Bak aan m'n boxer (R1100gs)

Stoer gebakje zo hoor. Ik denk er ook wel eens aan die skibox van mij om te ruilen voor een Ural bak. Smoelt prima naast zo’n lompe GS.
 
Mooi Span geworden. Dat op twee wielen rijden willen mijn hersens toch niet echt aan. Lijkt me best leuk (ja ik weet dat het slecht is voor de techniek)
 
Zoals JanKnol mij geleerd heeft: als je op 2 wielen wilt rijden, dan neem je maar een solo 😇
Maar snap je punt wel hoor, je hebt deze reactie ook al vaker geplaatst. Toch is het soms handig het in ieder geval te kunnen/beheersen. Ik neem de rotondes hier weleens erg vlot. In de berm liggen van die beton stoeprandjes, bakkie net er laag overheen vind het bakwiel wel wat lekkerder.
Jij gaat nu zeggen, je moet gewoon op de weg blijven. Maar we hebben ook niet allemaal zo'n strak sturende 3States combinatie :P
 
Gaan we weer... Er wordt ook nergens gezegd dat het moeilijk is toch??
 
Toch is het soms handig het in ieder geval te kunnen/beheersen. Ik neem de rotondes hier weleens erg vlot. In de berm liggen van die beton stoeprandjes, bakkie net er laag overheen vind het bakwiel wel wat lekkerder.
Je moet niet alleen op 2 wielen rijden beheersen. Je moet het hele zijspanrijden beheersen. Zeker als je met een flitsend sturende 3States de weg op wil O-) . En het kunstje om het bakwiel beheerst even over de berm tillen hoort daar zeker bij.
 
Zo, de temperatuur wordt weer aangenaam en dus kon ik het spul van wat verf voorzien. Zijspan spatbord nog wat verhoogd, koffers gepast.. wij zijn er blij mee.
20230415_132719.jpg
20230415_132737.jpg
20230415_132806.jpg
20230415_132818.jpg
 
Ik ben absoluut geen goede schilder. Dit is meer voor het degelijke gedaan. 2k primer en 2 lagen 2k lak. Onderkant vd bak in de zwarte bitumen verf.
 
Mooi ding hoor. werkt het een beetje met die standaard voorvork ?
Perfect, echt. Begrijp niet zo heel goed waarom er schommels voor dit type gemaakt worden. Stuurt licht, wringt niks, geen stuurdemper. Makkelijk ook alles standaard qua remmerij en teller aandrijving.

Zeer tevreden over hoe het rijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan