Belgen rit 1000 bochten

nog aant denken over een poll titel

  • Ik ga onvoorwaardelijk mee.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ga enkel mee als er koffie is.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik wil wel, maar kan niet.

    Stemmen: 1 9,1%
  • Ik kan een rit van deze omvang niet aan.

    Stemmen: 5 45,5%
  • Ik ben op reis.

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Status
Niet open voor verdere reacties.
als jij meegaat dan voel ik mij ni alleen beginnerke :+

Zoveel goei argumenten om toch mee te gaan :P Maar kzal nog zien he, het is nog een maand, geen idee hoe mijn rijkunsten in die tijd gaan evolueren. Moet wel enorm leerzaam zijn, zo'n dagske bochten rijden met mensen met ervaring. En tis maar een klein stukske buitenland zeker })
 
Zoveel goei argumenten om toch mee te gaan :P Maar kzal nog zien he, het is nog een maand, geen idee hoe mijn rijkunsten in die tijd gaan evolueren. Moet wel enorm leerzaam zijn, zo'n dagske bochten rijden met mensen met ervaring. En tis maar een klein stukske buitenland zeker })


Buitenland is niet zo heel erg, gewoon zeggen da je de bordjes volgt (denk wel da er pijlen staan ofzo)

En door het (vermoedelijk) hoge aantal bochten kan het niet anders dan leerzaam zijn.
 
K stel voor dat je toch vrij ziet te krijgen die dag, aangezien hierop het meeste volk kan meerijden

Moet wel lukken denk ik, 8/10 zal het toch een nachtshift zijn op zo een dag en in uiterste nood kan ik wel nog een dagje rijden erbij nemen ofwel wisselen met een collega.
Staat het nu vast ?
15/08 ?
 
Moet wel lukken denk ik, 8/10 zal het toch een nachtshift zijn op zo een dag en in uiterste nood kan ik wel nog een dagje rijden erbij nemen ofwel wisselen met een collega.
Staat het nu vast ?
15/08 ?


15/08 IEDEREEN ?
 
15/08 IEDEREEN ?

voor de koffieverslaafden hebben we ook koffiemeetingen bij elkaar thuis,
30 april 2007 bij Sheldon (Knokke-Heist) check hier
28 mei 2007 bij Slibernau (Aalst) check hier
* 11 juli 2007 bij el baelos (Gent)
5 aug. 2007 BBQ bij Wendyken (Erpe Mere)
15 aug. 2007 BBQ bij digifoto (Maldegem)
8 sept. 2007 bij Sjiriki (Koekelare)
23 sept. 2007 bij monsterman (Westerlo)
wie volgt????? * betekend eerst aan de beurt

Wieke tingels ???? 15 augustus klopt er iets niet hé. Pour moi la même chose, maar voor de 1000 bochten rit laat ik wel verstek gaan, ook op een andere datum, ik zie deze rit eerlijk gezegd niet echt zitten, hoewel er mijn bochtentechniek er flink op vooruit zou gaan.
 
Wieke tingels ???? 15 augustus klopt er iets niet hé. Pour moi la même chose, maar voor de 1000 bochten rit laat ik wel verstek gaan, ook op een andere datum, ik zie deze rit eerlijk gezegd niet echt zitten, hoewel er mijn bochtentechniek er flink op vooruit zou gaan.


Ok, we zitten met een probleem.
Of 't moe zijn da ge diene bbq lekker laat doet, dan komen we rechtstreeks langs daar,
heen en terug 200km extra zal t dan nietmeer maken zeker :X
 
Mij om het even, dan doen we diene BBQ een andere keer dan maar, misschien eens ne nachtelijke ? Lol En btw 10 dagen ervoor doen jullie ook al een BBQ. Gooi het in het forum zou ik zeggen, we hebben nog even de tijd.
 
Mij om het even, dan doen we diene BBQ een andere keer dan maar, misschien eens ne nachtelijke ? Lol En btw 10 dagen ervoor doen jullie ook al een BBQ. Gooi het in het forum zou ik zeggen, we hebben nog even de tijd.


Bij deze, GOOI,

Wat gaan we doen ?
15/08 zou ideaal zijn om die rit te rijden, maar ook om te bbq'en,
Ma 10 dagen daarvoor hebben we ook bbq ?
Denk je dat jij kan schuiven bart ?

Of kunnen de mensen van de rit op zondag ?


bij deze is 't geworpen

full
 
Bij deze, GOOI,

Wat gaan we doen ?
15/08 zou ideaal zijn om die rit te rijden, maar ook om te bbq'en,
Ma 10 dagen daarvoor hebben we ook bbq ?
Denk je dat jij kan schuiven bart ?

Of kunnen de mensen van de rit op zondag ?


bij deze is 't geworpen

[afbeelding]


ik kan altijd..... ook op zondag, maar ik had al een keer gezegd dat is veels te makkelijk ben, het zou wel jammer zijn als we de BBQ moeten missen, maar als we om 19 uur bij Bart kunnen zijn, kunnen we alletwee wel doen....
en 1000 rit en BBQ *O*
 
ik kan altijd..... ook op zondag, maar ik had al een keer gezegd dat is veels te makkelijk ben, het zou wel jammer zijn als we de BBQ moeten missen, maar als we om 19 uur bij Bart kunnen zijn, kunnen we alletwee wel doen....
en 1000 rit en BBQ *O*


Ik wil ook altijd alles, maar dat lukt meestal niet goed :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan