Belgen rit 1000 bochten

nog aant denken over een poll titel

  • Ik ga onvoorwaardelijk mee.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ga enkel mee als er koffie is.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik wil wel, maar kan niet.

    Stemmen: 1 9,1%
  • Ik kan een rit van deze omvang niet aan.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik ben op reis.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
:(


SSSSSSST,

Als em t niet ziet weet hij da nie hoor :Y


:+ :+ :+
Dat stukske is Frankrijk is was vroeger eigenlijk van Belgie maar de Fransen hebben dat onrechtmatig geannexeerd en Luxemburg is rijk geworden met Belgisch zwart geld en door goedkope sigareten en benzine aan ons te verkopen dus dat mogen we eigenlijk ook tot ons grondgebied rekenen. En in Europa zijn er geen grenzen dus hij kan gerust mee rijden als hij het zou willen.

Heb je er al een gedacht van waar je de rit zou willen beginnen en waar we eventueel zouden kunnen afspreken?
 
Laatst bewerkt:
Dat stukske is Frankrijk is was vroeger eigenlijk van Belgie maar de Fransen hebben dat onrechtmatig geannexeerd en Luxemburg is rijk geworden met Belgisch zwart geld en goedkope sigareten en benzine dus dat mogen we eigenlijk ook tot ons grondgebied rekenen. En in Europa zijn er geen grenzen dus hij kan gerust mee rijden als hij het zou willen.

Heb je er al een gedacht van waar je de rit zou willen beginnen en waar we eventueel zouden kunnen afspreken?


Bijna iedereen woont boven Aalst, en We moeten naar Onder,
Dus k zou zeggen in Aalst aan opel garage, vandaar zitten we snel de autostrade op.
Zouden ook de rit naar daar al ferme stuurwegjes kunnen nemen langs Phillipville en dergelijke, maar dan Moest je zeker 2 dagen rekenen, t zal nu al een lange dag worden.


Beginnen, Avenue Bouilon (waar we van de E411 komen)
Vanuit Aalst een uur en half gerekend met tussenstop.

En als we eens voorbij Brussel 140/150 aanhouden en geen tussen stop doen ongeveer 1h10 - 1h20


Kan nog varieren, ga wat rondkijken of er ergens iets is waar we kunnen drinken, dat we fris aan de route beginnen.
 
Kzou zeggen plakt er nen datum op, als het voor augustus is kan ik dat normaal wel aanvragen na een beke zagen want ben al de helft van augustus op reis (tweede helft),
mn vriendin ziet zoiets ook wel zitten.

:]

Het is net plezanter om een langere rit te doen ... maar om dat verkocht te krijgen aan de wieke tingels ... :X
 
De versie die we nu hebben is die van 2005

Ondertussen heb k die van 2007 gevonden ook, Zal ze later vandaag posten.
(Niet dat het voor ons veel verschil maakt, tenzij iemand in 2005 of 2007 de rit gereden heeft.)
 
Dit is de 2007 editie, met daartegen die van 2005 (waar ik vanuit ging)

2007 is blijkbaar dichter bij huis,
Maar zou wel langer zijn.
Dus eigenlijk veranderd er aan rijtijd weinig,
Gewoon minder km's rechtdoor *O*

Aan ulder de keuze
full
 
Voor mij 13 , 14 of 15/8 zou gaan .
Ben van 1 tot 11 /8 in Frankrijk dus de vorige datums zal voor mij niet lukken.
Eventueel de 12de zou ook gaan als ik ni te moe zijn van de terugreis van de vakantie :?
 
Laatst bewerkt:
ik zou heel graag mee gaan, :Y
maar ik vrees dat men 125cc 'ke ni zal willen :N

:W

btw: in augustus heb ik vakantiejob :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan