Belgentopic > wieke tingels > deel 113 > viva vlaanderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
En we zijn weer weg :W

full
 
Laat weten hoe het was :Y

Ik denk dat ik mij tot donderdag ga inhouden, meer wind maar een stuk warmer dan.

Zal de optimate maar is gaan aansluiten, just in case.

ik moest normaal gezien maandagavond naar ninove met de motor maar heb dat ook uitgesteld tot het einde van de week, ik heb geen textielpak en zou niet graag hebben dat ik niet meer van de motor kan tegen dat ik ginder ben. |(
 
ik moest normaal gezien maandagavond naar ninove met de motor maar heb dat ook uitgesteld tot het einde van de week, ik heb geen textielpak en zou niet graag hebben dat ik niet meer van de motor kan tegen dat ik ginder ben. |(


Ninove is slechts 30 minuten rijden van jou,
anders op de helft een koffiestop houden.
Enne.... volgende week wordt het aanzienlijk warmer
 
Beste mf-ers, u heeft er een Belg bij! Korte introductie: de naam is Stefaan, 24jaar oud afkomstig te Leuven en rij al 3 jaarmet een Kawa Er-6f. Momenteel ben ik op zoek naar een 2008 GSX-R 750, al hangt dit ook nog af van de verzekering. Vermits ik 24 ben, en altijd gehoord heb dat er een immens verschil zit qua verzekeringen tussen 24-25 jaar, kan het zijn dat ik nog een jaartje wacht ( auto en moto staan beide op mijn naam, en de kawa met 72 pk is fiscaal nogal intressanter dan een GSX-R met 150 pk. Iemand hier al ervaring mee? greets


welkom bij de Tingels,
post eens een piccie van je bike hier neer :Y
 
sedert wanneer is iedereen hier zo serieus :?




:+


wist k ook wel hoor van de daytona, heb al wat met de 2009 rondgebold en die gaat idd vlugger dan mijn suzuki GSR :Y


ik kon deze middag niet op MF komen,
anders had je die vraag waarschijnlijk niet gesteld :')
 
vandaag mijn evaluatie gehad,
op zich was het niet slecht,
maar wel slechter als vorig jaar.
Op een maximum van 5 hebben ze me een 3.5 gegeven.

B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan