Belgentopic > wieke tingels > deel 113 > viva vlaanderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook nog daar een foto gemaakt,
met een van de tingels hier,
maar ik kan me niet meer herinneren met welke tingel :X

full


ik weet het ook niet hoor O-)
 
nu moet je zeker echt werken :+


nee, alles is er voorlopig rustig aan, alleen is alles nieuw dus je moet wat geconcentreerd volgen en dat is wel vermoeiend.
En ik ben ook niet gewend om een ganse dag een veiligheidsbril op mijn neus te hebben, en dat is vrij irritant.
 
nee, alles is er voorlopig rustig aan, alleen is alles nieuw dus je moet wat geconcentreerd volgen en dat is wel vermoeiend.
En ik ben ook niet gewend om een ganse dag een veiligheidsbril op mijn neus te hebben, en dat is vrij irritant.

tja.... gewoon zeggen dat je veiligheidslenzen hebt,
veel mensen op mijn werk trappen daar ook steeds in :Y
 
vandaag mijn trouwpak gehaald,
kreeg op mijn flikker van de verkoopster dat ik de onderste knoop dicht deed (van de 3 knopen)
het is schijnbaar de etiquette:
of alle knopen dicht,
of de bovenste en middelste dicht,
of geen knopen dicht.
Maar beslist NIET de onderste knoop :')



wie heeft dat nu weer verzonnen :?
 
Laatst bewerkt:
vandaag mijn trouwpak gehaald,
kreeg op mijn flikker van de verkoopster dat ik de onderste knoop dicht deed (van de 3 knopen)
het is schijnbaar de etiket:
of alle knopen dicht,
of de bovenste en middelste dicht,
of geen knopen dicht.
Maar beslist NIET de onderste knoop :')



wie heeft dat nu weer verzonnen :?


:') :') :')

Daarom heb ik nog nooit meegedaan met etiquetten en modeverschijnselen. :+
 
vandaag mijn trouwpak gehaald,
kreeg op mijn flikker van de verkoopster dat ik de onderste knoop dicht deed (van de 3 knopen)
het is schijnbaar de etiket:
of alle knopen dicht,
of de bovenste en middelste dicht,
of geen knopen dicht.
Maar beslist NIET de onderste knoop :')



wie heeft dat nu weer verzonnen :?


je moet dat daar uitknippen :Y
 
vandaag mijn trouwpak gehaald,
kreeg op mijn flikker van de verkoopster dat ik de onderste knoop dicht deed (van de 3 knopen)
het is schijnbaar de etiket:
of alle knopen dicht,
of de bovenste en middelste dicht,
of geen knopen dicht.
Maar beslist NIET de onderste knoop :')



wie heeft dat nu weer verzonnen :?


Trek in gezelschap nooit zomaar uw jasje uit. U hoort daar toestemming voor te vragen. In uw eigen kantoor mag u natuurlijk uw jasje uittrekken, bijvoorbeeld omdat het erg warm is. Maar volgens de etiquette hoort u het weer aan te trekken als u naar een collega loopt. Maak de knopen van uw jasje dicht zodra u gaat staan. De knoop op taillehoogte moet dan altijd worden vastgemaakt. De knoop daarboven mag ook dicht, maar dat hoeft niet. De onderste knoop wordt nooit gesloten. U mag ze losmaken als u gaat zitten.
 
Trek in gezelschap nooit zomaar uw jasje uit. U hoort daar toestemming voor te vragen. In uw eigen kantoor mag u natuurlijk uw jasje uittrekken, bijvoorbeeld omdat het erg warm is. Maar volgens de etiquette hoort u het weer aan te trekken als u naar een collega loopt. Maak de knopen van uw jasje dicht zodra u gaat staan. De knoop op taillehoogte moet dan altijd worden vastgemaakt. De knoop daarboven mag ook dicht, maar dat hoeft niet. De onderste knoop wordt nooit gesloten. U mag ze losmaken als u gaat zitten.

|( |( Ik heb zelfs nooit ne jas aan. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan