Sport | A1 | € 4.699 |
Een interessante foto die de productlijnen van Piaggio illustreert.Schijnt weer een nieuwe Aprilia te zijn met 125cc 15 pk,
en een 200cc nouja een (174cc) 17,7pk
We zullen moeten afwachten waarmee Piaggio nog uitpakt. Ik denk dat ze hun markt goed kennen.Ja peter, ik weet niet of ze met een spotieve lijn de andere willen beconcurreren.
Misschien de xmax en forza 125cc.
De 300 en 350 cc zijn toch weer totaal anders.
Zou mooi zijn geweest als ze een wat grotere cilinder hadden van bijvoorbeeld
199cc met 19 pk, maar ze konden de 125cc zeker niet verder opboren.
Ik vind de 125 en 150cc scooters met maximaal 15 pk niet volwaardig om relaxed 120km/u op de snelweg te rijden, ze halen het soms wel maar het motortje moet veel te hard werken en tegen wind lukt al helemaal niet.
Dan lijkt me de 174 cc met 17,7 pk mogelijk net wel sterk genoeg om relaxed te rijden op de snelweg.
Ik zou het wel leuk vinden als piaggio 500/550 zou introduceren.. Vroeger was er natuurlijk een Beverly 400 en er is een 500cc in de MP serie. Dus, het moet kunnen... Of een ADV uitvoering, ook leukWe zullen moeten afwachten waarmee Piaggio nog uitpakt. Ik denk dat ze hun markt goed kennen.
Ik zou het wel leuk vinden als piaggio 500/550 zou introduceren.. Vroeger was er natuurlijk een Beverly 400 en er is een 500cc in de MP serie. Dus, het moet kunnen... Of een ADV uitvoering, ook leuk
Jawel, maar ze moeten nog ontwikkeld worden. Dus, ze kunnen nog een half jaartje knokken.. Dan een ruim halfjaartje prijzen normaliseren. Daarna introductie.. Zoiets?Ik vraag me af met de steeds hoger wordende brandstofprijzen of men juist straks niet veel lichter gaat rijden... met een 300-400 kom je in principe ook overal wel. Met de oorlog erbij denk ik dat de energieprijzen en brandstofprijzen ook nog wel een tikkeltje hoger kunnen.
Jawel, maar ze moeten nog ontwikkeld worden. Dus, ze kunnen nog een half jaartje knokken.. Dan een ruim halfjaartje prijzen normaliseren. Daarna introductie.. Zoiets?
@Monomuis na de laatste software update is mijn Beverly een stukje vlotter/sterker geworden.
Misschien moet je nog is een nieuwe testrit maken op de Beverly 400
Nee, de 400 is serieus minder vlot dan de 350.. Zowel in de 0-100 als de topsnelheid, dat is echt wel een beetje zonde. Je ziet het trouwens bij alle merken die euro5 hebben doorgevoerd, dat geeft best een groot vermogens verlies.Die Beverly staat nu bij een dealer, importeurs houden nooit modellen. Denk ook niet dat er komend jaar een 400 zal staan, omdat ie dus al is geweest. Maar goed om te horen dat ie sterker aanvoelt! Ben benieuwd of ie dan vlotter is dan de 350.
Ik kan niet oordelen over Beverly 350 hoe vlot die is maar naar een software update is mijn scooter wat vlotter geworden.Nee, de 400 is serieus minder vlot dan de 350.. Zowel in de 0-100 als de topsnelheid, dat is echt wel een beetje zonde. Je ziet het trouwens bij alle merken die euro5 hebben doorgevoerd, dat geeft best een groot vermogens verlies.
Die 17,7 PK perst de Aprilia eruit bij 8500 tpm. Dan gaat ie krijsend over de snelweg. Dat lijkt mij niet relaxed.Ja peter, ik weet niet of ze met een spotieve lijn de andere willen beconcurreren.
Misschien de xmax en forza 125cc.
De 300 en 350 cc zijn toch weer totaal anders.
Zou mooi zijn geweest als ze een wat grotere cilinder hadden van bijvoorbeeld
199cc met 19 pk, maar ze konden de 125cc zeker niet verder opboren.
Ik vind de 125 en 150cc scooters met maximaal 15 pk niet volwaardig om relaxed 120km/u op de snelweg te rijden, ze halen het soms wel maar het motortje moet veel te hard werken en tegen wind lukt al helemaal niet.
Dan lijkt me de 174 cc met 17,7 pk mogelijk net wel sterk genoeg om relaxed te rijden op de snelweg.